Inteligentne podsumowania spraw w Microsoft Dynamics 365 Customer Service

Inteligentne podsumowania spraw w Microsoft Dynamics 365 Customer Service

W obsłudze Klienta liczy się szybkość. Szybkość odpowiedzi, dostarczenia rozwiązania, idąca oczywiście w parze z jakością. Nie da się osiągnąć szybkości i jakości bez...
Opublikowany
17.4.2024
Copilot for Sales w Microsoft Outlook i Dynamics 365 Sales

Copilot for Sales w Microsoft Outlook i Dynamics 365 Sales

Maile. Codzienność pracy praktycznie każdego współczesnego pracownika. Badania twierdzą, że średnio w pracy spędzamy od 2 do 3 godzin dziennie czytając i odpowiadając...
Opublikowany
3.4.2024
Zewnętrzne informacje o Klientach w Microsoft Dynamics 365 Sales Copilot

Zewnętrzne informacje o Klientach w Microsoft Dynamics 365 Sales Copilot

Informacja przede wszystkim. Będąc sprzedawcą każdy szczegół, detal, news o potencjalnym czy istniejącym Kliencie może przekształcić się w znaczący krok do ostatecznej...
Opublikowany
13.3.2024
Podsumowania Copilot w aplikacji Microsoft Dynamics 365 Sales

Podsumowania Copilot w aplikacji Microsoft Dynamics 365 Sales

Rewolucja sztucznej inteligencji dociera wszędzie. Systemy CRM w tym zakresie nie są wyjątkiem. Jednym z podstawowych narzędzi, jakie wprowadził od niedawna do systemó...
Opublikowany
28.2.2024
Szybkie formularze pozyskiwania danych w Microsoft Dynamics Customer Insights Journeys

Szybkie formularze pozyskiwania danych w Microsoft Dynamics Customer Insights Journeys

Pozyskanie kontaktu, szybki formularz do zebrania informacji. Standardowe scenariusze, w których chcemy uzupełnić naszą bazę danych o niezbędne jej części. Z pomocą pr...
Opublikowany
6.12.2023
Przepisywanie wpisów nieaktywnych pracowników w Dynamics 365 CRM

Przepisywanie wpisów nieaktywnych pracowników w Dynamics 365 CRM

Zwolnienia. Długotrwałe urlopy. Przesunięcia wewnątrz struktury firmy. Mobilność na rynku pracy naszych użytkowników bywa wyzwaniem, również z perspektywy systemu. Dyn...
Opublikowany
13.9.2023
Nowe możliwości osi czasu w modułach CRM Dynamics 365

Nowe możliwości osi czasu w modułach CRM Dynamics 365

Oś czasu jest centralnym obiektem każdej aplikacji CRM-owej z rodziny Dynamics'a 365. Jej funkcje pozwalają na szybkie, sprawne i skuteczne zarządzanie działaniami i r...
Opublikowany
20.7.2023
Szablony zadań w Dynamics 365 Marketing – łatwy sposób na follow up!

Szablony zadań w Dynamics 365 Marketing – łatwy sposób na follow up!

Follow up. Słowo klucz w codziennej pracy handlowców czy marketerów. Wykonaliśmy jakieś zadanie? Sprzedaliśmy? Wysłaliśmy mailing? Kolejnym krokiem powinna być kolejna...
Opublikowany
5.4.2023
Skrócone formularze w Microsoft Dynamics 365

Skrócone formularze w Microsoft Dynamics 365

W przypadku praktycznie każdej aplikacji biznesowej szybki dostęp do informacji jest rzeczą kluczową. Jak najmniej kliknięć, jak najefektywniejsze wykorzystanie przest...
Opublikowany
22.3.2023
Segmentacja za pomocą dodatkowych i niestandardowych tabel w Microsoft Dynamics 365 Marketing

Segmentacja za pomocą dodatkowych i niestandardowych tabel w Microsoft Dynamics 365 Marketing

W najnowszej odsłonie #OutOfTheBoxCRM razem z Pawłem Krulikowskim przyjrzymy się segmentacji za pomocą dodatkowych i niestandardowych tabel w Microsoft Dynamics 365 Mar..
Opublikowany
9.3.2023
Filtry w szybkim wyszukiwaniu w aplikacjach CRM Dynamics 365

Filtry w szybkim wyszukiwaniu w aplikacjach CRM Dynamics 365

Jedną z podstawowych funkcjonalności każdej bazy danych jest wyszukiwanie. Proste, przejrzyste i zrozumiałe wpisywanie kryteriów, które powinny zwrócić oczekiwane przez..
Opublikowany
22.2.2023
Scalanie rekordów w Dynamics 365 CRM

Scalanie rekordów w Dynamics 365 CRM

Podstawową funkcją systemu CRM powinno być dbanie o spójność, przejrzystość i jednolitość bazy danych. Duplikaty, niejednoznaczne rekordy, powtórzone wpisy – wszystkie...
Opublikowany
8.2.2023
Powiadomienia push do aplikacji mobilnych Dynamics 365 i Power Apps

Powiadomienia push do aplikacji mobilnych Dynamics 365 i Power Apps

Być na bieżąco. To podstawowy cel wszystkich użytkowników systemów CRM oraz Power Apps. Jedną z najważniejszych funkcji tego typu rozwiązań ma być szybkość dostarczani...
Opublikowany
27.1.2023
Emoji w Twoim systemie Microsoft Dynamics 365

Emoji w Twoim systemie Microsoft Dynamics 365

Istnieje wiele dróg jak ożywić system CRM. Jedną z możliwości, jaką daje Microsoft Dynamics 365 jest wykorzystanie ikonek emoji aby zwiększyć frajdę Twoich użytkownikó...
Opublikowany
11.1.2023
Synchronizacja konwersacji Microsoft Teams do Microsoft Dynamics 365

Synchronizacja konwersacji Microsoft Teams do Microsoft Dynamics 365

Komunikacja, setki tysięcy wysłanych wiadomości, rozmów, a od niedawna również konwersacji w Microsoft Teams. A w tych konwersacjach i wiadomościach bezcenna biznesowa...
Opublikowany
19.10.2022
Nowe wyszukiwanie zaawansowane w aplikacjach Microsoft Dynamics 365 CRM

Nowe wyszukiwanie zaawansowane w aplikacjach Microsoft Dynamics 365 CRM

Wyszukiwanie zaawansowane, precyzyjne i rozszerzone kryteria, pomagające odnaleźć dowolny rekord, czy wpis do bazy danych to jedna z najważniejszych funkcji każdej apl...
Opublikowany
5.10.2022
Edytowalne listy na głównych widokach w CRM

Edytowalne listy na głównych widokach w CRM

Presja czasu, rekord za rekordem, zmiana za zmianą. W pracy z systemem CRM liczy się szybkość i efektywność, jak najmniej kliknięć, jak najmniej operacji, jak najwięcej..
Opublikowany
24.8.2022
Materiały sprzedażowe w Microsoft Dynamics 365 Sales

Materiały sprzedażowe w Microsoft Dynamics 365 Sales

Załączniki, ulotki, playbooki często są istotnym narzędziem w pracy handlowca. Oprócz drukowanych materiałów, wręczanych na spotkaniach, targach czy eventach chcemy mie..
Opublikowany
27.7.2022
Raporty użycia sprzedaży w Microsoft Dynamics 365 Sales

Raporty użycia sprzedaży w Microsoft Dynamics 365 Sales

Szybki dostęp do kluczowych danych dotyczących pracy naszego zespołu sprzedażowego to podstawa. Systemy CRM oferują często mnóstwo kolorowych i rozbudowanych pulpitów...
Opublikowany
9.6.2022
Odświeżone wykrywanie duplikatów w tabeli Klientów Potencjalnych w Microsoft Dynamics 365 Sales

Odświeżone wykrywanie duplikatów w tabeli Klientów Potencjalnych w Microsoft Dynamics 365 Sales

W ramach kolejnej aktualizacji systemu Microsoft Dynamics 365 Sales dostaliśmy nowe spojrzenie na możliwość wykrywania duplikatów w tabeli Klientów Potencjalnych. Odśw...
Opublikowany
25.5.2022
Tworzenie spotkań w Microsoft Teams bezpośrednio z aplikacji Dynamics 365

Tworzenie spotkań w Microsoft Teams bezpośrednio z aplikacji Dynamics 365

Współpraca w zespole to podstawa. Oczywistym celem systemów CRM jest zwiększenie wymiany informacji pomiędzy członkami odpowiednich teamów w naszej organizacji. Jedn...
Opublikowany
9.3.2022
Tworzenie własnych pulpitów nawigacyjnych w Microsoft Dynamics 365 CRM

Tworzenie własnych pulpitów nawigacyjnych w Microsoft Dynamics 365 CRM

Pulpit nawigacyjny to podstawowe miejsce startowe, „serce” każdego systemu CRM. Miejsce, od którego często nasi użytkownicy zaczynają każdy swój dzień zmagań z Klienta...
Opublikowany
23.2.2022
Wpisy w sieci społecznościowej w Microsoft Dynamics 365 Marketing

Wpisy w sieci społecznościowej w Microsoft Dynamics 365 Marketing

Media społecznościowe to jeden z najważniejszych kanałów komunikacji, którym posługują się firmy w dzisiejszym świecie. Komentarze, polubienia, subskrypcje – to często...
Opublikowany
26.1.2022
Wielojęzyczność w Microsoft Dynamics 365 Sales, Marketing oraz Customer Service

Wielojęzyczność w Microsoft Dynamics 365 Sales, Marketing oraz Customer Service

Globalizacja w biznesie to w dzisiejszych czasach standard. Niemalże każda firma posiada w swoich szeregach pracowników posługujących się innym językiem, niż język głó...
Opublikowany
15.12.2021
Weryfikacja ryzyka spamu treści wiadomości e-mail w Microsoft Dynamics 365 Marketing

Weryfikacja ryzyka spamu treści wiadomości e-mail w Microsoft Dynamics 365 Marketing

Dotrze, czy nie dotrze? Wpadnie do spamu, czy do skrzynki odbiorczej? Te dwa podstawowe pytania zadają sobie często marketerzy, wysyłający w ramach swojej pracy setki...
Opublikowany
1.12.2021
Czat Microsoft Teams w Dynamics 365

Czat Microsoft Teams w Dynamics 365

Wewnętrzna komunikacja to podstawa skutecznego działania każdego zespołu. Niezależnie, czy mówimy o sprzedaży, obsłudze Klienta czy marketingu w każdym z tych obszaró...
Opublikowany
17.11.2021
Menedżer Okazji w Microsoft Dynamics 365 Sales

Menedżer Okazji w Microsoft Dynamics 365 Sales

Szansa sprzedaży, proces sprzedażowy, projekt, niezależnie od tego jakiej terminologii używamy w naszej firmie, w dziale Sales praca toczy się dookoła tego jednego obi...
Opublikowany
8.9.2021
Edytor kolumn w Microsoft Dynamics 365

Edytor kolumn w Microsoft Dynamics 365

Przechowywanie danych to podstawowe zadanie każdego systemu CRM. Ustrukturyzowane w tabelach, prezentowane w dziesiątkach i setkach widoków stanowią codzienne wyzwani...
Opublikowany
25.8.2021
Dyktowanie głosowe w Microsoft Dynamics 365

Dyktowanie głosowe w Microsoft Dynamics 365

Wielokrotnie w cyklu CRM Out of the Box wspominaliśmy, że głównym, podstawowym i najważniejszym wyzwaniem każdego systemu klasy CRM jest oszczędzanie czasu jego użytko...
Opublikowany
11.8.2021
Adresy dodatkowe w Microsoft Dynamics 365 CRM

Adresy dodatkowe w Microsoft Dynamics 365 CRM

Adres korespondencyjny, adres dostawy, adres oddziału i dziesiątki innych adresów, które możemy wykorzystywać w codziennej pracy z naszymi Klientami. Wszystkie te adre...
Opublikowany
28.7.2021
Uproszczona aplikacja mobilna Microsoft Dynamics 365 Sales

Uproszczona aplikacja mobilna Microsoft Dynamics 365 Sales

Praca w zespole handlowym, zwłaszcza w zespole handlowym w terenie, to jedna wielka walka z czasem. Walka o każdą sekundę, o uproszczenie każdej czynności wykonywanej p..
Opublikowany
7.7.2021
Pola zestawienia – agregowanie wartości w Microsoft Dynamics 365 Sales

Pola zestawienia – agregowanie wartości w Microsoft Dynamics 365 Sales

Ile sprzedaliśmy w ubiegłym roku? W ubiegłym miesiącu? A ile jeszcze mamy w lejku? To powszechne pytania, które zadajemy sobie pracując na co dzień z Klientem i korzys...
Opublikowany
23.6.2021
“Ukryte” pulpity nawigacyjne w Microsoft Dynamics 365 Sales

“Ukryte” pulpity nawigacyjne w Microsoft Dynamics 365 Sales

Jednym z najprzyjemniejszych momentów pracy z aplikacją, z której korzystasz na co dzień w pracy, jest odkrycie w niej supertajnej funkcji. Czegoś, o czym nie wiedzą T...
Opublikowany
9.6.2021
Wyszukiwanie według stopnia zgodności w Microsoft Dynamics 365

Wyszukiwanie według stopnia zgodności w Microsoft Dynamics 365

Precyzyjne i przede wszystkim szybkie wyszukiwanie informacji w systemie CRM to podstawa codziennej pracy każdego użytkownika. Niezależnie od tego, czy mówimy o module...
Opublikowany
26.5.2021
Akcelerator sprzedaży w Microsoft Dynamics 365 Sales

Akcelerator sprzedaży w Microsoft Dynamics 365 Sales

Rekomendacje, procedury, listy działań do podjęcia. Często w organizacjach wypracowujemy standardy, które pozwalają nam na ujednolicenie i unormowanie pracy naszych ze...
Opublikowany
12.5.2021
Różne możliwości kwalifikacji klienta potencjalnego w Microsoft Dynamics 365 Sales

Różne możliwości kwalifikacji klienta potencjalnego w Microsoft Dynamics 365 Sales

Lead, Konsument, jednostka czy osoba prawna potencjalnie zainteresowana naszym produktem. W naszym systemie sprzedażowym to często pierwszy, podstawowy krok do realiza...
Opublikowany
26.4.2021
Aplikacje w modułach Dynamics 365

Aplikacje w modułach Dynamics 365

Setki ikonek, tabel, przycisków, pulpitów nawigacyjnych, czyli mnóstwo elementów, których stanowczo NIE CHCEMY wyświetlać naszemu końcowemu użytkownikowi. Dynamics 365...
Opublikowany
14.4.2021
Baza wiedzy w Microsoft Dynamics 365 Customer Service

Baza wiedzy w Microsoft Dynamics 365 Customer Service

Tysiące ticketów do rozwiązania, spraw, zgłoszeń, czy pytań od Klienta i zawsze zbyt mało czasu. Codzienność w obsłudze Klienta (posprzedażowej czy serwisowej) to odpo...
Opublikowany
31.3.2021
Tworzenie przypomnień w To Do na podstawie działań z Microsoft Dynamics 365

Tworzenie przypomnień w To Do na podstawie działań z Microsoft Dynamics 365

Planowanie, planowanie i jeszcze raz planowanie. Często nasz CRM służy nam, jako narzędzie do planowania przyszłych kontaktów, spotkań, rozmów telefonicznych, czy zada...
Opublikowany
17.3.2021
Adresy URL przekierowania w Microsoft Dynamics 365

Adresy URL przekierowania w Microsoft Dynamics 365

Wiedzieć jak najwięcej o swoim (potencjalnym) Kliencie to jedno z podstawowych wyzwań marketingu. Skąd do nas przyszedł, kiedy odpowiedział na naszego maila, kiedy kli...
Opublikowany
3.3.2021
Reguły wykrywania duplikatów w Microsoft Dynamics 365 CRM

Reguły wykrywania duplikatów w Microsoft Dynamics 365 CRM

Duplikaty, czy kopie to dokładnie te same informacje, które zaśmiecają naszego CRM-a, wprowadzają istotne zamieszanie w pracy naszych handlowców, a przede wszystkim po...
Opublikowany
17.2.2021
Lead scoring, czyli modele oceniania potencjalnych Klientów w Dynamics 365 Marketing

Lead scoring, czyli modele oceniania potencjalnych Klientów w Dynamics 365 Marketing

Jak najmniej pracy, jak najwięcej wartości. To założenie przyświecające wszystkim systemom, które wdrażamy w naszych firmach. Automatyzacja ma nam przynieść maksymaliz...
Opublikowany
3.2.2021
Segmenty w Microsoft Dynamics 365 Marketing

Segmenty w Microsoft Dynamics 365 Marketing

Rozpoznanie segmentu rynku to podstawowe wyzwanie w pracy marketingu oraz sprzedaży. Właściwe określenie grup docelowych, trafne zidentyfikowanie do kogo tak naprawdę...
Opublikowany
20.1.2021
Microsoft Customer Voice – ankiety w Twoim systemie CRM

Microsoft Customer Voice – ankiety w Twoim systemie CRM

Feedback. Magiczne słowo we współpracy z naszymi Klientami. Często realizując działania dla naszego Kontrahenta, wysyłając mu ofertę, rozwiązując jego zgłoszenie – ocz...
Opublikowany
9.12.2020
Praca z Microsoft Dynamics 365 w Microsoft Teams

Praca z Microsoft Dynamics 365 w Microsoft Teams

Pandemia, lockdown, obostrzenia oraz jeszcze kilkanaście innych słów, które stały się symbolami 2020 roku i zmieniły naszą rzeczywistość na długo. Praca zdalna, a wraz...
Opublikowany
25.11.2020
Szablony wiadomości e-mail w Microsoft Dynamics 365 Marketing

Szablony wiadomości e-mail w Microsoft Dynamics 365 Marketing

Newslettery, oferty, wiadomości okolicznościowe to codzienność pracy marketingu. Jednym z podstawowych elementów, automatyzujących i wspierających ich wysłanie są szab...
Opublikowany
28.10.2020
Pracuj z Outlooka, czyli Microsoft Dynamics 365 App for Outlook

Pracuj z Outlooka, czyli Microsoft Dynamics 365 App for Outlook

Jakie jest ulubione narzędzie każdego użytkownika biurowego pakietu Office, zaraz obok Worda i Excela? Oczywiście na podium (miejsce według preferencji) staje Microsof...
Opublikowany
14.10.2020
Aktualizacja i wprowadzanie danych z Excela Online w Microsoft Dynamics 365 CRM

Aktualizacja i wprowadzanie danych z Excela Online w Microsoft Dynamics 365 CRM

Excel – największy przyjaciel pracownika korporacji, dyrektora działu sprzedaży, właściciela małej firmy, analityka danych itd. Aplikacja znana, rozpowszechniona, a ka...
Opublikowany
30.9.2020
Repozytorium plików w Microsoft Dynamics 365

Repozytorium plików w Microsoft Dynamics 365

Niezależnie, czy pracujesz jako handlowiec, czy na co dzień obsługujesz Klienta w bezpośrednim kontakcie, czy może jesteś technikiem w terenie, dokumenty od Twoich Kon...
Opublikowany
16.9.2020
Wyszukiwanie i dodawanie produktów w procesie sprzedażowym w MS Dynamics 365 Sales

Wyszukiwanie i dodawanie produktów w procesie sprzedażowym w MS Dynamics 365 Sales

Jednym z podstawowych celów naszego systemu CRM jest wsparcie sprzedaży. Całego procesu, od nawiązania relacji z Klientem, aż po finalne zafakturowanie sprzedanego pro...
Opublikowany
2.9.2020
Zarządzanie szansami sprzedaży z widoku kanban w Dynamics 365 Sales

Zarządzanie szansami sprzedaży z widoku kanban w Dynamics 365 Sales

Sprzedaż to często zdecydowanie więcej, niż kilka prostych czynności, które musimy zrealizować, żeby nasz potencjalny klient stał się naszym kontrahentem. Często naszą...
Opublikowany
19.8.2020
Interakcja z użyciem poczty e-mail w Microsoft Dynamics 365 Sales

Interakcja z użyciem poczty e-mail w Microsoft Dynamics 365 Sales

Otworzył czy nie otworzył? Kliknął w link? Kiedy? A załącznik? Sprawdził co mu wysłaliśmy? Znacie te pytania, prawda? Każdy, kto prowadzi sprzedażową komunikację z Kli...
Opublikowany
5.8.2020
Raportowanie w CRM – Widoki, pulpity nawigacyjne i PowerBI w Microsoft Dynamics 365

Raportowanie w CRM – Widoki, pulpity nawigacyjne i PowerBI w Microsoft Dynamics 365

Planowana sprzedaż i jej realizacja. Rozwiązane sprawy w tym tygodniu. Odebrane telefony w naszym Call Center. Codziennością naszej pracy jest nieustanne raportowanie,...
Opublikowany
8.7.2020
Tworzenie i wysyłka dokumentów PDF w aplikacji Microsoft Dynamics 365 Sales

Tworzenie i wysyłka dokumentów PDF w aplikacji Microsoft Dynamics 365 Sales

Wypełnianie dokumentów jest nieodłącznym elementem codziennej pracy sprzedażowej, tworzenie ofert i zamówień, faktur, a także umów. Zanim zostaną one wysłane do właści...
Opublikowany
24.6.2020
Skaner wizytówek w aplikacji Microsoft Dynamics 365 Sales

Skaner wizytówek w aplikacji Microsoft Dynamics 365 Sales

Rzeczywistość jest nieubłagana, i boleśnie konsekwentna. Doba ma tylko 24 godziny, a każda sekunda naszej pracy jest tym samym bezcenna. Nie chcielibyśmy zatem tracić...
Opublikowany
10.6.2020
Kontekstowe zarządzanie e-mailami w Microsoft Dynamics 365

Kontekstowe zarządzanie e-mailami w Microsoft Dynamics 365

Praca z e-mailami, ich odbieranie, wysyłanie, przeglądanie w kontekście zdarzeń w historii relacji z danym Klientem to codzienność pracowników działów sprzedaży. Przez...
Opublikowany
27.5.2020
#OutOfTheBoxCRM – Wstęp

#OutOfTheBoxCRM – Wstęp

Od listopada 2016, gdy Microsoft Dynamics CRM stał się Microsoft Dynamics 365, mamy do czynienia z nieustannymi zmianami rozwijającymi sztandarową, biznesową platformę...
Opublikowany
13.5.2020