Wielojęzyczność w Microsoft Dynamics 365 Sales, Marketing oraz Customer Service

Opublikowany
15.12.2021
Wielojęzyczność w Microsoft Dynamics 365 Sales, Marketing oraz Customer Service

Globalizacja w biznesie to w dzisiejszych czasach standard. Niemalże każda firma posiada w swoich szeregach pracowników posługujących się innym językiem, niż język głównej siedziby. Wiele firm posiada zagraniczne oddziały. Wyzwaniem staje się więc wielojęzyczność naszego CRM, czy rozwiązania marketingowego. W przypadku Microsoft Dynamics 365 sprawa jest banalnie prosta. W „pudełku” dostajemy ponad 40 języków.

Często mierzymy się ze scenariuszem, w którym musimy udostępnić naszego CRM-a, nasze rozwiązanie marketingowe, czy system do obsługi posprzedażowej osobie, która nie posługuje się biegle naszym językiem. Często mamy do czynienia z zagranicznymi oddziałami w naszej firmie, którym także chcielibyśmy uruchomić obsługę CRM, ale bariera językowa staje się poważnym problemem.

Microsoft Dynamics 365 wychodzi naprzeciwko tym oczekiwaniom obsługując w ramach standardowego rozwiązania pakiety językowe, które automatycznie tłumaczą wszystkie obszary systemu, dając możliwość pracy osobom, które nie posługują się językiem, w którym wdrożony został nasz CRM.

Wielojęzyczność w Microsoft Dynamics 365 Sales, Marketing oraz Customer Service

Uruchomienie dodatkowych pakietów językowych odbywa się z poziomu konfiguracji i nie wymaga dodatkowych działań programistycznych, czy dostosowań. Wystarczy, że z poziomu zarządzania ustawieniami naszego Dynamics 365 włączymy odpowiedni język i po kilkunastu-kilkudziesięciu minutach system automatycznie włączy użytkownikom możliwość wyboru języka, w którym będą pracować w ramach systemu CRM, czy Marketing Automation.

Pełna lista wspieranych przez Microsoft Dynamics 365 języków znajduje się w dokumentacji rozwiązania na stronie i zawiera obecnie 45 języków.

Poprzedni
Następny
Następny