
Dodawanie zakładek na osi czasu w Dynamics 365 CRM
W drugiej fali wydania 2023 w Dynamics 365, Microsoft wprowadził nową funkcję zakładek na osi czasu. Funkcjonalność pozwala na ustawienie pożądanych filtrów na aktywno...
Opublikowany
8.11.2023

BC v23 przegląd nowych funkcjonalności cz. 3 – zarządzanie magazynem
Kolejny wpis z serii OOTB, w którym po raz ostatni będziemy kontynuować przegląd nowości w systemie Business Central, które niesie ze sobą fala wydań Microsoft w tym r...
Opublikowany
1.11.2023

Zarządzanie rekordami przy użyciu Focused View (Widok wybiórczy)
Focused View (Widok wybiórczy) jest kontrolką umożliwiającą skoncentrowanie się na bieżącym widoku zadania, efektywne zarządzanie rekordami oraz działaniami na stronie...
Opublikowany
25.10.2023

Kategoryzacja artykułów merytorycznych w Dynamics 365 Customer Service
Druga fala wydania dla Dynamics 365 zapewniła użytkownikom nową funkcję kategoryzowania artykułów merytorycznych w aplikacji Customer Service. Dzięki klasyfikacji utwo...
Opublikowany
11.10.2023

Nowy wygląd w aplikacjach opartych na modelu
Microsoft wprowadził funkcję Wypróbuj nowy wygląd, która pozwala użytkownikom zobaczyć jak zmieni się interfejs aplikacji zgodnie z najnowszym systemem projektowania...
Opublikowany
27.9.2023

Przepisywanie wpisów nieaktywnych pracowników w Dynamics 365 CRM
Zwolnienia. Długotrwałe urlopy. Przesunięcia wewnątrz struktury firmy. Mobilność na rynku pracy naszych użytkowników bywa wyzwaniem, również z perspektywy systemu. Dyn...
Opublikowany
13.9.2023

Zarządzanie dostępem do aplikacji przy użyciu ról zabezpieczeń
Microsoft Dynamics 365 posiada wiele funkcji i miejsc, gdzie możemy przydzielać oraz określać role zabezpieczeń. Jedną z funkcjonalności, która dostępna jest bezpośred...
Opublikowany
31.8.2023

Widok potoku w Microsoft Dynamics 365
Szybkie generowanie widoków związanych ze sprzedażą jest jednym z narzędzi codziennej pracy zespołów ds. sprzedaży. Przy wielu umowach, transakcjach biznesowych i szan...
Opublikowany
16.8.2023

Połączenie MS Teams z osią czasu rekordu w Dynamics 365
Rekordy w tabelach „Kontakty”, „Konta” lub „Potencjalni Klienci” posiadają oś czasu, która pozwala użytkownikom przejrzeć historię aktywności. Można w niej zobaczyć uł...
Opublikowany
2.8.2023

Współpraca kluczem do sukcesu Microsoft - Podsumowanie Microsoft Inspire 18.07.2023
Microsoft Inspire to wyjątkowe wydarzenie, które podkreśliło znaczenie współpracy w osiąganiu sukcesu firmy Microsoft. Z ponad 400 000 partnerów na całym świecie - eko...
Opublikowany
25.7.2023

Nowe możliwości osi czasu w modułach CRM Dynamics 365
Oś czasu jest centralnym obiektem każdej aplikacji CRM-owej z rodziny Dynamics'a 365. Jej funkcje pozwalają na szybkie, sprawne i skuteczne zarządzanie działaniami i r...
Opublikowany
20.7.2023

Wykorzystanie kodu QR w aplikacji Dynamics 365 Marketing do zameldowania uczestników na wydarzenie
Zameldowanie uczestników na wydarzenia typu targi czy konferencje często może być czasochłonnym procesem, wymagającym wielu ręcznych czynności i zbieraniu informacji z...
Opublikowany
5.7.2023

Microsoft Build 2023 – podsumowanie najważniejszych kwestii z wydarzenia
Tegoroczny Microsoft Build odbył się w dniach 23-25 maja i w dużej mierze koncentrował się na sztucznej inteligencji, z nowymi dodatkami oraz doświadczeniem CoPilot do...
Opublikowany
4.7.2023

Możliwość szybszej weryfikacji zapisów K/G
Microsoft Dynamics 365 Business Central oferuje wiele możliwości zarządzania finansami i księgowością. Jednym z kluczowych aspektów w tym systemie jest przeglądanie ko...
Opublikowany
28.6.2023

Konfiguracja podpisu e-mail w Dynamics 365 Sales
Dynamics 365, podobnie jak Outlook i inne narzędzia mailingowe, umożliwia wysyłanie maili. Wysłany mail powinien być sprofilowany tak samo jak w przypadku Outlooka, za...
Opublikowany
22.6.2023

Mniej znane, a bardzo efektywne dodatkowe funkcjonalności dotyczące wymiarów
Wymiary są nieodłącznym elementem procesów finansowych i controllingowych realizowanych przez użytkowników w systemie Microsoft Dynamics 365 Business Central. Większoś...
Opublikowany
14.6.2023

Automatyczne formularze na wydarzenie w systemie Dynamics 365 Marketing
System Dynamics 365 posiada wiele możliwości i funkcji, które ułatwiają zarządzanie marketingu w czasie rzeczywistym oraz wychodzącym. Jedną z funkcjonalności, jaka wy...
Opublikowany
7.6.2023

Interesariusze i członkowie zespołu na Szansach Sprzedaży w systemie D365 Sales
Podczas pracy na systemie Dynamics 365 Sales należy monitorować kim są interesariusze, a także członkowie zespołu. Aby móc wykonywać tę czynność, użytkownik może skor...
Opublikowany
24.5.2023

Produkty na Szansie Sprzedaży w systemie D365 Sales
Praca na Szansach Sprzedaży jest jedną z podstawowych możliwości w systemie CRM Dynamics 365 Sales. Jest to miejsce, które ułatwia użytkownikowi zarządzanie swoimi otw...
Opublikowany
11.5.2023

Business Central Wave 1 2020 – rozszerzenia licencyjne
Microsoft zgodnie z założonym planem na rok 2020 utrzymał wypuszczenie pierwszej fali aktualizacji aplikacji rodziny Dynamics 365 bez dodatkowych opóźnień. Na szczęści...
Opublikowany
21.4.2020

Prognozy rozwoju rynku cyfrowej obsługi klienta
Wsparcie i obsługa klienta to aspekt kluczowy z punktu widzenia zarówno z punktu widzenia sprawności pracy działu serwisowego, jak i strategicznego funkcjonowania całe...
Opublikowany
12.12.2019

Rewolucja chmurowa w rodzinie Dynamics 365 wciąż trwa
Intersys, jak co roku, uczestniczy w największej konferencji partnerskiej w obszarze EMEA poświęconej tematyce systemów biznesowych z rodziny Microsoft Dynamics 365. W...
Opublikowany
10.10.2019

Dynamiczne centrum marketingowe – Dynamics 365 for Marketing
Specjalistyczny moduł popularnego systemu Microsoft, Dynamics 365 for Marketing, zadebiutował na polskim rynku w końcu 2018 roku, otwierając nowe możliwości przed użyt...
Opublikowany
21.1.2019

MS INSPIRE, czyli Quo Vadis, Microsoft
W dniach 15 – 19 lipca, w Las Vegas odbyła się największa, globalna konferencja Microsoft – Inspire. Zarówno dla kanału partnerskiego, jak i samych pracowników Microso...
Opublikowany
5.9.2018

Power BI liderem rozwiązań Business Intelligence po raz 11
Narzędzie analityczne Microsoft Power BI zostało uhonorowane pierwszym miejscem w rankingu Gartnera. Amerykańska firma konsultingowa wyspecjalizowana w branży nowoczes...
Opublikowany
4.6.2018

Zintegruj Dynamics 365 z IoT
Kolejny krok transformacji cyfrowej, integracja 365 z IoT, otwiera następne drzwi do świata nieograniczonych możliwości. Na początek przybliżę pojęcie IoT...
Opublikowany
28.8.2017

Dynamics 365 for Talent – nowość dla łowców talentów
Nowy moduł Microsoft Dynamics 365 został stworzony po to, aby zoptymalizować proces poszukiwania talentów, wspomóc nas jako pracodawcę w profesjonalnym i wizerunkowym....
Opublikowany
3.7.2017