Skaner wizytówek w aplikacji Microsoft Dynamics 365 Sales

Opublikowany
10.6.2020
Skaner wizytówek w aplikacji Microsoft Dynamics 365 Sales

Rzeczywistość jest nieubłagana, i boleśnie konsekwentna. Doba ma tylko 24 godziny, a każda sekunda naszej pracy jest tym samym bezcenna. Nie chcielibyśmy zatem tracić czasu na powtarzalne czynności, a jedną z nich jest wpisywanie kolejnych kontaktów w naszym CRM-ie.

Każdy, kto przynajmniej raz w życiu był na biznesowym spotkaniu doskonale wie, z czym to się wiąże. I nie chodzi tutaj bynajmniej o kuszące ciasteczka i smaczną kawę w sali konferencyjnej. Mam na myśli oczywiście wizytówki. Z każdym handlowym meetingiem kolekcja kart biznesowych naszych partnerów rośnie i nie byłoby w tym nic złego, gdyby nie to, że jako handlowcy mamy zazwyczaj jeszcze jeden, mianowicie: wpisać kontakty do naszych rozmówców, którzy swoje wizytówki byli uprzejmi nam przekazać, do CRM-a.

I tu pojawia się standardowy element niechęci i lenistwa. Bądźmy uczciwi – nasi partnerzy potrafią mieć najbardziej kosmiczne stanowiska. Ja sam na swojej wizytówce mam napisane: Head of Dynamics 365 CRM Consulting Department. Wyobraźcie sobie, że mam to teraz przepisać z wizytówki do mojego systemu CRM w obowiązkowym polu: „Stanowisko” na rekordzie mojego biznesowego kontaktu. Nie mówiąc już o skomplikowanych numerach telefonu, specyficznych mailach i tak dalej. Efekt? W naszych systemach powstają rekordy z imieniem i nazwiskiem i numerem telefonu oraz ewentualnie mailem. To wszystko. Pobieżna informacja, która nie zadowala ani użytkowników naszego systemu, ani nie jest satysfakcjonująca w kontekście komplementarności danych o naszych partnerach biznesowych.

W swojej ostatniej aktualizacji Microsoft Dynamics 365 Sales postanowił zaadresować ten problem i dać odetchnąć ludziom, którzy zebrali dużą liczbę wizytówek od swoich klientów. Skaner wizytówek, dostępny zarówno z poziomu aplikacji webowej, ale przede wszystkim z aplikacji mobilnej daje możliwość zeskanowania wizytówki naszym aparatem. Następnie system Dynamics 365 Sales AUTOMATYCZNIE zeskanuje odpowiednie informacje z naszej i umieści je we właściwych polach. Dotyczy to nie tylko imienia i nazwiska, stanowiska czy numeru telefonu. Skaner jest  w stanie również zmapować w odpowiedni sposób adres naszego kontaktu.

To wszystko, zadanie wykonane, a czas zaoszczędzony. Zamiast poświęcać go na mozolne przepisywanie kolejnych stanowisk i numerów telefonów – zostawiamy to skanerowi, a my możemy oddać się zdecydowanie bardziej ambitnym zadaniom.

Poprzedni
Następny
Następny