
Dodawanie zakładek na osi czasu w Dynamics 365 CRM
W drugiej fali wydania 2023 w Dynamics 365, Microsoft wprowadził nową funkcję zakładek na osi czasu. Funkcjonalność pozwala na ustawienie pożądanych filtrów na aktywno...
Opublikowany
8.11.2023

Kategoryzacja artykułów merytorycznych w Dynamics 365 Customer Service
Druga fala wydania dla Dynamics 365 zapewniła użytkownikom nową funkcję kategoryzowania artykułów merytorycznych w aplikacji Customer Service. Dzięki klasyfikacji utwo...
Opublikowany
11.10.2023

Widok potoku w Microsoft Dynamics 365
Szybkie generowanie widoków związanych ze sprzedażą jest jednym z narzędzi codziennej pracy zespołów ds. sprzedaży. Przy wielu umowach, transakcjach biznesowych i szan...
Opublikowany
16.8.2023

Wykorzystanie kodu QR w aplikacji Dynamics 365 Marketing do zameldowania uczestników na wydarzenie
Zameldowanie uczestników na wydarzenia typu targi czy konferencje często może być czasochłonnym procesem, wymagającym wielu ręcznych czynności i zbieraniu informacji z...
Opublikowany
5.7.2023