Włączanie śledzenia historii inspekcji w aplikacji Microsoft Dynamics 365

Włączanie śledzenia historii inspekcji w aplikacji Microsoft Dynamics 365

Na platformie Dynamics 365 śledzenie historii inspekcji w tabelach i kolumnach stanowi kluczowy element zarządzania danymi i monitorowania zmian. W przypadku przestrz...
Opublikowany
31.1.2024
Dodawanie zakładek na osi czasu w Dynamics 365 CRM

Dodawanie zakładek na osi czasu w Dynamics 365 CRM

W drugiej fali wydania 2023 w Dynamics 365, Microsoft wprowadził nową funkcję zakładek na osi czasu. Funkcjonalność pozwala na ustawienie pożądanych filtrów na aktywno...
Opublikowany
8.11.2023
Kategoryzacja artykułów merytorycznych w Dynamics 365 Customer Service

Kategoryzacja artykułów merytorycznych w Dynamics 365 Customer Service

Druga fala wydania dla Dynamics 365 zapewniła użytkownikom nową funkcję kategoryzowania artykułów merytorycznych w aplikacji Customer Service. Dzięki klasyfikacji utwo...
Opublikowany
11.10.2023
Widok potoku w Microsoft Dynamics 365

Widok potoku w Microsoft Dynamics 365

Szybkie generowanie widoków związanych ze sprzedażą jest jednym z narzędzi codziennej pracy zespołów ds. sprzedaży. Przy wielu umowach, transakcjach biznesowych i szan...
Opublikowany
16.8.2023
Wykorzystanie kodu QR w aplikacji Dynamics 365 Marketing do zameldowania uczestników na wydarzenie

Wykorzystanie kodu QR w aplikacji Dynamics 365 Marketing do zameldowania uczestników na wydarzenie

Zameldowanie uczestników na wydarzenia typu targi czy konferencje często może być czasochłonnym procesem, wymagającym wielu ręcznych czynności i zbieraniu informacji z...
Opublikowany
5.7.2023