Automatyczne tagowanie obrazów AI w aplikacji Microsoft Dynamics 365 Customer Insights Journeys

Opublikowany
22.5.2025
Automatyczne tagowanie obrazów AI w aplikacji Microsoft Dynamics 365 Customer Insights Journeys
Podstawowym zadaniem pojawiającej się w coraz to kolejnych aspektach systemów biznesowych sztucznej inteligencji jest oszczędzanie czasu i dawanie sugestywnych podpowiedzi. Automatycznie tagowanie obrazów idealnie wpisuje się w ten scenariusz.

Repozytorium plików, a zwłaszcza grafik, to standardowa funkcja narzędzi Marketing Automation. Pracownicy działów marketingu wykorzystują setki, tysiące różnego rodzaju contentu, wstawianego do maili, formularzy, wystawianego na stronach internetowych, etc. Aby wykorzystywać te grafiki powtarzalnie standardem jest również tagowanie i opisywanie takowych plików w narzędziu. Dodawanie tagów pomaga bowiem w ich kategoryzowaniu, grupowaniu i potem w ponownym wykorzystaniu. Oczywiście jednak takie manualne przypisywanie kategorii do grafik jest czasochłonne i upierdliwe.

Wychodząc na przeciw temu wyzwaniu Microsoft dodał proste narzędzie AI w ramach rozwiązania Dynamics 365 Customer Insights Journeys, pozwalające na  automatyczne tagowanie obrazów na podstawie interpretacji tego, co sztuczna inteligencja “zobaczy” na obrazku. Tagi są automatycznie przypisywane i odpowiednio oznaczone, tak, aby marketerzy na wszelki wypadek mogli poprawić i skorygować tagi nieprzydatne bądź nieprawidłowe.

Takie tagi wykorzystywane są później również przez Copilota do automatycznego podpowiadania obrazków do generowanej treści w ramach tworzenia np. Maili, formularzy czy stron internetowych, ale to jest już temat na zupełnie nowy odcinek naszego cyklu.

Poprzedni
Następny
Następny