Podsumowania 360° w Copilot for Sales
Widok „360°” to magiczne sformułowanie dla systemów CRM. Pełna, szczegółowa wiedza o Kliencie z jednego miejsca jest często kluczem do realizacji wielu procesów...
Opublikowany
27.11.2024
Ekran startowy Copilot w Dynamics 365 Sales
Historia powoli dzieje się na naszych oczach. Mozolne przeszukiwanie systemu CRM w celu znalezienia odpowiednich informacji, klikanie z widoku na widok, z formularza...
Opublikowany
2.10.2024
Webinar Intersys: Świętuj z Nami 100 odcinków Out of The Box na DynamicsBlog by Intersys!
💡 Nie mogłeś wziąć udziału w naszym jubileuszowym webinarze, który zorganizowaliśmy z okazji 100 odcinków Out of The Box na DynamicsBlog by Intersys? Nic straconego!...
Opublikowany
19.9.2024
Szybkie dodawanie pól do wielu widoków i formularzy
Użytkownik prosi o dodanie nowego pola do formularza i siedemnastu widoków, czyli zmora administratora. Jeżeli jesteś super użytkownikiem lub administratorem biznesowy...
Opublikowany
18.9.2024
Zunifikowana skrzynka odbiorcza w Customer Service
Jednym z podstawowych wyzwań w zakresie obsługi klienta jest czas. Od usatysfakcjonowanego odpowiedzią do sfrustrowanego braku naszej reakcji klienta często dzielą nas...
Opublikowany
31.7.2024
Copilot: asystent tworzenia segmentów w Microsoft Dynamics 365 Customer Insights Journeys
Podróży przez oszczędność czasu ciąg dalszy. Dziś jedna z podstawowych funkcji narzędzi klasy Marketing Automation, czyli tworzenie grup docelowych. Częsta udręka i zm...
Opublikowany
22.5.2024
Asystent budowania kampanii Copilot w Microsoft Dynamics 365 Customer Insight Journeys
To zaczyna brzmieć coraz bardziej trywialnie, ale mówimy o faktach. Biznesowa sztuczna inteligencja powinna pomóc oszczędzać cenny czas pracowników. Marketing to dział...
Opublikowany
8.5.2024
Inteligentne podsumowania spraw w Microsoft Dynamics 365 Customer Service
W obsłudze Klienta liczy się szybkość. Szybkość odpowiedzi, dostarczenia rozwiązania, idąca oczywiście w parze z jakością. Nie da się osiągnąć szybkości i jakości bez...
Opublikowany
17.4.2024
Copilot for Sales w Microsoft Outlook i Dynamics 365 Sales
Maile. Codzienność pracy praktycznie każdego współczesnego pracownika. Badania twierdzą, że średnio w pracy spędzamy od 2 do 3 godzin dziennie czytając i odpowiadając...
Opublikowany
3.4.2024
Zewnętrzne informacje o Klientach w Microsoft Dynamics 365 Sales Copilot
Informacja przede wszystkim. Będąc sprzedawcą każdy szczegół, detal, news o potencjalnym czy istniejącym Kliencie może przekształcić się w znaczący krok do ostatecznej...
Opublikowany
13.3.2024
Podsumowania Copilot w aplikacji Microsoft Dynamics 365 Sales
Rewolucja sztucznej inteligencji dociera wszędzie. Systemy CRM w tym zakresie nie są wyjątkiem. Jednym z podstawowych narzędzi, jakie wprowadził od niedawna do systemó...
Opublikowany
28.2.2024
Szybkie formularze pozyskiwania danych w Microsoft Dynamics Customer Insights Journeys
Pozyskanie kontaktu, szybki formularz do zebrania informacji. Standardowe scenariusze, w których chcemy uzupełnić naszą bazę danych o niezbędne jej części. Z pomocą pr...
Opublikowany
6.12.2023
Przepisywanie wpisów nieaktywnych pracowników w Dynamics 365 CRM
Zwolnienia. Długotrwałe urlopy. Przesunięcia wewnątrz struktury firmy. Mobilność na rynku pracy naszych użytkowników bywa wyzwaniem, również z perspektywy systemu. Dyn...
Opublikowany
13.9.2023
Nowe możliwości osi czasu w modułach CRM Dynamics 365
Oś czasu jest centralnym obiektem każdej aplikacji CRM-owej z rodziny Dynamics'a 365. Jej funkcje pozwalają na szybkie, sprawne i skuteczne zarządzanie działaniami i r...
Opublikowany
20.7.2023
Szablony zadań w Dynamics 365 Marketing – łatwy sposób na follow up!
Follow up. Słowo klucz w codziennej pracy handlowców czy marketerów. Wykonaliśmy jakieś zadanie? Sprzedaliśmy? Wysłaliśmy mailing? Kolejnym krokiem powinna być kolejna...
Opublikowany
5.4.2023
Skrócone formularze w Microsoft Dynamics 365
W przypadku praktycznie każdej aplikacji biznesowej szybki dostęp do informacji jest rzeczą kluczową. Jak najmniej kliknięć, jak najefektywniejsze wykorzystanie przest...
Opublikowany
22.3.2023
Segmentacja za pomocą dodatkowych i niestandardowych tabel w Microsoft Dynamics 365 Marketing
W najnowszej odsłonie #OutOfTheBoxCRM razem z Pawłem Krulikowskim przyjrzymy się segmentacji za pomocą dodatkowych i niestandardowych tabel w Microsoft Dynamics 365 Mar..
Opublikowany
9.3.2023
Filtry w szybkim wyszukiwaniu w aplikacjach CRM Dynamics 365
Jedną z podstawowych funkcjonalności każdej bazy danych jest wyszukiwanie. Proste, przejrzyste i zrozumiałe wpisywanie kryteriów, które powinny zwrócić oczekiwane przez..
Opublikowany
22.2.2023
Scalanie rekordów w Dynamics 365 CRM
Podstawową funkcją systemu CRM powinno być dbanie o spójność, przejrzystość i jednolitość bazy danych. Duplikaty, niejednoznaczne rekordy, powtórzone wpisy – wszystkie...
Opublikowany
8.2.2023
Powiadomienia push do aplikacji mobilnych Dynamics 365 i Power Apps
Być na bieżąco. To podstawowy cel wszystkich użytkowników systemów CRM oraz Power Apps. Jedną z najważniejszych funkcji tego typu rozwiązań ma być szybkość dostarczani...
Opublikowany
27.1.2023
Emoji w Twoim systemie Microsoft Dynamics 365
Istnieje wiele dróg jak ożywić system CRM. Jedną z możliwości, jaką daje Microsoft Dynamics 365 jest wykorzystanie ikonek emoji aby zwiększyć frajdę Twoich użytkownikó...
Opublikowany
11.1.2023
Synchronizacja konwersacji Microsoft Teams do Microsoft Dynamics 365
Komunikacja, setki tysięcy wysłanych wiadomości, rozmów, a od niedawna również konwersacji w Microsoft Teams. A w tych konwersacjach i wiadomościach bezcenna biznesowa...
Opublikowany
19.10.2022
Nowe wyszukiwanie zaawansowane w aplikacjach Microsoft Dynamics 365 CRM
Wyszukiwanie zaawansowane, precyzyjne i rozszerzone kryteria, pomagające odnaleźć dowolny rekord, czy wpis do bazy danych to jedna z najważniejszych funkcji każdej apl...
Opublikowany
5.10.2022
Edytowalne listy na głównych widokach w CRM
Presja czasu, rekord za rekordem, zmiana za zmianą. W pracy z systemem CRM liczy się szybkość i efektywność, jak najmniej kliknięć, jak najmniej operacji, jak najwięcej..
Opublikowany
24.8.2022
Materiały sprzedażowe w Microsoft Dynamics 365 Sales
Załączniki, ulotki, playbooki często są istotnym narzędziem w pracy handlowca. Oprócz drukowanych materiałów, wręczanych na spotkaniach, targach czy eventach chcemy mie..
Opublikowany
27.7.2022
Raporty użycia sprzedaży w Microsoft Dynamics 365 Sales
Szybki dostęp do kluczowych danych dotyczących pracy naszego zespołu sprzedażowego to podstawa. Systemy CRM oferują często mnóstwo kolorowych i rozbudowanych pulpitów...
Opublikowany
9.6.2022
Odświeżone wykrywanie duplikatów w tabeli Klientów Potencjalnych w Microsoft Dynamics 365 Sales
W ramach kolejnej aktualizacji systemu Microsoft Dynamics 365 Sales dostaliśmy nowe spojrzenie na możliwość wykrywania duplikatów w tabeli Klientów Potencjalnych. Odśw...
Opublikowany
25.5.2022
Tworzenie spotkań w Microsoft Teams bezpośrednio z aplikacji Dynamics 365
Współpraca w zespole to podstawa. Oczywistym celem systemów CRM jest zwiększenie wymiany informacji pomiędzy członkami odpowiednich teamów w naszej organizacji. Jedn...
Opublikowany
9.3.2022
Tworzenie własnych pulpitów nawigacyjnych w Microsoft Dynamics 365 CRM
Pulpit nawigacyjny to podstawowe miejsce startowe, „serce” każdego systemu CRM. Miejsce, od którego często nasi użytkownicy zaczynają każdy swój dzień zmagań z Klienta...
Opublikowany
23.2.2022
Wpisy w sieci społecznościowej w Microsoft Dynamics 365 Marketing
Media społecznościowe to jeden z najważniejszych kanałów komunikacji, którym posługują się firmy w dzisiejszym świecie. Komentarze, polubienia, subskrypcje – to często...
Opublikowany
26.1.2022
Wielojęzyczność w Microsoft Dynamics 365 Sales, Marketing oraz Customer Service
Globalizacja w biznesie to w dzisiejszych czasach standard. Niemalże każda firma posiada w swoich szeregach pracowników posługujących się innym językiem, niż język głó...
Opublikowany
15.12.2021
Weryfikacja ryzyka spamu treści wiadomości e-mail w Microsoft Dynamics 365 Marketing
Dotrze, czy nie dotrze? Wpadnie do spamu, czy do skrzynki odbiorczej? Te dwa podstawowe pytania zadają sobie często marketerzy, wysyłający w ramach swojej pracy setki...
Opublikowany
1.12.2021
Czat Microsoft Teams w Dynamics 365
Wewnętrzna komunikacja to podstawa skutecznego działania każdego zespołu. Niezależnie, czy mówimy o sprzedaży, obsłudze Klienta czy marketingu w każdym z tych obszaró...
Opublikowany
17.11.2021
Menedżer Okazji w Microsoft Dynamics 365 Sales
Szansa sprzedaży, proces sprzedażowy, projekt, niezależnie od tego jakiej terminologii używamy w naszej firmie, w dziale Sales praca toczy się dookoła tego jednego obi...
Opublikowany
8.9.2021
Edytor kolumn w Microsoft Dynamics 365
Przechowywanie danych to podstawowe zadanie każdego systemu CRM. Ustrukturyzowane w tabelach, prezentowane w dziesiątkach i setkach widoków stanowią codzienne wyzwani...
Opublikowany
25.8.2021
Dyktowanie głosowe w Microsoft Dynamics 365
Wielokrotnie w cyklu CRM Out of the Box wspominaliśmy, że głównym, podstawowym i najważniejszym wyzwaniem każdego systemu klasy CRM jest oszczędzanie czasu jego użytko...
Opublikowany
11.8.2021
Adresy dodatkowe w Microsoft Dynamics 365 CRM
Adres korespondencyjny, adres dostawy, adres oddziału i dziesiątki innych adresów, które możemy wykorzystywać w codziennej pracy z naszymi Klientami. Wszystkie te adre...
Opublikowany
28.7.2021
Uproszczona aplikacja mobilna Microsoft Dynamics 365 Sales
Praca w zespole handlowym, zwłaszcza w zespole handlowym w terenie, to jedna wielka walka z czasem. Walka o każdą sekundę, o uproszczenie każdej czynności wykonywanej p..
Opublikowany
7.7.2021
Pola zestawienia – agregowanie wartości w Microsoft Dynamics 365 Sales
Ile sprzedaliśmy w ubiegłym roku? W ubiegłym miesiącu? A ile jeszcze mamy w lejku? To powszechne pytania, które zadajemy sobie pracując na co dzień z Klientem i korzys...
Opublikowany
23.6.2021
“Ukryte” pulpity nawigacyjne w Microsoft Dynamics 365 Sales
Jednym z najprzyjemniejszych momentów pracy z aplikacją, z której korzystasz na co dzień w pracy, jest odkrycie w niej supertajnej funkcji. Czegoś, o czym nie wiedzą T...
Opublikowany
9.6.2021
Wyszukiwanie według stopnia zgodności w Microsoft Dynamics 365
Precyzyjne i przede wszystkim szybkie wyszukiwanie informacji w systemie CRM to podstawa codziennej pracy każdego użytkownika. Niezależnie od tego, czy mówimy o module...
Opublikowany
26.5.2021
Akcelerator sprzedaży w Microsoft Dynamics 365 Sales
Rekomendacje, procedury, listy działań do podjęcia. Często w organizacjach wypracowujemy standardy, które pozwalają nam na ujednolicenie i unormowanie pracy naszych ze...
Opublikowany
12.5.2021
Różne możliwości kwalifikacji klienta potencjalnego w Microsoft Dynamics 365 Sales
Lead, Konsument, jednostka czy osoba prawna potencjalnie zainteresowana naszym produktem. W naszym systemie sprzedażowym to często pierwszy, podstawowy krok do realiza...
Opublikowany
26.4.2021
Aplikacje w modułach Dynamics 365
Setki ikonek, tabel, przycisków, pulpitów nawigacyjnych, czyli mnóstwo elementów, których stanowczo NIE CHCEMY wyświetlać naszemu końcowemu użytkownikowi. Dynamics 365...
Opublikowany
14.4.2021
Baza wiedzy w Microsoft Dynamics 365 Customer Service
Tysiące ticketów do rozwiązania, spraw, zgłoszeń, czy pytań od Klienta i zawsze zbyt mało czasu. Codzienność w obsłudze Klienta (posprzedażowej czy serwisowej) to odpo...
Opublikowany
31.3.2021
Tworzenie przypomnień w To Do na podstawie działań z Microsoft Dynamics 365
Planowanie, planowanie i jeszcze raz planowanie. Często nasz CRM służy nam, jako narzędzie do planowania przyszłych kontaktów, spotkań, rozmów telefonicznych, czy zada...
Opublikowany
17.3.2021
Adresy URL przekierowania w Microsoft Dynamics 365
Wiedzieć jak najwięcej o swoim (potencjalnym) Kliencie to jedno z podstawowych wyzwań marketingu. Skąd do nas przyszedł, kiedy odpowiedział na naszego maila, kiedy kli...
Opublikowany
3.3.2021
Reguły wykrywania duplikatów w Microsoft Dynamics 365 CRM
Duplikaty, czy kopie to dokładnie te same informacje, które zaśmiecają naszego CRM-a, wprowadzają istotne zamieszanie w pracy naszych handlowców, a przede wszystkim po...
Opublikowany
17.2.2021
Lead scoring, czyli modele oceniania potencjalnych Klientów w Dynamics 365 Marketing
Jak najmniej pracy, jak najwięcej wartości. To założenie przyświecające wszystkim systemom, które wdrażamy w naszych firmach. Automatyzacja ma nam przynieść maksymaliz...
Opublikowany
3.2.2021
Segmenty w Microsoft Dynamics 365 Marketing
Rozpoznanie segmentu rynku to podstawowe wyzwanie w pracy marketingu oraz sprzedaży. Właściwe określenie grup docelowych, trafne zidentyfikowanie do kogo tak naprawdę...
Opublikowany
20.1.2021
Microsoft Customer Voice – ankiety w Twoim systemie CRM
Feedback. Magiczne słowo we współpracy z naszymi Klientami. Często realizując działania dla naszego Kontrahenta, wysyłając mu ofertę, rozwiązując jego zgłoszenie – ocz...
Opublikowany
9.12.2020
Praca z Microsoft Dynamics 365 w Microsoft Teams
Pandemia, lockdown, obostrzenia oraz jeszcze kilkanaście innych słów, które stały się symbolami 2020 roku i zmieniły naszą rzeczywistość na długo. Praca zdalna, a wraz...
Opublikowany
25.11.2020
Szablony wiadomości e-mail w Microsoft Dynamics 365 Marketing
Newslettery, oferty, wiadomości okolicznościowe to codzienność pracy marketingu. Jednym z podstawowych elementów, automatyzujących i wspierających ich wysłanie są szab...
Opublikowany
28.10.2020
Pracuj z Outlooka, czyli Microsoft Dynamics 365 App for Outlook
Jakie jest ulubione narzędzie każdego użytkownika biurowego pakietu Office, zaraz obok Worda i Excela? Oczywiście na podium (miejsce według preferencji) staje Microsof...
Opublikowany
14.10.2020
Aktualizacja i wprowadzanie danych z Excela Online w Microsoft Dynamics 365 CRM
Excel – największy przyjaciel pracownika korporacji, dyrektora działu sprzedaży, właściciela małej firmy, analityka danych itd. Aplikacja znana, rozpowszechniona, a ka...
Opublikowany
30.9.2020
Repozytorium plików w Microsoft Dynamics 365
Niezależnie, czy pracujesz jako handlowiec, czy na co dzień obsługujesz Klienta w bezpośrednim kontakcie, czy może jesteś technikiem w terenie, dokumenty od Twoich Kon...
Opublikowany
16.9.2020
Wyszukiwanie i dodawanie produktów w procesie sprzedażowym w MS Dynamics 365 Sales
Jednym z podstawowych celów naszego systemu CRM jest wsparcie sprzedaży. Całego procesu, od nawiązania relacji z Klientem, aż po finalne zafakturowanie sprzedanego pro...
Opublikowany
2.9.2020
Zarządzanie szansami sprzedaży z widoku kanban w Dynamics 365 Sales
Sprzedaż to często zdecydowanie więcej, niż kilka prostych czynności, które musimy zrealizować, żeby nasz potencjalny klient stał się naszym kontrahentem. Często naszą...
Opublikowany
19.8.2020
Interakcja z użyciem poczty e-mail w Microsoft Dynamics 365 Sales
Otworzył czy nie otworzył? Kliknął w link? Kiedy? A załącznik? Sprawdził co mu wysłaliśmy? Znacie te pytania, prawda? Każdy, kto prowadzi sprzedażową komunikację z Kli...
Opublikowany
5.8.2020
Raportowanie w CRM – Widoki, pulpity nawigacyjne i PowerBI w Microsoft Dynamics 365
Planowana sprzedaż i jej realizacja. Rozwiązane sprawy w tym tygodniu. Odebrane telefony w naszym Call Center. Codziennością naszej pracy jest nieustanne raportowanie,...
Opublikowany
8.7.2020
Tworzenie i wysyłka dokumentów PDF w aplikacji Microsoft Dynamics 365 Sales
Wypełnianie dokumentów jest nieodłącznym elementem codziennej pracy sprzedażowej, tworzenie ofert i zamówień, faktur, a także umów. Zanim zostaną one wysłane do właści...
Opublikowany
24.6.2020
Skaner wizytówek w aplikacji Microsoft Dynamics 365 Sales
Rzeczywistość jest nieubłagana, i boleśnie konsekwentna. Doba ma tylko 24 godziny, a każda sekunda naszej pracy jest tym samym bezcenna. Nie chcielibyśmy zatem tracić...
Opublikowany
10.6.2020
Kontekstowe zarządzanie e-mailami w Microsoft Dynamics 365
Praca z e-mailami, ich odbieranie, wysyłanie, przeglądanie w kontekście zdarzeń w historii relacji z danym Klientem to codzienność pracowników działów sprzedaży. Przez...
Opublikowany
27.5.2020
#OutOfTheBoxCRM – Wstęp
Od listopada 2016, gdy Microsoft Dynamics CRM stał się Microsoft Dynamics 365, mamy do czynienia z nieustannymi zmianami rozwijającymi sztandarową, biznesową platformę...
Opublikowany
13.5.2020