Czat Microsoft Teams w Dynamics 365

Opublikowany
17.11.2021
Czat Microsoft Teams w Dynamics 365

Wewnętrzna komunikacja to podstawa skutecznego działania każdego zespołu. Niezależnie, czy mówimy o sprzedaży, obsłudze Klienta czy marketingu w każdym z tych obszarów potrzebujemy dostępu do szybkiej wymiany informacji z członkami naszego teamu. Dzięki natywnej integracji i uruchomieniu wewnętrznych czatów Teams w Microsoft Dynamics 365 jesteśmy w stanie porozumiewać się bez problemu w czasie rzeczywistym.


Szybka wymiana informacji o statusie projektu, szybka notatka o najważniejszym Kliencie, szybki update o zgłoszonej przez Klienta reklamacji. Często, aby uzyskać takie informacje musieliśmy przełączać się między aplikacjami. Ze skrzynki pocztowej z powrotem do CRM, z CRM do naszego wewnętrznego komunikatora, z komunikatora ponownie do CRM, aby zostawić ślad po odbytej właśnie konwersacji z członkiem naszego zespołu. Dzisiaj to już melodia przeszłości.

Coraz ściślejsza integracja rozwiązań Microsoft Dynamics 365 w zakresie aplikacji CRM oraz Microsoft Teams pozwala na szybkie włączenie i wykorzystywanie wewnętrznych czatów. Jednocześnie treść prowadzonych konwersacji jest zapamiętywana w kontekście odpowiednich rekordów, informacji oraz wpisów w CRM, na których rozpoczniemy nasz czat. Pozwala to na budowanie i przechowywanie historii nie tylko zdarzeń pomiędzy naszym zespołem, a Klientem, ale również na zarządzanie informacjami w ramach komunikacji wewnętrznej, która często bywa decydująca jeżeli chodzi o osiągnięcie celu biznesowego.

Czat Microsoft Teams w Dynamics 365

Wewnętrzne czaty Microsoft Teams w naszym systemie CRM pozwalają również na otwarcie dowolnej konwersacji z wyszukanym członkiem naszego zespołu bez kontekstu. Taka konwersacja również zostanie automatycznie utworzona w Teams. Tym samym bez opuszczania naszego CRM jesteśmy w rzeczywistym kontakcie z praktycznie wszystkimi pracownikami naszej firmy, którzy w danym momencie są aktywni na Teamsach.

W czasach, kiedy każda sekunda decyduje o rozwiązaniu problemu naszego Klienta integracja z Microsoft Teams i uruchomienie wewnętrznych czatów usprawnia podstawowe wyzwanie każdego systemu CRM – komunikację. W dzisiejszych czasach, kiedy praca zdalna zdominowała większość naszej zawodowej rzeczywistości to bezcenna zaleta.

Poprzedni
Następny
Następny