Widok „360°” to magiczne sformułowanie dla systemów CRM. Pełna, szczegółowa wiedza o Kliencie z jednego miejsca jest często kluczem do realizacji wielu procesów w firmie. Dzisiaj w przedstawieniu pełnego obrazu o naszym kliencie, szansie sprzedaży, czy zapytaniu sprzedażowym może pomóc Copilot.
We współczesnych systemach informatycznych skondensowana i dobrze podana informacja jest wszystkim. Pozwala na szybką i sprawną realizację podstawowych zadań końcowego użytkownika systemu CRM w wielu jego aspektach. Stąd, przez wiele lat, ów legendarny „widok 360°” był złotym celem do osiągnięcia. Widok, który miał przedstawiać nie tylko podstawowe, kontaktowe dane o Kliencie, ale prezentować sprzedaż, pokazywać najistotniejsze KPI czy wyłuszczać najważniejsze problemy z danym kontrahentem.
Niedawno w tym aspekcie zaczął w sposób niezwykle wygodny pomagać Copilot. W poprzedniej jego iteracji dostaliśmy możliwości podsumowania informacji o Klientach i ich procesach w sposób opisowy. Dzisiaj Copilot for Sales idzie o krok dalej. W inteligentny sposób buduje swojego rodzaju widok 360° ad hoc, prezentując najważniejsze punkty dotyczące wybranego przez nas rekordu w CRM.
Istotną rzeczą jest, iż prezentowane podsumowanie budowane jest w sposób interaktywny, tj. użytkownik, który prosi Copilota o krótkie resume dotyczące najważniejszych spraw związanych z danym klientem czy otwartym procesem sprzedażowym, dostaje je w postaci linków, odnośników, z których bezpośrednio może kontynuować pracę w interesującym go zakresie. Dodatkowo wszystko zaserwowane jest w estetyczny sposób, z odpowiednim ikonograficznym wyróżnieniem najważniejszych z elementów podsumowania.
Podsumowania 360° w Copilocie to kolejny krok do szybkiej, a jednocześnie wnikliwej analizy, która w przeciwieństwie czasochłonnego przeglądania systemu CRM w postaci potrzebnych informacji, jest generowana w kilka-kilkanaście sekund.