Zarządzanie plikami w Customer Service staje się coraz prostsze i bardziej intuicyjne. Microsoft przychodzi z kolejnym rozwiązaniem, które ma ułatwić pracę użytkownikom. Tym razem Centrum Obługi Klienta wyposażone zostało w nową funkcjonalność, która pozwala zarządzać przesłanymi plikami i załącznikami z poziomu formularza encji, co w znacznym stopniu może pomóc użytkownikom docelowym w zarządzaniu dokumentami z poziomu bardziej kompatybilnego widoku formularza encji.
Attachment Control umożliwia użytkownikom dodawanie, przeglądanie i usuwanie załączników bezpośrednio z formularzy rekordów. Nowa kontrolka pozwala na lepsze zarządzanie plikami i integrację z Microsoft Dataverse. Aby skorzystać z Attachment Control, należy najpierw dodać tę kontrolkę do naszego formularza za pomocą Power Apps na encji „Sprawa”. Dodajemy nową kontrolkę Attachment Control do formularza, czyli w polskiej wersji będzie to “Kontrolka załączników”. Jeżeli w obszarze „Moje składniki” kontrolka się nie znajduje, należy dodać ją poprzez wyszukiwanie dostępne po naciśnięciu opcji “Uzyskaj więcej składników”.

Po wykonaniu powyższych operacji w Centrum Administracyjnym usługi Copilot dla Customer Service trzeba ustawić formularz encji, co pozwoli na bardziej dopasowany i kompatybilny odczyt grida z umiejscowionymi załącznikami. We wskazanym centrum administracyjnym, należy w „Ustawienia sprawy” włączyć funkcję „Pełny formularz sprawy”. Po zapisaniu spraw użytkownik może wrócić do rekordu encji „Sprawa”, aby zweryfikować poprawność wyświetlanej kontrolki załączników.

Na wybranym rekordzie encji „Sprawa” użytkownik widział będzie siatkę z załącznikami o różnym typie, które są powiązane z danym rekordem, dostępną bezpośrednio z poziomu formularza. Może dostosować widok wyświetlania tych plików, wyświetlać najważniejsze informacje dotyczące danych plików, a także przy dużej licznie plików z powiązanym rekordem, skorzystać z opcji wyszukiwania.

Ta łatwa w ustawieniu konfiguracja kontrolki Attachment Control da nam korzyści w postaci; uproszczonego zarządzania plikami, możliwe prostej integracji przechowywania plików z Dataverse oraz usprawni pracę użytkowników oraz zespołów obsługi klienta, poprzez szybki dostęp do dokumentów bezpośrednio z poziomu formularza rekordu.
Pamiętaj, że na naszym blogu znajdziesz więcej wskazówek dotyczących rozwiązań dostępnych w systemie Dynamics 365.
Do usłyszenia 😊