Łączenie działań z wieloma rekordami w Dynamics 365
Firma Microsoft stale stara się rozwijać i daje swoim użytkownikom coraz więcej funkcjonalności, które mają za zadanie ułatwiać pracę w swoim środowisku. Jedną z nowyc...
Opublikowany
14.2.2024
Zarządzanie „Sprawami” w systemie Dynamics 365 Customer Service
Kontakt z konsumentami jest jednym z najważniejszych elementów funkcjonowania firm. Rozwiązywanie problemów jakie pojawiają się w stosunku do oferowanych produktów lu...
Opublikowany
17.1.2024
Dostosowanie treści za pomocą Copilot w edytorze tekstu e-mail w Dynamics 365
W ostatnim czasie w systemie CRM Microsoft Dynamics 365 powstało wiele funkcji i udogodnień dla użytkowników, za sprawą zintegrowania systemu D365 z Copilotem. Sztuczn...
Opublikowany
22.11.2023
Zarządzanie dostępem do aplikacji przy użyciu ról zabezpieczeń
Microsoft Dynamics 365 posiada wiele funkcji i miejsc, gdzie możemy przydzielać oraz określać role zabezpieczeń. Jedną z funkcjonalności, która dostępna jest bezpośred...
Opublikowany
31.8.2023
Automatyczne formularze na wydarzenie w systemie Dynamics 365 Marketing
System Dynamics 365 posiada wiele możliwości i funkcji, które ułatwiają zarządzanie marketingu w czasie rzeczywistym oraz wychodzącym. Jedną z funkcjonalności, jaka wy...
Opublikowany
7.6.2023
Interesariusze i członkowie zespołu na Szansach Sprzedaży w systemie D365 Sales
Podczas pracy na systemie Dynamics 365 Sales należy monitorować kim są interesariusze, a także członkowie zespołu. Aby móc wykonywać tę czynność, użytkownik może skor...
Opublikowany
24.5.2023
Produkty na Szansie Sprzedaży w systemie D365 Sales
Praca na Szansach Sprzedaży jest jedną z podstawowych możliwości w systemie CRM Dynamics 365 Sales. Jest to miejsce, które ułatwia użytkownikowi zarządzanie swoimi otw...
Opublikowany
11.5.2023