Ekran startowy Copilot w Dynamics 365 Sales
Historia powoli dzieje się na naszych oczach. Mozolne przeszukiwanie systemu CRM w celu znalezienia odpowiednich informacji, klikanie z widoku na widok, z formularza...
Opublikowany
2.10.2024
Webinar Intersys: Świętuj z Nami 100 odcinków Out of The Box na DynamicsBlog by Intersys!
💡 Nie mogłeś wziąć udziału w naszym jubileuszowym webinarze, który zorganizowaliśmy z okazji 100 odcinków Out of The Box na DynamicsBlog by Intersys? Nic straconego!...
Opublikowany
19.9.2024
Szybkie dodawanie pól do wielu widoków i formularzy
Użytkownik prosi o dodanie nowego pola do formularza i siedemnastu widoków, czyli zmora administratora. Jeżeli jesteś super użytkownikiem lub administratorem biznesowy...
Opublikowany
18.9.2024
Grupowanie i Agregacja rekordów na widokach i subgrid’ach
Microsoft Dynamics 365 stale wprowadza funkcje usprawniające procesy biznesowe. Jedną z nowych funkcji dostępnych w Wave 2 są ulepszone możliwości grupowania i agregac...
Opublikowany
4.9.2024
Podsumowanie konwersacji z Osi czasu na formularzu Kontaktu
Aplikacja Customer Insight Journey ciągle się rozwija i Microsoft dołącza kolejne nowości oraz funkcjonalności, które opierają się na Copilocie. Sztuczna inteligencja...
Opublikowany
21.8.2024
Zunifikowana skrzynka odbiorcza w Customer Service
Jednym z podstawowych wyzwań w zakresie obsługi klienta jest czas. Od usatysfakcjonowanego odpowiedzią do sfrustrowanego braku naszej reakcji klienta często dzielą nas...
Opublikowany
31.7.2024
Widget Up Next (Dalej)
Widget Up Next (Dalej) wyświetla działania, które można przeglądać i wykonywać akcje na rekordach. Domyślnie znajduje się na rekordach potencjalnych klientów i szans s...
Opublikowany
19.6.2024
Kalendarz marketingowy
Microsoft wciąż rozwija swoje narzędzia w zakresie funkcjonalności CRM, które pozwalają użytkownikom lepiej rozumieć system. Dużo nowości nastąpiło ostatnio w aplikacj...
Opublikowany
5.6.2024
Copilot: asystent tworzenia segmentów w Microsoft Dynamics 365 Customer Insights Journeys
Podróży przez oszczędność czasu ciąg dalszy. Dziś jedna z podstawowych funkcji narzędzi klasy Marketing Automation, czyli tworzenie grup docelowych. Częsta udręka i zm...
Opublikowany
22.5.2024
Asystent budowania kampanii Copilot w Microsoft Dynamics 365 Customer Insight Journeys
To zaczyna brzmieć coraz bardziej trywialnie, ale mówimy o faktach. Biznesowa sztuczna inteligencja powinna pomóc oszczędzać cenny czas pracowników. Marketing to dział...
Opublikowany
8.5.2024
Inteligentne podsumowania spraw w Microsoft Dynamics 365 Customer Service
W obsłudze Klienta liczy się szybkość. Szybkość odpowiedzi, dostarczenia rozwiązania, idąca oczywiście w parze z jakością. Nie da się osiągnąć szybkości i jakości bez...
Opublikowany
17.4.2024
Copilot for Sales w Microsoft Outlook i Dynamics 365 Sales
Maile. Codzienność pracy praktycznie każdego współczesnego pracownika. Badania twierdzą, że średnio w pracy spędzamy od 2 do 3 godzin dziennie czytając i odpowiadając...
Opublikowany
3.4.2024
Pojęcie kompletacji zestawów w systemie Business Central cz. II
W poprzednim wydaniu OOTB #88 udało nam się omówić pierwszy rodzaj kompletacji w systemie Business Central, jaką była kompletacja na magazyn. Wiemy już, że dotyczyła...
Opublikowany
20.3.2024
Zewnętrzne informacje o Klientach w Microsoft Dynamics 365 Sales Copilot
Informacja przede wszystkim. Będąc sprzedawcą każdy szczegół, detal, news o potencjalnym czy istniejącym Kliencie może przekształcić się w znaczący krok do ostatecznej...
Opublikowany
13.3.2024
Podsumowania Copilot w aplikacji Microsoft Dynamics 365 Sales
Rewolucja sztucznej inteligencji dociera wszędzie. Systemy CRM w tym zakresie nie są wyjątkiem. Jednym z podstawowych narzędzi, jakie wprowadził od niedawna do systemó...
Opublikowany
28.2.2024
Łączenie działań z wieloma rekordami w Dynamics 365
Firma Microsoft stale stara się rozwijać i daje swoim użytkownikom coraz więcej funkcjonalności, które mają za zadanie ułatwiać pracę w swoim środowisku. Jedną z nowyc...
Opublikowany
14.2.2024
Włączanie śledzenia historii inspekcji w aplikacji Microsoft Dynamics 365
Na platformie Dynamics 365 śledzenie historii inspekcji w tabelach i kolumnach stanowi kluczowy element zarządzania danymi i monitorowania zmian. W przypadku przestrz...
Opublikowany
31.1.2024
Zarządzanie „Sprawami” w systemie Dynamics 365 Customer Service
Kontakt z konsumentami jest jednym z najważniejszych elementów funkcjonowania firm. Rozwiązywanie problemów jakie pojawiają się w stosunku do oferowanych produktów lu...
Opublikowany
17.1.2024
Tworzenie reguły przypisania w Dynamics 365
W Dynamics 365 reguły przypisania są mechanizmem, który pozwala automatycznie kierować nowych potencjalnych klientów, szanse sprzedaży i szczegółowe informacje do...
Opublikowany
20.12.2023
Szybkie formularze pozyskiwania danych w Microsoft Dynamics Customer Insights Journeys
Pozyskanie kontaktu, szybki formularz do zebrania informacji. Standardowe scenariusze, w których chcemy uzupełnić naszą bazę danych o niezbędne jej części. Z pomocą pr...
Opublikowany
6.12.2023
Dostosowanie treści za pomocą Copilot w edytorze tekstu e-mail w Dynamics 365
W ostatnim czasie w systemie CRM Microsoft Dynamics 365 powstało wiele funkcji i udogodnień dla użytkowników, za sprawą zintegrowania systemu D365 z Copilotem. Sztuczn...
Opublikowany
22.11.2023
Dodawanie zakładek na osi czasu w Dynamics 365 CRM
W drugiej fali wydania 2023 w Dynamics 365, Microsoft wprowadził nową funkcję zakładek na osi czasu. Funkcjonalność pozwala na ustawienie pożądanych filtrów na aktywno...
Opublikowany
8.11.2023
Zarządzanie rekordami przy użyciu Focused View (Widok wybiórczy)
Focused View (Widok wybiórczy) jest kontrolką umożliwiającą skoncentrowanie się na bieżącym widoku zadania, efektywne zarządzanie rekordami oraz działaniami na stronie...
Opublikowany
25.10.2023
Kategoryzacja artykułów merytorycznych w Dynamics 365 Customer Service
Druga fala wydania dla Dynamics 365 zapewniła użytkownikom nową funkcję kategoryzowania artykułów merytorycznych w aplikacji Customer Service. Dzięki klasyfikacji utwo...
Opublikowany
11.10.2023
Nowy wygląd w aplikacjach opartych na modelu
Microsoft wprowadził funkcję Wypróbuj nowy wygląd, która pozwala użytkownikom zobaczyć jak zmieni się interfejs aplikacji zgodnie z najnowszym systemem projektowania...
Opublikowany
27.9.2023
Przepisywanie wpisów nieaktywnych pracowników w Dynamics 365 CRM
Zwolnienia. Długotrwałe urlopy. Przesunięcia wewnątrz struktury firmy. Mobilność na rynku pracy naszych użytkowników bywa wyzwaniem, również z perspektywy systemu. Dyn...
Opublikowany
13.9.2023
Zarządzanie dostępem do aplikacji przy użyciu ról zabezpieczeń
Microsoft Dynamics 365 posiada wiele funkcji i miejsc, gdzie możemy przydzielać oraz określać role zabezpieczeń. Jedną z funkcjonalności, która dostępna jest bezpośred...
Opublikowany
31.8.2023
Widok potoku w Microsoft Dynamics 365
Szybkie generowanie widoków związanych ze sprzedażą jest jednym z narzędzi codziennej pracy zespołów ds. sprzedaży. Przy wielu umowach, transakcjach biznesowych i szan...
Opublikowany
16.8.2023
Połączenie MS Teams z osią czasu rekordu w Dynamics 365
Rekordy w tabelach „Kontakty”, „Konta” lub „Potencjalni Klienci” posiadają oś czasu, która pozwala użytkownikom przejrzeć historię aktywności. Można w niej zobaczyć uł...
Opublikowany
2.8.2023
Współpraca kluczem do sukcesu Microsoft - Podsumowanie Microsoft Inspire 18.07.2023
Microsoft Inspire to wyjątkowe wydarzenie, które podkreśliło znaczenie współpracy w osiąganiu sukcesu firmy Microsoft. Z ponad 400 000 partnerów na całym świecie - eko...
Opublikowany
25.7.2023
Nowe możliwości osi czasu w modułach CRM Dynamics 365
Oś czasu jest centralnym obiektem każdej aplikacji CRM-owej z rodziny Dynamics'a 365. Jej funkcje pozwalają na szybkie, sprawne i skuteczne zarządzanie działaniami i r...
Opublikowany
20.7.2023
Wykorzystanie kodu QR w aplikacji Dynamics 365 Marketing do zameldowania uczestników na wydarzenie
Zameldowanie uczestników na wydarzenia typu targi czy konferencje często może być czasochłonnym procesem, wymagającym wielu ręcznych czynności i zbieraniu informacji z...
Opublikowany
5.7.2023
Konfiguracja podpisu e-mail w Dynamics 365 Sales
Dynamics 365, podobnie jak Outlook i inne narzędzia mailingowe, umożliwia wysyłanie maili. Wysłany mail powinien być sprofilowany tak samo jak w przypadku Outlooka, za...
Opublikowany
22.6.2023
Automatyczne formularze na wydarzenie w systemie Dynamics 365 Marketing
System Dynamics 365 posiada wiele możliwości i funkcji, które ułatwiają zarządzanie marketingu w czasie rzeczywistym oraz wychodzącym. Jedną z funkcjonalności, jaka wy...
Opublikowany
7.6.2023
Interesariusze i członkowie zespołu na Szansach Sprzedaży w systemie D365 Sales
Podczas pracy na systemie Dynamics 365 Sales należy monitorować kim są interesariusze, a także członkowie zespołu. Aby móc wykonywać tę czynność, użytkownik może skor...
Opublikowany
24.5.2023
Produkty na Szansie Sprzedaży w systemie D365 Sales
Praca na Szansach Sprzedaży jest jedną z podstawowych możliwości w systemie CRM Dynamics 365 Sales. Jest to miejsce, które ułatwia użytkownikowi zarządzanie swoimi otw...
Opublikowany
11.5.2023
Dynamics 365 Sales - Konkurenci
Każdy przedsiębiorca, zarówno wchodzący na rynek jak i już obecny na rynku, potrzebuje informacji związanej z oceną działań konkurencji. Analiza konkurencji ma na celu...
Opublikowany
19.4.2023
Szablony zadań w Dynamics 365 Marketing – łatwy sposób na follow up!
Follow up. Słowo klucz w codziennej pracy handlowców czy marketerów. Wykonaliśmy jakieś zadanie? Sprzedaliśmy? Wysłaliśmy mailing? Kolejnym krokiem powinna być kolejna...
Opublikowany
5.4.2023
Skrócone formularze w Microsoft Dynamics 365
W przypadku praktycznie każdej aplikacji biznesowej szybki dostęp do informacji jest rzeczą kluczową. Jak najmniej kliknięć, jak najefektywniejsze wykorzystanie przest...
Opublikowany
22.3.2023
Segmentacja za pomocą dodatkowych i niestandardowych tabel w Microsoft Dynamics 365 Marketing
W najnowszej odsłonie #OutOfTheBoxCRM razem z Pawłem Krulikowskim przyjrzymy się segmentacji za pomocą dodatkowych i niestandardowych tabel w Microsoft Dynamics 365 Mar..
Opublikowany
9.3.2023
Filtry w szybkim wyszukiwaniu w aplikacjach CRM Dynamics 365
Jedną z podstawowych funkcjonalności każdej bazy danych jest wyszukiwanie. Proste, przejrzyste i zrozumiałe wpisywanie kryteriów, które powinny zwrócić oczekiwane przez..
Opublikowany
22.2.2023
Scalanie rekordów w Dynamics 365 CRM
Podstawową funkcją systemu CRM powinno być dbanie o spójność, przejrzystość i jednolitość bazy danych. Duplikaty, niejednoznaczne rekordy, powtórzone wpisy – wszystkie...
Opublikowany
8.2.2023
Powiadomienia push do aplikacji mobilnych Dynamics 365 i Power Apps
Być na bieżąco. To podstawowy cel wszystkich użytkowników systemów CRM oraz Power Apps. Jedną z najważniejszych funkcji tego typu rozwiązań ma być szybkość dostarczani...
Opublikowany
27.1.2023
Emoji w Twoim systemie Microsoft Dynamics 365
Istnieje wiele dróg jak ożywić system CRM. Jedną z możliwości, jaką daje Microsoft Dynamics 365 jest wykorzystanie ikonek emoji aby zwiększyć frajdę Twoich użytkownikó...
Opublikowany
11.1.2023
Automatyczne wybieranie najlepszego czasu na wysłanie wiadomości e-mail
Wysyłając newslettery do klientów, kluczowe jest oszacowanie najlepszego czasu wysyłki. Odpowiednia pora zdecydowanie podnosi współczynnik otwarcia wiadomości. W apli...
Opublikowany
11.12.2022
Customer Voice – kluczowe dane
Dynamics 365 Customer Voice to aplikacja do zarządzania opiniami klientów, którą można wykorzystać do śledzenia metryk klientów, które mają największe znaczenie dla fi...
Opublikowany
23.11.2022
Szablony stron marketingowych w Dynamics 365 Marketing
Strona marketingowa to strona internetowa, która działa jako punkt kontaktowy z klientem w ramach jednego z działań marketingowych. Na przykład, możemy wysłać e-mail z...
Opublikowany
2.11.2022
Synchronizacja konwersacji Microsoft Teams do Microsoft Dynamics 365
Komunikacja, setki tysięcy wysłanych wiadomości, rozmów, a od niedawna również konwersacji w Microsoft Teams. A w tych konwersacjach i wiadomościach bezcenna biznesowa...
Opublikowany
19.10.2022
Nowe wyszukiwanie zaawansowane w aplikacjach Microsoft Dynamics 365 CRM
Wyszukiwanie zaawansowane, precyzyjne i rozszerzone kryteria, pomagające odnaleźć dowolny rekord, czy wpis do bazy danych to jedna z najważniejszych funkcji każdej apl...
Opublikowany
5.10.2022
Zarządzanie słowami kluczowymi w aplikacji Dynamics 365 Marketing
Przy działaniach marketingowych użytkownicy korzystają z wielu obrazów, aby lepiej zarządzać biblioteką plików i móc szybko wyszukiwać niezbędne dla nas obrazy. W apli...
Opublikowany
21.9.2022
Edytowalne listy na głównych widokach w CRM
Presja czasu, rekord za rekordem, zmiana za zmianą. W pracy z systemem CRM liczy się szybkość i efektywność, jak najmniej kliknięć, jak najmniej operacji, jak najwięcej..
Opublikowany
24.8.2022
Segmenty behawioralne w Microsoft Dynamics 365 Marketing
Aplikacja Dynamics 365 Marketing pozwala na selekcję naszych kontaktów i wysłanie do nich odpowiednich treści marketingowych w zależności od działań, jakie te rekordy...
Opublikowany
10.8.2022
Materiały sprzedażowe w Microsoft Dynamics 365 Sales
Załączniki, ulotki, playbooki często są istotnym narzędziem w pracy handlowca. Oprócz drukowanych materiałów, wręczanych na spotkaniach, targach czy eventach chcemy mie..
Opublikowany
27.7.2022
Szablony pozyskiwania klientów w Microsoft Dynamics 365 Marketing
Wykorzystując zautomatyzowane kampanie w marketingu, zarówno do cyklicznego kontaktu z klientami, jak i jednorazowych wystąpień, warto korzystać z szablonów. Używanie...
Opublikowany
6.7.2022
Konfigurowanie prognoz w Microsoft Dynamics 365
Prognoza ułatwia organizacji przewidywanie, jak duży przychód wygeneruje zespół sprzedaży w danym przedziale czasu, pozwala na lepsze planowanie sprzedaży, lepszy wglą...
Opublikowany
22.6.2022
Raporty użycia sprzedaży w Microsoft Dynamics 365 Sales
Szybki dostęp do kluczowych danych dotyczących pracy naszego zespołu sprzedażowego to podstawa. Systemy CRM oferują często mnóstwo kolorowych i rozbudowanych pulpitów...
Opublikowany
9.6.2022
Odświeżone wykrywanie duplikatów w tabeli Klientów Potencjalnych w Microsoft Dynamics 365 Sales
W ramach kolejnej aktualizacji systemu Microsoft Dynamics 365 Sales dostaliśmy nowe spojrzenie na możliwość wykrywania duplikatów w tabeli Klientów Potencjalnych. Odśw...
Opublikowany
25.5.2022
Przyspieszenie tworzenia projektów, dzięki blokom zawartości w Microsoft Dynamics 365 Marketing
Aplikacja Dynamics 365 Marketing została stworzona, by ułatwiać i przyspieszać pracę działów marketingu. Tworząc strony internetowe na potrzeby szybkiej kampanii lub w...
Opublikowany
11.5.2022
Możliwość edycji widoków za pomocą edytowalnej kontrolki siatki w Microsoft Dynamics 365
W ramach Wave 1 2022 firma Microsoft wprowadziła kilka intuicyjnych funkcji dla aplikacji Dynamics 365. Do nowej kontrolki siatki Power Apps dodano dwa główne dodatk...
Opublikowany
20.4.2022
Generatory raportów Power BI w MS Dynamics 365
Power BI to narzędzie do wizualizacji i analizy danych. Jak wiemy standardowe raporty tworzymy zawsze od zera, od pustej kanwy. Wykonujemy to poprzez przeciąganie wizua..
Opublikowany
6.4.2022
Współpraca – współdzielenie rekordów oraz komunikacja z innymi użytkownikami w MS Dynamics 365
Sprawna komunikacja jest podstawą każdej dobrze prosperującej firmy. Funkcja Współpracy dostępna w aplikacjach Power Apps opartych na modelu ułatwia komunikację z innym..
Opublikowany
23.3.2022
Tworzenie spotkań w Microsoft Teams bezpośrednio z aplikacji Dynamics 365
Współpraca w zespole to podstawa. Oczywistym celem systemów CRM jest zwiększenie wymiany informacji pomiędzy członkami odpowiednich teamów w naszej organizacji. Jedn...
Opublikowany
9.3.2022
Tworzenie własnych pulpitów nawigacyjnych w Microsoft Dynamics 365 CRM
Pulpit nawigacyjny to podstawowe miejsce startowe, „serce” każdego systemu CRM. Miejsce, od którego często nasi użytkownicy zaczynają każdy swój dzień zmagań z Klienta...
Opublikowany
23.2.2022
Skuteczna organizacja wydarzeń w Microsoft Dynamics 365 Marketing
W aktualnej sytuacji wydarzenia i seminaria online są niezastąpionym kanałem dotarcia do potencjalnych i aktualnych klientów. Tego typu realizacje pozwalają zwiększać...
Opublikowany
9.2.2022
Wpisy w sieci społecznościowej w Microsoft Dynamics 365 Marketing
Media społecznościowe to jeden z najważniejszych kanałów komunikacji, którym posługują się firmy w dzisiejszym świecie. Komentarze, polubienia, subskrypcje – to często...
Opublikowany
26.1.2022
Wielojęzyczność w Microsoft Dynamics 365 Sales, Marketing oraz Customer Service
Globalizacja w biznesie to w dzisiejszych czasach standard. Niemalże każda firma posiada w swoich szeregach pracowników posługujących się innym językiem, niż język głó...
Opublikowany
15.12.2021
Weryfikacja ryzyka spamu treści wiadomości e-mail w Microsoft Dynamics 365 Marketing
Dotrze, czy nie dotrze? Wpadnie do spamu, czy do skrzynki odbiorczej? Te dwa podstawowe pytania zadają sobie często marketerzy, wysyłający w ramach swojej pracy setki...
Opublikowany
1.12.2021
PowerBI – Listopadowa aktualizacja 2021
W tym roku listopadowy Update dotyczący Power BI wprowadza dużo zmian w tym narzędziu. Prace nad nowościami z tego miesiąca trwały kilka miesięcy. Microsoft bardzo uwa...
Opublikowany
22.11.2021
Czat Microsoft Teams w Dynamics 365
Wewnętrzna komunikacja to podstawa skutecznego działania każdego zespołu. Niezależnie, czy mówimy o sprzedaży, obsłudze Klienta czy marketingu w każdym z tych obszaró...
Opublikowany
17.11.2021
Projektowanie zautomatyzowanych kampanii w Microsoft Dynamics 365 Marketing
Oczekiwania w stosunku do firm z perspektywy klienta w ostatnim czasie mocno wzrosły. Jako klient chcemy być traktowani jak indywidualna jednostka. Firmy, które są w s...
Opublikowany
3.11.2021
Mapy Bing w Microsoft Dynamics 365
Relacje z Klientem są kluczowym czynnikiem w procesie sprzedaży. W dzisiejszych czasach mamy dostęp do wielu narzędzi ułatwiających budowanie relacji przez zautomatyzo...
Opublikowany
20.10.2021
Aplikacje raportowe Power BI – integracja z systemem Dynamics 365 Sales
Aby podejmować właściwe decyzje biznesowe i operacyjnie potrzebujemy nie tylko systemów CRMowych, ale również narzędzi do analizy i wizualizacji danych. Przejście prze...
Opublikowany
6.10.2021
Formularze marketingowe w Dynamics 365 Marketing
Chcąc zwiększać szybko i efektywnie sprzedaż należy pozyskiwać leady. Tworząc kampanie i procesy pozyskiwania potencjalnych klientów, finalnie nasze końcowe działania m..
Opublikowany
22.9.2021
Menedżer Okazji w Microsoft Dynamics 365 Sales
Szansa sprzedaży, proces sprzedażowy, projekt, niezależnie od tego jakiej terminologii używamy w naszej firmie, w dziale Sales praca toczy się dookoła tego jednego obi...
Opublikowany
8.9.2021
Edytor kolumn w Microsoft Dynamics 365
Przechowywanie danych to podstawowe zadanie każdego systemu CRM. Ustrukturyzowane w tabelach, prezentowane w dziesiątkach i setkach widoków stanowią codzienne wyzwani...
Opublikowany
25.8.2021
Dyktowanie głosowe w Microsoft Dynamics 365
Wielokrotnie w cyklu CRM Out of the Box wspominaliśmy, że głównym, podstawowym i najważniejszym wyzwaniem każdego systemu klasy CRM jest oszczędzanie czasu jego użytko...
Opublikowany
11.8.2021
Adresy dodatkowe w Microsoft Dynamics 365 CRM
Adres korespondencyjny, adres dostawy, adres oddziału i dziesiątki innych adresów, które możemy wykorzystywać w codziennej pracy z naszymi Klientami. Wszystkie te adre...
Opublikowany
28.7.2021
Uproszczona aplikacja mobilna Microsoft Dynamics 365 Sales
Praca w zespole handlowym, zwłaszcza w zespole handlowym w terenie, to jedna wielka walka z czasem. Walka o każdą sekundę, o uproszczenie każdej czynności wykonywanej p..
Opublikowany
7.7.2021
Pola zestawienia – agregowanie wartości w Microsoft Dynamics 365 Sales
Ile sprzedaliśmy w ubiegłym roku? W ubiegłym miesiącu? A ile jeszcze mamy w lejku? To powszechne pytania, które zadajemy sobie pracując na co dzień z Klientem i korzys...
Opublikowany
23.6.2021
“Ukryte” pulpity nawigacyjne w Microsoft Dynamics 365 Sales
Jednym z najprzyjemniejszych momentów pracy z aplikacją, z której korzystasz na co dzień w pracy, jest odkrycie w niej supertajnej funkcji. Czegoś, o czym nie wiedzą T...
Opublikowany
9.6.2021
Wyszukiwanie według stopnia zgodności w Microsoft Dynamics 365
Precyzyjne i przede wszystkim szybkie wyszukiwanie informacji w systemie CRM to podstawa codziennej pracy każdego użytkownika. Niezależnie od tego, czy mówimy o module...
Opublikowany
26.5.2021
Akcelerator sprzedaży w Microsoft Dynamics 365 Sales
Rekomendacje, procedury, listy działań do podjęcia. Często w organizacjach wypracowujemy standardy, które pozwalają nam na ujednolicenie i unormowanie pracy naszych ze...
Opublikowany
12.5.2021
Różne możliwości kwalifikacji klienta potencjalnego w Microsoft Dynamics 365 Sales
Lead, Konsument, jednostka czy osoba prawna potencjalnie zainteresowana naszym produktem. W naszym systemie sprzedażowym to często pierwszy, podstawowy krok do realiza...
Opublikowany
26.4.2021
Aplikacje w modułach Dynamics 365
Setki ikonek, tabel, przycisków, pulpitów nawigacyjnych, czyli mnóstwo elementów, których stanowczo NIE CHCEMY wyświetlać naszemu końcowemu użytkownikowi. Dynamics 365...
Opublikowany
14.4.2021
Baza wiedzy w Microsoft Dynamics 365 Customer Service
Tysiące ticketów do rozwiązania, spraw, zgłoszeń, czy pytań od Klienta i zawsze zbyt mało czasu. Codzienność w obsłudze Klienta (posprzedażowej czy serwisowej) to odpo...
Opublikowany
31.3.2021
Tworzenie przypomnień w To Do na podstawie działań z Microsoft Dynamics 365
Planowanie, planowanie i jeszcze raz planowanie. Często nasz CRM służy nam, jako narzędzie do planowania przyszłych kontaktów, spotkań, rozmów telefonicznych, czy zada...
Opublikowany
17.3.2021
Adresy URL przekierowania w Microsoft Dynamics 365
Wiedzieć jak najwięcej o swoim (potencjalnym) Kliencie to jedno z podstawowych wyzwań marketingu. Skąd do nas przyszedł, kiedy odpowiedział na naszego maila, kiedy kli...
Opublikowany
3.3.2021
Reguły wykrywania duplikatów w Microsoft Dynamics 365 CRM
Duplikaty, czy kopie to dokładnie te same informacje, które zaśmiecają naszego CRM-a, wprowadzają istotne zamieszanie w pracy naszych handlowców, a przede wszystkim po...
Opublikowany
17.2.2021
Lead scoring, czyli modele oceniania potencjalnych Klientów w Dynamics 365 Marketing
Jak najmniej pracy, jak najwięcej wartości. To założenie przyświecające wszystkim systemom, które wdrażamy w naszych firmach. Automatyzacja ma nam przynieść maksymaliz...
Opublikowany
3.2.2021
Segmenty w Microsoft Dynamics 365 Marketing
Rozpoznanie segmentu rynku to podstawowe wyzwanie w pracy marketingu oraz sprzedaży. Właściwe określenie grup docelowych, trafne zidentyfikowanie do kogo tak naprawdę...
Opublikowany
20.1.2021
Microsoft Customer Voice – ankiety w Twoim systemie CRM
Feedback. Magiczne słowo we współpracy z naszymi Klientami. Często realizując działania dla naszego Kontrahenta, wysyłając mu ofertę, rozwiązując jego zgłoszenie – ocz...
Opublikowany
9.12.2020
Praca z Microsoft Dynamics 365 w Microsoft Teams
Pandemia, lockdown, obostrzenia oraz jeszcze kilkanaście innych słów, które stały się symbolami 2020 roku i zmieniły naszą rzeczywistość na długo. Praca zdalna, a wraz...
Opublikowany
25.11.2020
Szablony wiadomości e-mail w Microsoft Dynamics 365 Marketing
Newslettery, oferty, wiadomości okolicznościowe to codzienność pracy marketingu. Jednym z podstawowych elementów, automatyzujących i wspierających ich wysłanie są szab...
Opublikowany
28.10.2020
Pracuj z Outlooka, czyli Microsoft Dynamics 365 App for Outlook
Jakie jest ulubione narzędzie każdego użytkownika biurowego pakietu Office, zaraz obok Worda i Excela? Oczywiście na podium (miejsce według preferencji) staje Microsof...
Opublikowany
14.10.2020
Aktualizacja i wprowadzanie danych z Excela Online w Microsoft Dynamics 365 CRM
Excel – największy przyjaciel pracownika korporacji, dyrektora działu sprzedaży, właściciela małej firmy, analityka danych itd. Aplikacja znana, rozpowszechniona, a ka...
Opublikowany
30.9.2020
Repozytorium plików w Microsoft Dynamics 365
Niezależnie, czy pracujesz jako handlowiec, czy na co dzień obsługujesz Klienta w bezpośrednim kontakcie, czy może jesteś technikiem w terenie, dokumenty od Twoich Kon...
Opublikowany
16.9.2020
Wyszukiwanie i dodawanie produktów w procesie sprzedażowym w MS Dynamics 365 Sales
Jednym z podstawowych celów naszego systemu CRM jest wsparcie sprzedaży. Całego procesu, od nawiązania relacji z Klientem, aż po finalne zafakturowanie sprzedanego pro...
Opublikowany
2.9.2020
Zarządzanie szansami sprzedaży z widoku kanban w Dynamics 365 Sales
Sprzedaż to często zdecydowanie więcej, niż kilka prostych czynności, które musimy zrealizować, żeby nasz potencjalny klient stał się naszym kontrahentem. Często naszą...
Opublikowany
19.8.2020
Interakcja z użyciem poczty e-mail w Microsoft Dynamics 365 Sales
Otworzył czy nie otworzył? Kliknął w link? Kiedy? A załącznik? Sprawdził co mu wysłaliśmy? Znacie te pytania, prawda? Każdy, kto prowadzi sprzedażową komunikację z Kli...
Opublikowany
5.8.2020
Druga fala aktualizacji Power Platform w 2020
Każdego roku Microsoft udostępnia tzw. Release Wave Plan. Jest to harmonogram nadchodzących aktualizacji dla produktów Microsoft w kolejnych miesiącach. Osobne harmon...
Opublikowany
9.7.2020