Materiały sprzedażowe w Microsoft Dynamics 365 Sales

Opublikowany
27.7.2022
Materiały sprzedażowe w Microsoft Dynamics 365 Sales

Załączniki, ulotki, playbooki często są istotnym narzędziem w pracy handlowca. Oprócz drukowanych materiałów, wręczanych na spotkaniach, targach czy eventach chcemy mieć możliwość zarządzania tymi materiałami w systemie, mieć wgląd w ich uporządkowaną strukturę. I tu z pomocą przychodzi Microsoft Dynamics 365 Sales.


Dynamics 365 Sales pozwala na przechowywanie w systemie wszystkich załączników, ulotek, materiałów sprzedażowych czy artykułów, pozwalających zespołowi sprzedażowemu na jeszcze skuteczniejsze docieranie z ofertą do swoich odbiorców. Możemy tutaj przechowywać wszelkiego rodzaju broszury, standardowe cenniki, katalogi, które będziemy wysyłać do Klientów i które mają na celu wesprzeć nasz proces sprzedażowy.

Materiały sprzedażowe mogą być przeglądane bezpośrednio z dedykowanego widoku tychże materiałów lub z Szansy sprzedaży. System Microsoft Dynamics 365 pozwala na powiązanie materiałów sprzedażowych z Produktem lub z Konkurentem. W pierwszym przypadku możemy wykorzystać ten fakt do przechowywania specyfikacji wybranego produktu np. w postaci załącznika pdf. W Drugim możemy mieć przygotowaną ściągawkę dla handlowców, pozwalającą na szybkie odnalezienie battle cardów w starciu sprzedażowym z konkurencją.

Materiały sprzedażowe w Microsoft Dynamics 365 Sales

Niezwykle przydatną i kluczową funkcją dla Materiałów sprzedażowych jest również możliwość bezpośredniego wysyłania ich z poziomu widoku, jako załącznik e-mail do Klienta, czy Kontaktu.

Materiały sprzedażowe można również kategoryzować za pomocą tematów, co ułatwia ich późniejsze wyszukiwanie (np. Cenniki, Materiały produktowe, Katalogi, etc.).

Poprzedni
Następny
Następny