
Dostosowanie treści za pomocą Copilot w edytorze tekstu e-mail w Dynamics 365
W ostatnim czasie w systemie CRM Microsoft Dynamics 365 powstało wiele funkcji i udogodnień dla użytkowników, za sprawą zintegrowania systemu D365 z Copilotem. Sztuczn...
Opublikowany
22.11.2023

Dodawanie zakładek na osi czasu w Dynamics 365 CRM
W drugiej fali wydania 2023 w Dynamics 365, Microsoft wprowadził nową funkcję zakładek na osi czasu. Funkcjonalność pozwala na ustawienie pożądanych filtrów na aktywno...
Opublikowany
8.11.2023

Zarządzanie rekordami przy użyciu Focused View (Widok wybiórczy)
Focused View (Widok wybiórczy) jest kontrolką umożliwiającą skoncentrowanie się na bieżącym widoku zadania, efektywne zarządzanie rekordami oraz działaniami na stronie...
Opublikowany
25.10.2023

Kategoryzacja artykułów merytorycznych w Dynamics 365 Customer Service
Druga fala wydania dla Dynamics 365 zapewniła użytkownikom nową funkcję kategoryzowania artykułów merytorycznych w aplikacji Customer Service. Dzięki klasyfikacji utwo...
Opublikowany
11.10.2023

Nowy wygląd w aplikacjach opartych na modelu
Microsoft wprowadził funkcję Wypróbuj nowy wygląd, która pozwala użytkownikom zobaczyć jak zmieni się interfejs aplikacji zgodnie z najnowszym systemem projektowania...
Opublikowany
27.9.2023

Przepisywanie wpisów nieaktywnych pracowników w Dynamics 365 CRM
Zwolnienia. Długotrwałe urlopy. Przesunięcia wewnątrz struktury firmy. Mobilność na rynku pracy naszych użytkowników bywa wyzwaniem, również z perspektywy systemu. Dyn...
Opublikowany
13.9.2023

Zarządzanie dostępem do aplikacji przy użyciu ról zabezpieczeń
Microsoft Dynamics 365 posiada wiele funkcji i miejsc, gdzie możemy przydzielać oraz określać role zabezpieczeń. Jedną z funkcjonalności, która dostępna jest bezpośred...
Opublikowany
31.8.2023

Widok potoku w Microsoft Dynamics 365
Szybkie generowanie widoków związanych ze sprzedażą jest jednym z narzędzi codziennej pracy zespołów ds. sprzedaży. Przy wielu umowach, transakcjach biznesowych i szan...
Opublikowany
16.8.2023

Połączenie MS Teams z osią czasu rekordu w Dynamics 365
Rekordy w tabelach „Kontakty”, „Konta” lub „Potencjalni Klienci” posiadają oś czasu, która pozwala użytkownikom przejrzeć historię aktywności. Można w niej zobaczyć uł...
Opublikowany
2.8.2023

Współpraca kluczem do sukcesu Microsoft - Podsumowanie Microsoft Inspire 18.07.2023
Microsoft Inspire to wyjątkowe wydarzenie, które podkreśliło znaczenie współpracy w osiąganiu sukcesu firmy Microsoft. Z ponad 400 000 partnerów na całym świecie - eko...
Opublikowany
25.7.2023

Nowe możliwości osi czasu w modułach CRM Dynamics 365
Oś czasu jest centralnym obiektem każdej aplikacji CRM-owej z rodziny Dynamics'a 365. Jej funkcje pozwalają na szybkie, sprawne i skuteczne zarządzanie działaniami i r...
Opublikowany
20.7.2023

Wykorzystanie kodu QR w aplikacji Dynamics 365 Marketing do zameldowania uczestników na wydarzenie
Zameldowanie uczestników na wydarzenia typu targi czy konferencje często może być czasochłonnym procesem, wymagającym wielu ręcznych czynności i zbieraniu informacji z...
Opublikowany
5.7.2023

Konfiguracja podpisu e-mail w Dynamics 365 Sales
Dynamics 365, podobnie jak Outlook i inne narzędzia mailingowe, umożliwia wysyłanie maili. Wysłany mail powinien być sprofilowany tak samo jak w przypadku Outlooka, za...
Opublikowany
22.6.2023

Automatyczne formularze na wydarzenie w systemie Dynamics 365 Marketing
System Dynamics 365 posiada wiele możliwości i funkcji, które ułatwiają zarządzanie marketingu w czasie rzeczywistym oraz wychodzącym. Jedną z funkcjonalności, jaka wy...
Opublikowany
7.6.2023

Interesariusze i członkowie zespołu na Szansach Sprzedaży w systemie D365 Sales
Podczas pracy na systemie Dynamics 365 Sales należy monitorować kim są interesariusze, a także członkowie zespołu. Aby móc wykonywać tę czynność, użytkownik może skor...
Opublikowany
24.5.2023

Produkty na Szansie Sprzedaży w systemie D365 Sales
Praca na Szansach Sprzedaży jest jedną z podstawowych możliwości w systemie CRM Dynamics 365 Sales. Jest to miejsce, które ułatwia użytkownikowi zarządzanie swoimi otw...
Opublikowany
11.5.2023

Dynamics 365 Sales - Konkurenci
Każdy przedsiębiorca, zarówno wchodzący na rynek jak i już obecny na rynku, potrzebuje informacji związanej z oceną działań konkurencji. Analiza konkurencji ma na celu...
Opublikowany
19.4.2023

Szablony zadań w Dynamics 365 Marketing – łatwy sposób na follow up!
Follow up. Słowo klucz w codziennej pracy handlowców czy marketerów. Wykonaliśmy jakieś zadanie? Sprzedaliśmy? Wysłaliśmy mailing? Kolejnym krokiem powinna być kolejna...
Opublikowany
5.4.2023

Skrócone formularze w Microsoft Dynamics 365
W przypadku praktycznie każdej aplikacji biznesowej szybki dostęp do informacji jest rzeczą kluczową. Jak najmniej kliknięć, jak najefektywniejsze wykorzystanie przest...
Opublikowany
22.3.2023

Segmentacja za pomocą dodatkowych i niestandardowych tabel w Microsoft Dynamics 365 Marketing
W najnowszej odsłonie #OutOfTheBoxCRM razem z Pawłem Krulikowskim przyjrzymy się segmentacji za pomocą dodatkowych i niestandardowych tabel w Microsoft Dynamics 365 Mar..
Opublikowany
9.3.2023

Filtry w szybkim wyszukiwaniu w aplikacjach CRM Dynamics 365
Jedną z podstawowych funkcjonalności każdej bazy danych jest wyszukiwanie. Proste, przejrzyste i zrozumiałe wpisywanie kryteriów, które powinny zwrócić oczekiwane przez..
Opublikowany
22.2.2023

Scalanie rekordów w Dynamics 365 CRM
Podstawową funkcją systemu CRM powinno być dbanie o spójność, przejrzystość i jednolitość bazy danych. Duplikaty, niejednoznaczne rekordy, powtórzone wpisy – wszystkie...
Opublikowany
8.2.2023

Powiadomienia push do aplikacji mobilnych Dynamics 365 i Power Apps
Być na bieżąco. To podstawowy cel wszystkich użytkowników systemów CRM oraz Power Apps. Jedną z najważniejszych funkcji tego typu rozwiązań ma być szybkość dostarczani...
Opublikowany
27.1.2023

Emoji w Twoim systemie Microsoft Dynamics 365
Istnieje wiele dróg jak ożywić system CRM. Jedną z możliwości, jaką daje Microsoft Dynamics 365 jest wykorzystanie ikonek emoji aby zwiększyć frajdę Twoich użytkownikó...
Opublikowany
11.1.2023

Automatyczne wybieranie najlepszego czasu na wysłanie wiadomości e-mail
Wysyłając newslettery do klientów, kluczowe jest oszacowanie najlepszego czasu wysyłki. Odpowiednia pora zdecydowanie podnosi współczynnik otwarcia wiadomości. W apli...
Opublikowany
11.12.2022

Customer Voice – kluczowe dane
Dynamics 365 Customer Voice to aplikacja do zarządzania opiniami klientów, którą można wykorzystać do śledzenia metryk klientów, które mają największe znaczenie dla fi...
Opublikowany
23.11.2022

Szablony stron marketingowych w Dynamics 365 Marketing
Strona marketingowa to strona internetowa, która działa jako punkt kontaktowy z klientem w ramach jednego z działań marketingowych. Na przykład, możemy wysłać e-mail z...
Opublikowany
2.11.2022

Synchronizacja konwersacji Microsoft Teams do Microsoft Dynamics 365
Komunikacja, setki tysięcy wysłanych wiadomości, rozmów, a od niedawna również konwersacji w Microsoft Teams. A w tych konwersacjach i wiadomościach bezcenna biznesowa...
Opublikowany
19.10.2022

Nowe wyszukiwanie zaawansowane w aplikacjach Microsoft Dynamics 365 CRM
Wyszukiwanie zaawansowane, precyzyjne i rozszerzone kryteria, pomagające odnaleźć dowolny rekord, czy wpis do bazy danych to jedna z najważniejszych funkcji każdej apl...
Opublikowany
5.10.2022

Zarządzanie słowami kluczowymi w aplikacji Dynamics 365 Marketing
Przy działaniach marketingowych użytkownicy korzystają z wielu obrazów, aby lepiej zarządzać biblioteką plików i móc szybko wyszukiwać niezbędne dla nas obrazy. W apli...
Opublikowany
21.9.2022

Edytowalne listy na głównych widokach w CRM
Presja czasu, rekord za rekordem, zmiana za zmianą. W pracy z systemem CRM liczy się szybkość i efektywność, jak najmniej kliknięć, jak najmniej operacji, jak najwięcej..
Opublikowany
24.8.2022

Segmenty behawioralne w Microsoft Dynamics 365 Marketing
Aplikacja Dynamics 365 Marketing pozwala na selekcję naszych kontaktów i wysłanie do nich odpowiednich treści marketingowych w zależności od działań, jakie te rekordy...
Opublikowany
10.8.2022

Materiały sprzedażowe w Microsoft Dynamics 365 Sales
Załączniki, ulotki, playbooki często są istotnym narzędziem w pracy handlowca. Oprócz drukowanych materiałów, wręczanych na spotkaniach, targach czy eventach chcemy mie..
Opublikowany
27.7.2022

Szablony pozyskiwania klientów w Microsoft Dynamics 365 Marketing
Wykorzystując zautomatyzowane kampanie w marketingu, zarówno do cyklicznego kontaktu z klientami, jak i jednorazowych wystąpień, warto korzystać z szablonów. Używanie...
Opublikowany
6.7.2022

Konfigurowanie prognoz w Microsoft Dynamics 365
Prognoza ułatwia organizacji przewidywanie, jak duży przychód wygeneruje zespół sprzedaży w danym przedziale czasu, pozwala na lepsze planowanie sprzedaży, lepszy wglą...
Opublikowany
22.6.2022

Raporty użycia sprzedaży w Microsoft Dynamics 365 Sales
Szybki dostęp do kluczowych danych dotyczących pracy naszego zespołu sprzedażowego to podstawa. Systemy CRM oferują często mnóstwo kolorowych i rozbudowanych pulpitów...
Opublikowany
9.6.2022

Odświeżone wykrywanie duplikatów w tabeli Klientów Potencjalnych w Microsoft Dynamics 365 Sales
W ramach kolejnej aktualizacji systemu Microsoft Dynamics 365 Sales dostaliśmy nowe spojrzenie na możliwość wykrywania duplikatów w tabeli Klientów Potencjalnych. Odśw...
Opublikowany
25.5.2022

Przyspieszenie tworzenia projektów, dzięki blokom zawartości w Microsoft Dynamics 365 Marketing
Aplikacja Dynamics 365 Marketing została stworzona, by ułatwiać i przyspieszać pracę działów marketingu. Tworząc strony internetowe na potrzeby szybkiej kampanii lub w...
Opublikowany
11.5.2022

Możliwość edycji widoków za pomocą edytowalnej kontrolki siatki w Microsoft Dynamics 365
W ramach Wave 1 2022 firma Microsoft wprowadziła kilka intuicyjnych funkcji dla aplikacji Dynamics 365. Do nowej kontrolki siatki Power Apps dodano dwa główne dodatk...
Opublikowany
20.4.2022

Generatory raportów Power BI w MS Dynamics 365
Power BI to narzędzie do wizualizacji i analizy danych. Jak wiemy standardowe raporty tworzymy zawsze od zera, od pustej kanwy. Wykonujemy to poprzez przeciąganie wizua..
Opublikowany
6.4.2022

Współpraca – współdzielenie rekordów oraz komunikacja z innymi użytkownikami w MS Dynamics 365
Sprawna komunikacja jest podstawą każdej dobrze prosperującej firmy. Funkcja Współpracy dostępna w aplikacjach Power Apps opartych na modelu ułatwia komunikację z innym..
Opublikowany
23.3.2022

Tworzenie spotkań w Microsoft Teams bezpośrednio z aplikacji Dynamics 365
Współpraca w zespole to podstawa. Oczywistym celem systemów CRM jest zwiększenie wymiany informacji pomiędzy członkami odpowiednich teamów w naszej organizacji. Jedn...
Opublikowany
9.3.2022

Tworzenie własnych pulpitów nawigacyjnych w Microsoft Dynamics 365 CRM
Pulpit nawigacyjny to podstawowe miejsce startowe, „serce” każdego systemu CRM. Miejsce, od którego często nasi użytkownicy zaczynają każdy swój dzień zmagań z Klienta...
Opublikowany
23.2.2022

Skuteczna organizacja wydarzeń w Microsoft Dynamics 365 Marketing
W aktualnej sytuacji wydarzenia i seminaria online są niezastąpionym kanałem dotarcia do potencjalnych i aktualnych klientów. Tego typu realizacje pozwalają zwiększać...
Opublikowany
9.2.2022

Wpisy w sieci społecznościowej w Microsoft Dynamics 365 Marketing
Media społecznościowe to jeden z najważniejszych kanałów komunikacji, którym posługują się firmy w dzisiejszym świecie. Komentarze, polubienia, subskrypcje – to często...
Opublikowany
26.1.2022

Wielojęzyczność w Microsoft Dynamics 365 Sales, Marketing oraz Customer Service
Globalizacja w biznesie to w dzisiejszych czasach standard. Niemalże każda firma posiada w swoich szeregach pracowników posługujących się innym językiem, niż język głó...
Opublikowany
15.12.2021

Weryfikacja ryzyka spamu treści wiadomości e-mail w Microsoft Dynamics 365 Marketing
Dotrze, czy nie dotrze? Wpadnie do spamu, czy do skrzynki odbiorczej? Te dwa podstawowe pytania zadają sobie często marketerzy, wysyłający w ramach swojej pracy setki...
Opublikowany
1.12.2021

PowerBI – Listopadowa aktualizacja 2021
W tym roku listopadowy Update dotyczący Power BI wprowadza dużo zmian w tym narzędziu. Prace nad nowościami z tego miesiąca trwały kilka miesięcy. Microsoft bardzo uwa...
Opublikowany
22.11.2021

Czat Microsoft Teams w Dynamics 365
Wewnętrzna komunikacja to podstawa skutecznego działania każdego zespołu. Niezależnie, czy mówimy o sprzedaży, obsłudze Klienta czy marketingu w każdym z tych obszaró...
Opublikowany
17.11.2021

Projektowanie zautomatyzowanych kampanii w Microsoft Dynamics 365 Marketing
Oczekiwania w stosunku do firm z perspektywy klienta w ostatnim czasie mocno wzrosły. Jako klient chcemy być traktowani jak indywidualna jednostka. Firmy, które są w s...
Opublikowany
3.11.2021

Mapy Bing w Microsoft Dynamics 365
Relacje z Klientem są kluczowym czynnikiem w procesie sprzedaży. W dzisiejszych czasach mamy dostęp do wielu narzędzi ułatwiających budowanie relacji przez zautomatyzo...
Opublikowany
20.10.2021

Aplikacje raportowe Power BI – integracja z systemem Dynamics 365 Sales
Aby podejmować właściwe decyzje biznesowe i operacyjnie potrzebujemy nie tylko systemów CRMowych, ale również narzędzi do analizy i wizualizacji danych. Przejście prze...
Opublikowany
6.10.2021

Formularze marketingowe w Dynamics 365 Marketing
Chcąc zwiększać szybko i efektywnie sprzedaż należy pozyskiwać leady. Tworząc kampanie i procesy pozyskiwania potencjalnych klientów, finalnie nasze końcowe działania m..
Opublikowany
22.9.2021

Menedżer Okazji w Microsoft Dynamics 365 Sales
Szansa sprzedaży, proces sprzedażowy, projekt, niezależnie od tego jakiej terminologii używamy w naszej firmie, w dziale Sales praca toczy się dookoła tego jednego obi...
Opublikowany
8.9.2021

Edytor kolumn w Microsoft Dynamics 365
Przechowywanie danych to podstawowe zadanie każdego systemu CRM. Ustrukturyzowane w tabelach, prezentowane w dziesiątkach i setkach widoków stanowią codzienne wyzwani...
Opublikowany
25.8.2021

Dyktowanie głosowe w Microsoft Dynamics 365
Wielokrotnie w cyklu CRM Out of the Box wspominaliśmy, że głównym, podstawowym i najważniejszym wyzwaniem każdego systemu klasy CRM jest oszczędzanie czasu jego użytko...
Opublikowany
11.8.2021

Adresy dodatkowe w Microsoft Dynamics 365 CRM
Adres korespondencyjny, adres dostawy, adres oddziału i dziesiątki innych adresów, które możemy wykorzystywać w codziennej pracy z naszymi Klientami. Wszystkie te adre...
Opublikowany
28.7.2021

Uproszczona aplikacja mobilna Microsoft Dynamics 365 Sales
Praca w zespole handlowym, zwłaszcza w zespole handlowym w terenie, to jedna wielka walka z czasem. Walka o każdą sekundę, o uproszczenie każdej czynności wykonywanej p..
Opublikowany
7.7.2021

Pola zestawienia – agregowanie wartości w Microsoft Dynamics 365 Sales
Ile sprzedaliśmy w ubiegłym roku? W ubiegłym miesiącu? A ile jeszcze mamy w lejku? To powszechne pytania, które zadajemy sobie pracując na co dzień z Klientem i korzys...
Opublikowany
23.6.2021

“Ukryte” pulpity nawigacyjne w Microsoft Dynamics 365 Sales
Jednym z najprzyjemniejszych momentów pracy z aplikacją, z której korzystasz na co dzień w pracy, jest odkrycie w niej supertajnej funkcji. Czegoś, o czym nie wiedzą T...
Opublikowany
9.6.2021

Wyszukiwanie według stopnia zgodności w Microsoft Dynamics 365
Precyzyjne i przede wszystkim szybkie wyszukiwanie informacji w systemie CRM to podstawa codziennej pracy każdego użytkownika. Niezależnie od tego, czy mówimy o module...
Opublikowany
26.5.2021

Akcelerator sprzedaży w Microsoft Dynamics 365 Sales
Rekomendacje, procedury, listy działań do podjęcia. Często w organizacjach wypracowujemy standardy, które pozwalają nam na ujednolicenie i unormowanie pracy naszych ze...
Opublikowany
12.5.2021

Różne możliwości kwalifikacji klienta potencjalnego w Microsoft Dynamics 365 Sales
Lead, Konsument, jednostka czy osoba prawna potencjalnie zainteresowana naszym produktem. W naszym systemie sprzedażowym to często pierwszy, podstawowy krok do realiza...
Opublikowany
26.4.2021

Aplikacje w modułach Dynamics 365
Setki ikonek, tabel, przycisków, pulpitów nawigacyjnych, czyli mnóstwo elementów, których stanowczo NIE CHCEMY wyświetlać naszemu końcowemu użytkownikowi. Dynamics 365...
Opublikowany
14.4.2021

Baza wiedzy w Microsoft Dynamics 365 Customer Service
Tysiące ticketów do rozwiązania, spraw, zgłoszeń, czy pytań od Klienta i zawsze zbyt mało czasu. Codzienność w obsłudze Klienta (posprzedażowej czy serwisowej) to odpo...
Opublikowany
31.3.2021

Tworzenie przypomnień w To Do na podstawie działań z Microsoft Dynamics 365
Planowanie, planowanie i jeszcze raz planowanie. Często nasz CRM służy nam, jako narzędzie do planowania przyszłych kontaktów, spotkań, rozmów telefonicznych, czy zada...
Opublikowany
17.3.2021

Adresy URL przekierowania w Microsoft Dynamics 365
Wiedzieć jak najwięcej o swoim (potencjalnym) Kliencie to jedno z podstawowych wyzwań marketingu. Skąd do nas przyszedł, kiedy odpowiedział na naszego maila, kiedy kli...
Opublikowany
3.3.2021

Reguły wykrywania duplikatów w Microsoft Dynamics 365 CRM
Duplikaty, czy kopie to dokładnie te same informacje, które zaśmiecają naszego CRM-a, wprowadzają istotne zamieszanie w pracy naszych handlowców, a przede wszystkim po...
Opublikowany
17.2.2021

Lead scoring, czyli modele oceniania potencjalnych Klientów w Dynamics 365 Marketing
Jak najmniej pracy, jak najwięcej wartości. To założenie przyświecające wszystkim systemom, które wdrażamy w naszych firmach. Automatyzacja ma nam przynieść maksymaliz...
Opublikowany
3.2.2021

Segmenty w Microsoft Dynamics 365 Marketing
Rozpoznanie segmentu rynku to podstawowe wyzwanie w pracy marketingu oraz sprzedaży. Właściwe określenie grup docelowych, trafne zidentyfikowanie do kogo tak naprawdę...
Opublikowany
20.1.2021

Microsoft Customer Voice – ankiety w Twoim systemie CRM
Feedback. Magiczne słowo we współpracy z naszymi Klientami. Często realizując działania dla naszego Kontrahenta, wysyłając mu ofertę, rozwiązując jego zgłoszenie – ocz...
Opublikowany
9.12.2020

Praca z Microsoft Dynamics 365 w Microsoft Teams
Pandemia, lockdown, obostrzenia oraz jeszcze kilkanaście innych słów, które stały się symbolami 2020 roku i zmieniły naszą rzeczywistość na długo. Praca zdalna, a wraz...
Opublikowany
25.11.2020

Szablony wiadomości e-mail w Microsoft Dynamics 365 Marketing
Newslettery, oferty, wiadomości okolicznościowe to codzienność pracy marketingu. Jednym z podstawowych elementów, automatyzujących i wspierających ich wysłanie są szab...
Opublikowany
28.10.2020

Pracuj z Outlooka, czyli Microsoft Dynamics 365 App for Outlook
Jakie jest ulubione narzędzie każdego użytkownika biurowego pakietu Office, zaraz obok Worda i Excela? Oczywiście na podium (miejsce według preferencji) staje Microsof...
Opublikowany
14.10.2020

Aktualizacja i wprowadzanie danych z Excela Online w Microsoft Dynamics 365 CRM
Excel – największy przyjaciel pracownika korporacji, dyrektora działu sprzedaży, właściciela małej firmy, analityka danych itd. Aplikacja znana, rozpowszechniona, a ka...
Opublikowany
30.9.2020

Repozytorium plików w Microsoft Dynamics 365
Niezależnie, czy pracujesz jako handlowiec, czy na co dzień obsługujesz Klienta w bezpośrednim kontakcie, czy może jesteś technikiem w terenie, dokumenty od Twoich Kon...
Opublikowany
16.9.2020

Wyszukiwanie i dodawanie produktów w procesie sprzedażowym w MS Dynamics 365 Sales
Jednym z podstawowych celów naszego systemu CRM jest wsparcie sprzedaży. Całego procesu, od nawiązania relacji z Klientem, aż po finalne zafakturowanie sprzedanego pro...
Opublikowany
2.9.2020

Zarządzanie szansami sprzedaży z widoku kanban w Dynamics 365 Sales
Sprzedaż to często zdecydowanie więcej, niż kilka prostych czynności, które musimy zrealizować, żeby nasz potencjalny klient stał się naszym kontrahentem. Często naszą...
Opublikowany
19.8.2020

Interakcja z użyciem poczty e-mail w Microsoft Dynamics 365 Sales
Otworzył czy nie otworzył? Kliknął w link? Kiedy? A załącznik? Sprawdził co mu wysłaliśmy? Znacie te pytania, prawda? Każdy, kto prowadzi sprzedażową komunikację z Kli...
Opublikowany
5.8.2020

Druga fala aktualizacji Power Platform w 2020
Każdego roku Microsoft udostępnia tzw. Release Wave Plan. Jest to harmonogram nadchodzących aktualizacji dla produktów Microsoft w kolejnych miesiącach. Osobne harmon...
Opublikowany
9.7.2020

Raportowanie w CRM – Widoki, pulpity nawigacyjne i PowerBI w Microsoft Dynamics 365
Planowana sprzedaż i jej realizacja. Rozwiązane sprawy w tym tygodniu. Odebrane telefony w naszym Call Center. Codziennością naszej pracy jest nieustanne raportowanie,...
Opublikowany
8.7.2020

Tworzenie i wysyłka dokumentów PDF w aplikacji Microsoft Dynamics 365 Sales
Wypełnianie dokumentów jest nieodłącznym elementem codziennej pracy sprzedażowej, tworzenie ofert i zamówień, faktur, a także umów. Zanim zostaną one wysłane do właści...
Opublikowany
24.6.2020

Skaner wizytówek w aplikacji Microsoft Dynamics 365 Sales
Rzeczywistość jest nieubłagana, i boleśnie konsekwentna. Doba ma tylko 24 godziny, a każda sekunda naszej pracy jest tym samym bezcenna. Nie chcielibyśmy zatem tracić...
Opublikowany
10.6.2020

Kontekstowe zarządzanie e-mailami w Microsoft Dynamics 365
Praca z e-mailami, ich odbieranie, wysyłanie, przeglądanie w kontekście zdarzeń w historii relacji z danym Klientem to codzienność pracowników działów sprzedaży. Przez...
Opublikowany
27.5.2020

#OutOfTheBoxCRM – Wstęp
Od listopada 2016, gdy Microsoft Dynamics CRM stał się Microsoft Dynamics 365, mamy do czynienia z nieustannymi zmianami rozwijającymi sztandarową, biznesową platformę...
Opublikowany
13.5.2020

Prognozy rozwoju rynku cyfrowej obsługi klienta
Wsparcie i obsługa klienta to aspekt kluczowy z punktu widzenia zarówno z punktu widzenia sprawności pracy działu serwisowego, jak i strategicznego funkcjonowania całe...
Opublikowany
12.12.2019

Korzyści z użycia narzędzi wspierających sprzedaż – raport dla managerów
Niewłaściwie zorganizowana praca zespołu sprzedaży nie tylko nie pozwala na wzrost rezultatów, ale wręcz utrudnia ich osiąganie. Badania Accenture pokazują, że tzw. „c...
Opublikowany
13.11.2019

Automatyzacja procesów biznesowych w Dynamics 365 CRM – Business Process Flow
Wykorzystanie Business Process Flow, czyli przepływu procesów biznesowych, to jeden ze sposobów na automatyzację działań w firmie. Warto jednak na samym początku odpow...
Opublikowany
27.9.2019

Sprawny przepływ procesu biznesowego – BPF w Dynamics
Wprowadzanie nowych procesów biznesowych w firmie jest zmorą dla wielu przedsiębiorców. Zaczynając od tego, że trudno jest na początku stworzyć dobrze zoptymalizowany...
Opublikowany
25.9.2019

Nowe ceny dla Dynamics 365 Customer Engagement i Unified Operations od 1 października 2019 roku
Na dwa tygodnie przed Inspire, Microsoft poinformował, że wszystkie subskrypcje Dynamics 365 Customer Engagement i Unified Operations zostaną usunięte z cennika z dnie...
Opublikowany
31.7.2019

CRM oczami początkującego. Zarządzanie kontami klientów, kampaniami reklamowymi oraz panele nawigacyjne.
W obecnych warunkach społeczno-ekonomicznych rozwój przedsiębiorstwa zależy już nie tylko od oferty produktowej bądź usługowej, ale również od właściwego budowania i z...
Opublikowany
25.7.2019

CRM oczami początkującego. Przyjazny interfejs, czyli pierwsze wrażenia z obsługi systemu.
Przygodę z systemem Microsoft Dynamics 365 (narzędzie klasy CRM) rozpoczęłam około miesiąc temu, gdy zaczynałam mój staż w Intersys. Pamiętam, że dostałam parę zadań d...
Opublikowany
18.7.2019

Dynamics 365 for Marketing – nowości w April Release 2019
Dynamics 365 for Marketing to rozwiązanie przeznaczone do automatyzacji działań marketingowych, które może pomóc firmom zmienić więcej perspektyw biznesowych na rzeczy...
Opublikowany
3.6.2019

Ile jest cukru w mailu? Czyli jak dotrzeć do kluczowych informacji w treści zapytań mailowych od klientów.
Prowadząc firmę na pewno korzystasz z poczty email do korespondencji z obecnymi klientami, a także tymi potencjalnymi.
Często w tej korespondencji są ważne informacje....
Opublikowany
30.5.2019

Wsparcie serwisowe dla systemu – dlaczego jest tak istotne w funkcjonowaniu biznesu?
Bez względu na to, na jakim systemie opiera się funkcjonowanie biznesu, jakakolwiek dowolna awaria, może spowodować nieprzewidziane zmiany w płynności działania firmy...
Opublikowany
30.4.2019

Morpheus – tunning CRM dla obsługi klienta
Arystoteles mawiał, że mniejsze rzeczy trzeba poświęcać dla większych. To stwierdzenie sprawdza się także w przypadku systemu Microsoft Dynamics, rozwiązania projektow...
Opublikowany
24.4.2019

Czy Sztuczna Inteligencja zastąpi sprzedawców, czyli Dynamics 365 AI for Sales
Dzięki stosunkowo szybko postępującej i wciąż przyspieszającej globalizacji, hasła Artificial Intelligence, Machine Learning, Internet of Things czy Predictive Analysi...
Opublikowany
28.3.2019

Dynamiczne centrum marketingowe – Dynamics 365 for Marketing
Specjalistyczny moduł popularnego systemu Microsoft, Dynamics 365 for Marketing, zadebiutował na polskim rynku w końcu 2018 roku, otwierając nowe możliwości przed użyt...
Opublikowany
21.1.2019

Jesienne nowości w October Release
Nowości od firmy Microsoft, które wchodzą w skład Dynamics October Release 2018, pokazują, że firma konsekwentnie dąży w zapowiadanym kierunku – One Microsoft. Coraz g...
Opublikowany
21.11.2018

Grywalizacja – sposób na motywację zespołu i zwiększenie KPI
Co zrobić, jeśli mamy problem ze zmotywowaniem niektórych pracowników? Jak zachęcić ich do zwiększania swojej efektywności? Jak sprawić, aby nasz zespół był najlepszy...
Opublikowany
13.11.2018