Zarządzanie cennikami i rabatami w Business Central

Zarządzanie cennikami i rabatami w Business Central

Rozwiązanie BC pozwala na skuteczne zarządzanie cennikami i rabatami, co jest bardzo istotne na dynamicznie zmieniającym się rynku. Dzięki cennikom możemy ustalić indy...
Opublikowany
25.4.2024
Inteligentne podsumowania spraw w Microsoft Dynamics 365 Customer Service

Inteligentne podsumowania spraw w Microsoft Dynamics 365 Customer Service

W obsłudze Klienta liczy się szybkość. Szybkość odpowiedzi, dostarczenia rozwiązania, idąca oczywiście w parze z jakością. Nie da się osiągnąć szybkości i jakości bez...
Opublikowany
17.4.2024
Copilot for Sales w Microsoft Outlook i Dynamics 365 Sales

Copilot for Sales w Microsoft Outlook i Dynamics 365 Sales

Maile. Codzienność pracy praktycznie każdego współczesnego pracownika. Badania twierdzą, że średnio w pracy spędzamy od 2 do 3 godzin dziennie czytając i odpowiadając...
Opublikowany
3.4.2024
Pojęcie kompletacji zestawów w systemie Business Central cz. II

Pojęcie kompletacji zestawów w systemie Business Central cz. II

W poprzednim wydaniu OOTB #88 udało nam się omówić pierwszy rodzaj kompletacji w systemie Business Central, jaką była kompletacja na magazyn. Wiemy już, że dotyczyła...
Opublikowany
20.3.2024
Zewnętrzne informacje o Klientach w Microsoft Dynamics 365 Sales Copilot

Zewnętrzne informacje o Klientach w Microsoft Dynamics 365 Sales Copilot

Informacja przede wszystkim. Będąc sprzedawcą każdy szczegół, detal, news o potencjalnym czy istniejącym Kliencie może przekształcić się w znaczący krok do ostatecznej...
Opublikowany
13.3.2024
Podsumowania Copilot w aplikacji Microsoft Dynamics 365 Sales

Podsumowania Copilot w aplikacji Microsoft Dynamics 365 Sales

Rewolucja sztucznej inteligencji dociera wszędzie. Systemy CRM w tym zakresie nie są wyjątkiem. Jednym z podstawowych narzędzi, jakie wprowadził od niedawna do systemó...
Opublikowany
28.2.2024
Usprawnienia konfiguracji interfejsu użytkownika w Business Central

Usprawnienia konfiguracji interfejsu użytkownika w Business Central

System Microsoft Dynamics 365 Business Central umożliwia nam dostosowania interfejsu użytkowników, dzięki czemu ich praca z systemem może być bardziej wydajna. W firma...
Opublikowany
21.2.2024
Łączenie działań z wieloma rekordami w Dynamics 365

Łączenie działań z wieloma rekordami w Dynamics 365

Firma Microsoft stale stara się rozwijać i daje swoim użytkownikom coraz więcej funkcjonalności, które mają za zadanie ułatwiać pracę w swoim środowisku. Jedną z nowyc...
Opublikowany
14.2.2024
Włączanie śledzenia historii inspekcji w aplikacji Microsoft Dynamics 365

Włączanie śledzenia historii inspekcji w aplikacji Microsoft Dynamics 365

Na platformie Dynamics 365 śledzenie historii inspekcji w tabelach i kolumnach stanowi kluczowy element zarządzania danymi i monitorowania zmian. W przypadku przestrz...
Opublikowany
31.1.2024
Wykorzystanie nowej funkcjonalności Running Balance - Bieżące saldo - wersja 23.3

Wykorzystanie nowej funkcjonalności Running Balance - Bieżące saldo - wersja 23.3

W dzisiejszym świecie, w którym dynamiczne rozwiązania są kluczowe dla skutecznego zarządzania finansami, z radością informujemy o najnowszej aktualizacji systemu Mic...
Opublikowany
24.1.2024
Tworzenie reguły przypisania w Dynamics 365

Tworzenie reguły przypisania w Dynamics 365

W Dynamics 365 reguły przypisania są mechanizmem, który pozwala automatycznie kierować nowych potencjalnych klientów, szanse sprzedaży i szczegółowe informacje do...
Opublikowany
20.12.2023
Szybkie formularze pozyskiwania danych w Microsoft Dynamics Customer Insights Journeys

Szybkie formularze pozyskiwania danych w Microsoft Dynamics Customer Insights Journeys

Pozyskanie kontaktu, szybki formularz do zebrania informacji. Standardowe scenariusze, w których chcemy uzupełnić naszą bazę danych o niezbędne jej części. Z pomocą pr...
Opublikowany
6.12.2023
Dodawanie zakładek na osi czasu w Dynamics 365 CRM

Dodawanie zakładek na osi czasu w Dynamics 365 CRM

W drugiej fali wydania 2023 w Dynamics 365, Microsoft wprowadził nową funkcję zakładek na osi czasu. Funkcjonalność pozwala na ustawienie pożądanych filtrów na aktywno...
Opublikowany
8.11.2023
BC v23 przegląd nowych funkcjonalności cz. 3 – zarządzanie magazynem

BC v23 przegląd nowych funkcjonalności cz. 3 – zarządzanie magazynem

Kolejny wpis z serii OOTB, w którym po raz ostatni będziemy kontynuować przegląd nowości w systemie Business Central, które niesie ze sobą fala wydań Microsoft w tym r...
Opublikowany
1.11.2023
Zarządzanie rekordami przy użyciu Focused View (Widok wybiórczy)

Zarządzanie rekordami przy użyciu Focused View (Widok wybiórczy)

Focused View (Widok wybiórczy) jest kontrolką umożliwiającą skoncentrowanie się na bieżącym widoku zadania, efektywne zarządzanie rekordami oraz działaniami na stronie...
Opublikowany
25.10.2023
Kategoryzacja artykułów merytorycznych w Dynamics 365 Customer Service

Kategoryzacja artykułów merytorycznych w Dynamics 365 Customer Service

Druga fala wydania dla Dynamics 365 zapewniła użytkownikom nową funkcję kategoryzowania artykułów merytorycznych w aplikacji Customer Service. Dzięki klasyfikacji utwo...
Opublikowany
11.10.2023
Nowy wygląd w aplikacjach opartych na modelu

Nowy wygląd w aplikacjach opartych na modelu

Microsoft wprowadził funkcję Wypróbuj nowy wygląd, która pozwala użytkownikom zobaczyć jak zmieni się interfejs aplikacji zgodnie z najnowszym systemem projektowania...
Opublikowany
27.9.2023
Przepisywanie wpisów nieaktywnych pracowników w Dynamics 365 CRM

Przepisywanie wpisów nieaktywnych pracowników w Dynamics 365 CRM

Zwolnienia. Długotrwałe urlopy. Przesunięcia wewnątrz struktury firmy. Mobilność na rynku pracy naszych użytkowników bywa wyzwaniem, również z perspektywy systemu. Dyn...
Opublikowany
13.9.2023
Zarządzanie dostępem do aplikacji przy użyciu ról zabezpieczeń

Zarządzanie dostępem do aplikacji przy użyciu ról zabezpieczeń

Microsoft Dynamics 365 posiada wiele funkcji i miejsc, gdzie możemy przydzielać oraz określać role zabezpieczeń. Jedną z funkcjonalności, która dostępna jest bezpośred...
Opublikowany
31.8.2023
Widok potoku w Microsoft Dynamics 365

Widok potoku w Microsoft Dynamics 365

Szybkie generowanie widoków związanych ze sprzedażą jest jednym z narzędzi codziennej pracy zespołów ds. sprzedaży. Przy wielu umowach, transakcjach biznesowych i szan...
Opublikowany
16.8.2023
Połączenie MS Teams z osią czasu rekordu w Dynamics 365

Połączenie MS Teams z osią czasu rekordu w Dynamics 365

Rekordy w tabelach „Kontakty”, „Konta” lub „Potencjalni Klienci” posiadają oś czasu, która pozwala użytkownikom przejrzeć historię aktywności. Można w niej zobaczyć uł...
Opublikowany
2.8.2023
Współpraca kluczem do sukcesu Microsoft - Podsumowanie Microsoft Inspire 18.07.2023

Współpraca kluczem do sukcesu Microsoft - Podsumowanie Microsoft Inspire 18.07.2023

Microsoft Inspire to wyjątkowe wydarzenie, które podkreśliło znaczenie współpracy w osiąganiu sukcesu firmy Microsoft. Z ponad 400 000 partnerów na całym świecie - eko...
Opublikowany
25.7.2023
Nowe możliwości osi czasu w modułach CRM Dynamics 365

Nowe możliwości osi czasu w modułach CRM Dynamics 365

Oś czasu jest centralnym obiektem każdej aplikacji CRM-owej z rodziny Dynamics'a 365. Jej funkcje pozwalają na szybkie, sprawne i skuteczne zarządzanie działaniami i r...
Opublikowany
20.7.2023
Wykorzystanie kodu QR w aplikacji Dynamics 365 Marketing do zameldowania uczestników na wydarzenie

Wykorzystanie kodu QR w aplikacji Dynamics 365 Marketing do zameldowania uczestników na wydarzenie

Zameldowanie uczestników na wydarzenia typu targi czy konferencje często może być czasochłonnym procesem, wymagającym wielu ręcznych czynności i zbieraniu informacji z...
Opublikowany
5.7.2023
Microsoft Build 2023 – podsumowanie najważniejszych kwestii z wydarzenia

Microsoft Build 2023 – podsumowanie najważniejszych kwestii z wydarzenia

Tegoroczny Microsoft Build odbył się w dniach 23-25 maja i w dużej mierze koncentrował się na sztucznej inteligencji, z nowymi dodatkami oraz doświadczeniem CoPilot do...
Opublikowany
4.7.2023
Możliwość szybszej weryfikacji zapisów K/G

Możliwość szybszej weryfikacji zapisów K/G

Microsoft Dynamics 365 Business Central oferuje wiele możliwości zarządzania finansami i księgowością. Jednym z kluczowych aspektów w tym systemie jest przeglądanie ko...
Opublikowany
28.6.2023
Konfiguracja podpisu e-mail w Dynamics 365 Sales

Konfiguracja podpisu e-mail w Dynamics 365 Sales

Dynamics 365, podobnie jak Outlook i inne narzędzia mailingowe, umożliwia wysyłanie maili. Wysłany mail powinien być sprofilowany tak samo jak w przypadku Outlooka, za...
Opublikowany
22.6.2023
Mniej znane, a bardzo efektywne dodatkowe funkcjonalności dotyczące wymiarów

Mniej znane, a bardzo efektywne dodatkowe funkcjonalności dotyczące wymiarów

Wymiary są nieodłącznym elementem procesów finansowych i controllingowych realizowanych przez użytkowników w systemie Microsoft Dynamics 365 Business Central. Większoś...
Opublikowany
14.6.2023
Automatyczne formularze na wydarzenie w systemie Dynamics 365 Marketing

Automatyczne formularze na wydarzenie w systemie Dynamics 365 Marketing

System Dynamics 365 posiada wiele możliwości i funkcji, które ułatwiają zarządzanie marketingu w czasie rzeczywistym oraz wychodzącym. Jedną z funkcjonalności, jaka wy...
Opublikowany
7.6.2023
Interesariusze i członkowie zespołu na Szansach Sprzedaży w systemie D365 Sales

Interesariusze i członkowie zespołu na Szansach Sprzedaży w systemie D365 Sales

Podczas pracy na systemie Dynamics 365 Sales należy monitorować kim są interesariusze, a także członkowie zespołu. Aby móc wykonywać tę czynność, użytkownik może skor...
Opublikowany
24.5.2023
Produkty na Szansie Sprzedaży w systemie D365 Sales

Produkty na Szansie Sprzedaży w systemie D365 Sales

Praca na Szansach Sprzedaży jest jedną z podstawowych możliwości w systemie CRM Dynamics 365 Sales. Jest to miejsce, które ułatwia użytkownikowi zarządzanie swoimi otw...
Opublikowany
11.5.2023
Business Central Wave 1 2020 – rozszerzenia licencyjne

Business Central Wave 1 2020 – rozszerzenia licencyjne

Microsoft zgodnie z założonym planem na rok 2020 utrzymał wypuszczenie pierwszej fali aktualizacji aplikacji rodziny Dynamics 365 bez dodatkowych opóźnień. Na szczęści...
Opublikowany
21.4.2020
Prognozy rozwoju rynku cyfrowej obsługi klienta

Prognozy rozwoju rynku cyfrowej obsługi klienta

Wsparcie i obsługa klienta to aspekt kluczowy z punktu widzenia zarówno z punktu widzenia sprawności pracy działu serwisowego, jak i strategicznego funkcjonowania całe...
Opublikowany
12.12.2019
Rewolucja chmurowa w rodzinie Dynamics 365 wciąż trwa

Rewolucja chmurowa w rodzinie Dynamics 365 wciąż trwa

Intersys, jak co roku, uczestniczy w największej konferencji partnerskiej w obszarze EMEA poświęconej tematyce systemów biznesowych z rodziny Microsoft Dynamics 365. W...
Opublikowany
10.10.2019
Dynamiczne centrum marketingowe – Dynamics 365 for Marketing

Dynamiczne centrum marketingowe – Dynamics 365 for Marketing

Specjalistyczny moduł popularnego systemu Microsoft, Dynamics 365 for Marketing, zadebiutował na polskim rynku w końcu 2018 roku, otwierając nowe możliwości przed użyt...
Opublikowany
21.1.2019
MS INSPIRE, czyli Quo Vadis, Microsoft

MS INSPIRE, czyli Quo Vadis, Microsoft

W dniach 15 – 19 lipca, w Las Vegas odbyła się największa, globalna konferencja Microsoft – Inspire. Zarówno dla kanału partnerskiego, jak i samych pracowników Microso...
Opublikowany
5.9.2018
Power BI liderem rozwiązań Business Intelligence po raz 11

Power BI liderem rozwiązań Business Intelligence po raz 11

Narzędzie analityczne Microsoft Power BI zostało uhonorowane pierwszym miejscem w rankingu Gartnera. Amerykańska firma konsultingowa wyspecjalizowana w branży nowoczes...
Opublikowany
4.6.2018
Zintegruj Dynamics 365 z IoT

Zintegruj Dynamics 365 z IoT

Kolejny krok transformacji cyfrowej, integracja 365 z IoT, otwiera następne drzwi do świata nieograniczonych możliwości. Na początek przybliżę pojęcie IoT...
Opublikowany
28.8.2017
Dynamics 365 for Talent – nowość dla łowców talentów

Dynamics 365 for Talent – nowość dla łowców talentów

Nowy moduł Microsoft Dynamics 365 został stworzony po to, aby zoptymalizować proces poszukiwania talentów, wspomóc nas jako pracodawcę w profesjonalnym i wizerunkowym....
Opublikowany
3.7.2017