Szybkie i dokładne odpowiadanie na zapytania klientów jest niezbędne do utrzymania ich zadowolenia. Proces ten może być jednak czasochłonny, zwłaszcza w przypadku rozwiązywania wielu problemów klientów. Microsoft po raz kolejny przychodzi z udogodnieniem, które tym razem tyczy się wiadomości e-mail, które generowane są za pomocą sztucznej inteligencji.
Nowa funkcjonalność „Tworzenie wersji roboczej za pomocą funkcji Copilot” pozwala na stworzenie szkicu wiadomości dla klientów, która wygenerowana zostanie za pomocą ściśle opisanego promptu, który powinien zawierać najważniejsze informacje, tj:
- Imię i nazwisko klienta
- Numer, np. Sprawy
- Podsumowanie problemu lub odniesienie do opisu na rekordzie sprawy
- Wszelkie podjęte działania lub kolejne kroki względem klienta
- Ton (formalny, przyjazny, przepraszający itp.)

Obszar do tworzenia wersji roboczych znajduje się na rekordach encji wiadomości e-mail. Można do niej przejść z poziomu tabeli działań lub osi czasu kontaktu/klienta. Co ważne, funkcja Copilot musi być po prostu włączona w naszym systemie, co automatycznie powinno spowodować, że na rekordach encji wiadomości e-mail, będziemy mieli dostępną opcję tworzenia szkiców z Copilotem.
Po przejściu na rekord rekordu e-mail od razu widzimy, że otwiera nam się okno o nazwie „Tworzenie wersji roboczej za pomocą funkcji Copilot”. Dodatkowo, od razu dostajemy kilka propozycji, które może wygenerować nam sztuczna inteligencja – są to tworzone z szablonów szkice, które dynamicznie dopasowują wartości imienne i nawiązania do powiązanych encji, np. spraw.
Naciskamy „Opisz, czego potrzebujesz” i system pokazuje nam miejsce, w którym możemy zawrzeć nasze pytanie.
Przykładowy prompt:
Mail dla Gracja Majewska odnoszący się do sprawy o numerach CAS-47732-V4V6K6. Zawrzyj informacje, które wpisane są w opisie sprawy oraz poinformuj, że sprawa została przekazana do odpowiedniego działu technicznego. Zespół techniczny powinien dotrzeć do końca tygodnia. Użyj formalnego, ale przyjaznego tonu wypowiedzi.
Po wygenerowaniu odpowiedzi przez Copilota, możemy modyfikować dalej taką odpowiedź, zmieniać jej ton, dodawać kolejne pytania lub udoskonalenia odpowiedzi, a także możemy taki tekst przetłumaczyć na inny język, co jest także ogromnym udogodnieniem dla osób pracujących z ludźmi posługującymi się innym językiem.

Po wszystkich zatwierdzamy stworzoną treść przyciskiem „Zachowaj” i możemy dalej pracować na rekordzie maila, dodaj np. swój podpis, stopkę, itp., lub ręcznie dopisać jakieś wartości w mailu.
Wykorzystanie Copilot do generowania kontekstowej częściowej treści wiadomości e-mail zwiększy wydajność i jakość komunikacji w zakresie obsługi klienta. Oferując kontekstowe sugestie w czasie rzeczywistym, Copilot pomaga szybko stworzyć odpowiednie i dokładne odpowiedzi bez konieczności zaczynania od zera. To nie tylko oszczędza czas, ale zapewnia spójność i personalizację w każdym e-mailu. Dzięki Copilot zespoły obsługi klienta mogą zwiększyć produktywność, zmniejszyć liczbę błędów oraz zapewnić klientom bardziej dostosowane i wydajne doświadczenie z pracą ze sztuczną inteligencją.
Pamiętaj, że na naszym blogu znajdziesz więcej wskazówek dotyczących rozwiązań dostępnych w systemie Dynamics 365.
Do usłyszenia 😊