Podsumowania Copilot w aplikacji Microsoft Dynamics 365 Sales

Opublikowany
28.2.2024
Podsumowania Copilot w aplikacji Microsoft Dynamics 365 Sales
Rewolucja sztucznej inteligencji dociera wszędzie. Systemy CRM w tym zakresie nie są wyjątkiem. Jednym z podstawowych narzędzi, jakie wprowadził od niedawna do systemów rodziny Dynamics Copilot, czyli Microsoft'owy robot, są podsumowania.

To jeden z powszechnych problemów podczas jakiejkolwiek pracy z Klientem. Po kilku tygodniach, miesiącach, latach, nawet będąc najlepszym jego opiekunem zapominamy wszystkie szczegóły i detale z dotychczasowych rozmów, z dotychczasowych transakcji, spotkań, e-maili i tak dalej.

Sytuacja komplikuje się jeszcze bardziej, kiedy to nie my byliśmy odpowiedzialni za tego Klienta i musimy go „przejąć”, bo nasza koleżanka zmieniła pracę, bo kolega poszedł na „chorobowe”. Wtedy doszukiwanie się konkretnych informacji, dopytywanie bywa jeszcze trudniejsze.

W takich i wielu innych scenariuszach, z pomocą przychodzi Copilot w aplikacji Dynamics 365 Sales. Za pomocą prostego promptu odpytania sztucznej inteligencji jesteśmy w stanie zadać proste pytanie o podsumowanie dowolnego Klienta czy dowolnego procesu sprzedażowego. System na podstawie dotychczasowych działań podjętych wobec Klienta, jest w stanie przygotować komplementarne resume najistotniejszych zdarzeń w historii naszej współpracy z Klientem czy w historii obsługiwania danego procesu sprzedażowego. Warto zauważyć, iż podsumowanie to stara się zrozumieć i zinterpretować właściwie biznesową historię Klienta.

Oszczędza to ogromną ilość czasu, pozwala przygotować się do nadchodzących spotkań czy komplementarnie i bezstresowo przejąć proces sprzedażowy czy obsługę Klienta w sytuacji kryzysowej. Ułatwia też odnajdywanie wydarzeń z przeszłości, a dodatkowo daje komponent analityczny w postaci holistycznego ujęcia naszych dotychczasowych relacji z Klientem.

A to dopiero początek możliwości Copilota w CRM z rodziny Dynamics, które będziemy konsekwentnie omawiać w najbliższych wpisach na blogu.

Poprzedni
Następny
Następny