Excele, bazy danych, wizytówki. Codzienność osób obsługujących różnego rodzaju systemy CRM. Wprowadzanie kolejnych osób, wpisywanie nowych projektów sprzedażowych, zgłoszeń, etc. Pochłania to długie minuty, które w tygodniu dodają się do godzin, a w miesiącu dopokaźnej ilości straconego czasu na powtarzalne czynności. Do tej pory ten problem rozwiązywany był różnego rodzaju narzędziami OCR, zautomatyzowanymi importami czy integracjami. Dzisiaj, dzięki możliwościom Copilota, pojawia się zupełnie nowa możliwość. Przyspieszone uzupełnianie formularzy.
Użytkownik może, za pomocą standardowej funkcji „kopiuj – wklej” lub za pomocą „drag and drop” dodać plik na dowolny obszar systemu Dynamics 365 w ramach funkcji Files and Form Fill Assist. System automatycznie odczyta dane zawarte w pliku (może to być zdjęcie, mogą to być skopiowane dane z pliku Word lub Excel) i za pomocą identyfikacji poprzez sztuczną inteligencję przypisze skopiowane/wklejone dane do odpowiednich pól w systemie. Czyli de facto wykona pracę, którą wcześniej wykonywały skomplikowane mechanizmy OCR. Lub co ręcznie wykonywał użytkownik, przepisując ręcznie informacje np. z wizytówki do systemu CRM.
Pasek narzędzi Files and Form Fill Assist w Dynamics 365 upraszcza wprowadzanie danych, wykorzystując sztuczną inteligencję do sugerowania wartości formularzy z przesłanych plików lub wklejonego tekstu, Narzędzia te znacznie zmniejszają wysiłek ręczny i ryzyko błędów. Niezależnie od tego, czy jest to wizytówka, czy dokument, Copilot wypełnia formularze szybko i dokładnie - pozwalając skupić się na klientach, a nie na wprowadzaniu danych.