Kontekstowe zarządzanie e-mailami w Microsoft Dynamics 365

Opublikowany
27.5.2020
Kontekstowe zarządzanie e-mailami w Microsoft Dynamics 365

Praca z e-mailami, ich odbieranie, wysyłanie, przeglądanie w kontekście zdarzeń w historii relacji z danym Klientem to codzienność pracowników działów sprzedaży. Przez wiele lat działania Microsoft Dynamics CRM, handlowcy byli skazani na pracę w Outlooku, aby wykorzystać w pełni kontekstowe możliwości wiadomości e-mail. Od kwietnia 2020 uległo to zasadniczej zmianie.


E-mail to podstawa pracy każdego handlowca. Integralny element kontaktu z Klientem, rzecz, bez której nie istnieje codzienność funkcjonowania w sprzedaży. Tworzenie e-maili jest więc chlebem powszednim i wszystkim, którzy wykonują tę czynność po kilkadziesiąt czy kilkaset razy dziennie zależy, aby była ona jak najprostsza, a przy okazji ułatwiała orientację – do kogo piszemy, dlaczego piszemy, w jakim celu piszemy.

Naprzeciwko tym oczekiwaniom wychodzi całkowicie nowy, rozbudowany, kontekstowy edytor wiadomości e-mail w Microsoft Dynamics 365 Sales, który pozwala na sprawne i szybkie wysyłanie e-maili bez wykorzystywania Microsoft Outlook. Handlowiec wreszcie może rozpocząć pracę z e-mailem z poziomu systemu CRM i w tym samym systemie ją skończyć. W tym celu użytkownicy dostali do ręki szereg narzędzi i usprawnień, które przybliżają funkcjonalność wysyłania maili do sposobu znanego nam z wysłużonego Outlooka.

Nowy e-mail w oknie typu “popup” W obserwacjach użytkowników systemu Dynamics CRM dotyczących e-maili, przewijało się jak mantra jedno pytanie: “dlaczego e-maile nie otwierają się w nowym, małym okienku, tak jak w Outlooku? Dlaczego nie mogę spojrzeć na kontekst innych e-maili, innych informacji na Kliencie, tylko muszę tego szukać w kolejnych oknach przeglądarki?”. Microsoft postanowił wreszcie zaadresować i rozwiązać ten problem. Teraz, po kliknięciu na osi czasu naszego Klienta polecenia utworzenia nowego maila, wyświetla się nam funkcjonalny popup, dzięki któremu możemy łatwo sprawdzić informacje o tym Kliencie, wcześniejsze zdarzenia na jego osi czasu, pisząc dzięki temu maila w kontekście wcześniejszych zdarzeń.

Praca z e-mailami, ich odbieranie, wysyłanie, przeglądanie w kontekście zdarzeń w historii relacji z danym Klientem, to codzienność pracowników działów sprzedaży. Przez wiele lat działania Microsoft Dynamics CRM, handlowcy byli skazani na pracę w Outlooku, aby wykorzystać w pełni kontekstowe możliwości wiadomości e-mail. Od kwietnia 2020 uległo to zasadniczej zmianie. E-mail to podstawa pracy każdego handlowca. Integralny element kontaktu z Klientem, rzecz, bez której nie istnieje codzienność funkcjonowania w sprzedaży. Tworzenie e-maili jest więc chlebem powszednim i wszystkim, którzy wykonują tę czynność po kilkadziesiąt czy kilkaset razy dziennie zależy, aby była ona jak najprostsza, a przy okazji ułatwiała orientację - do kogo piszemy, dlaczego piszemy, w jakim celu piszemy.  Naprzeciwko tym oczekiwaniom wychodzi całkowicie nowy, rozbudowany, kontekstowy edytor wiadomości e-mail w Microsoft Dynamics 365 Sales, który pozwala na sprawne i szybkie wysyłanie e-maili bez wykorzystywania Microsoft Outlook. Handlowiec wreszcie może rozpocząć pracę z e-mailem z poziomu systemu CRM i w tym samym systemie ją skończyć. W tym celu użytkownicy dostali do ręki szereg narzędzi i usprawnień, które przybliżają funkcjonalność wysyłania maili do sposobu znanego nam z wysłużonego Outlooka.  Nowy e-mail w oknie typu "popup” W obserwacjach użytkowników systemu Dynamics CRM, dotyczących e-maili, przewijało się jak mantra jedno pytanie: “dlaczego e-maile nie otwierają się w nowym, małym okienku, tak jak w Outlooku? Dlaczego nie mogę spojrzeć na kontekst innych e-maili, innych informacji na Kliencie, tylko muszę tego szukać w kolejnych oknach przeglądarki?”. Microsoft postanowił wreszcie zaadresować i rozwiązać ten problem. Teraz, po kliknięciu na osi czasu naszego Klienta polecenia utworzenia nowego maila, wyświetla się nam funkcjonalny popup, dzięki któremu możemy łatwo sprawdzić informacje o tym Kliencie, wcześniejsze zdarzenia na jego osi czasu, pisząc dzięki temu maila w kontekście wcześniejszych zdarzeń.

Warto zwrócić uwagę, że popup nie jest blokowany przez przeglądarki i daje nam możliwości tworzenia dowolnej liczby wersji roboczych danego e-maila. Dokładnie tak, jak w Outlooku.

Obsługa podpisów wiadomości

Naturalnym i oczywistym jest, iż w dzisiejszej komunikacji korporacyjnej e-mail, nie istnieje e-mail, który nie posiada stopki, z pełnymi informacjami kontaktowymi, stanowiskiem, etc. Nowa obsługa mailingu przez Microsoft Dynamics pozwala na stworzenie w HTML domyślnego podpisu dodawanego każdorazowo do wiadomości.  Przy wysyłaniu wszelkich e-maili możliwa jest także zmiana, na podpis wybierany przez użytkownika do dedykowanej wiadomości.

Praca z e-mailami, ich odbieranie, wysyłanie, przeglądanie w kontekście zdarzeń w historii relacji z danym Klientem, to codzienność pracowników działów sprzedaży. Przez wiele lat działania Microsoft Dynamics CRM, handlowcy byli skazani na pracę w Outlooku, aby wykorzystać w pełni kontekstowe możliwości wiadomości e-mail. Od kwietnia 2020 uległo to zasadniczej zmianie. E-mail to podstawa pracy każdego handlowca. Integralny element kontaktu z Klientem, rzecz, bez której nie istnieje codzienność funkcjonowania w sprzedaży. Tworzenie e-maili jest więc chlebem powszednim i wszystkim, którzy wykonują tę czynność po kilkadziesiąt czy kilkaset razy dziennie zależy, aby była ona jak najprostsza, a przy okazji ułatwiała orientację - do kogo piszemy, dlaczego piszemy, w jakim celu piszemy. Naprzeciwko tym oczekiwaniom wychodzi całkowicie nowy, rozbudowany, kontekstowy edytor wiadomości e-mail w Microsoft Dynamics 365 Sales, który pozwala na sprawne i szybkie wysyłanie e-maili bez wykorzystywania Microsoft Outlook. Handlowiec wreszcie może rozpocząć pracę z e-mailem z poziomu systemu CRM i w tym samym systemie ją skończyć. W tym celu użytkownicy dostali do ręki szereg narzędzi i usprawnień, które przybliżają funkcjonalność wysyłania maili do sposobu znanego nam z wysłużonego Outlooka. Nowy e-mail w oknie typu "popup” W obserwacjach użytkowników systemu Dynamics CRM, dotyczących e-maili, przewijało się jak mantra jedno pytanie: “dlaczego e-maile nie otwierają się w nowym, małym okienku, tak jak w Outlooku? Dlaczego nie mogę spojrzeć na kontekst innych e-maili, innych informacji na Kliencie, tylko muszę tego szukać w kolejnych oknach przeglądarki?”. Microsoft postanowił wreszcie zaadresować i rozwiązać ten problem. Teraz, po kliknięciu na osi czasu naszego Klienta polecenia utworzenia nowego maila, wyświetla się nam funkcjonalny popup, dzięki któremu możemy łatwo sprawdzić informacje o tym Kliencie, wcześniejsze zdarzenia na jego osi czasu, pisząc dzięki temu maila w kontekście wcześniejszych zdarzeń.

Korzystanie z szablonów wiadomości

Wszyscy znamy to z autopsji. Praca handlowca bywa powtarzalna i wysyłanie w kółko tych samych wiadomości potrafi być irytujące. W tym celu Microsoft Dynamics 365 w nowej, kontekstowej komunikacji e-mail oferuje funkcję szybkiego i intuicyjnego wstawiania szablonów wiadomości. Kolejna wysyłka oferty? Odświeżenie kontaktu z Klientem? Nic prostszego. Wystarczy przygotować sobie odpowiedni szablon, a potem w łatwy sposób dodać go do wiadomości, zaoszczędzając tym samym cenne godziny na pracę bardziej kreatywną.

Praca z e-mailami, ich odbieranie, wysyłanie, przeglądanie w kontekście zdarzeń w historii relacji z danym Klientem, to codzienność pracowników działów sprzedaży. Przez wiele lat działania Microsoft Dynamics CRM, handlowcy byli skazani na pracę w Outlooku, aby wykorzystać w pełni kontekstowe możliwości wiadomości e-mail. Od kwietnia 2020 uległo to zasadniczej zmianie. E-mail to podstawa pracy każdego handlowca. Integralny element kontaktu z Klientem, rzecz, bez której nie istnieje codzienność funkcjonowania w sprzedaży. Tworzenie e-maili jest więc chlebem powszednim i wszystkim, którzy wykonują tę czynność po kilkadziesiąt czy kilkaset razy dziennie zależy, aby była ona jak najprostsza, a przy okazji ułatwiała orientację - do kogo piszemy, dlaczego piszemy, w jakim celu piszemy. Naprzeciwko tym oczekiwaniom wychodzi całkowicie nowy, rozbudowany, kontekstowy edytor wiadomości e-mail w Microsoft Dynamics 365 Sales, który pozwala na sprawne i szybkie wysyłanie e-maili bez wykorzystywania Microsoft Outlook. Handlowiec wreszcie może rozpocząć pracę z e-mailem z poziomu systemu CRM i w tym samym systemie ją skończyć. W tym celu użytkownicy dostali do ręki szereg narzędzi i usprawnień, które przybliżają funkcjonalność wysyłania maili do sposobu znanego nam z wysłużonego Outlooka. Nowy e-mail w oknie typu "popup” W obserwacjach użytkowników systemu Dynamics CRM, dotyczących e-maili, przewijało się jak mantra jedno pytanie: “dlaczego e-maile nie otwierają się w nowym, małym okienku, tak jak w Outlooku? Dlaczego nie mogę spojrzeć na kontekst innych e-maili, innych informacji na Kliencie, tylko muszę tego szukać w kolejnych oknach przeglądarki?”. Microsoft postanowił wreszcie zaadresować i rozwiązać ten problem. Teraz, po kliknięciu na osi czasu naszego Klienta polecenia utworzenia nowego maila, wyświetla się nam funkcjonalny popup, dzięki któremu możemy łatwo sprawdzić informacje o tym Kliencie, wcześniejsze zdarzenia na jego osi czasu, pisząc dzięki temu maila w kontekście wcześniejszych zdarzeń.

Edytor tekstu HTML

Brak możliwości bogatej edycji tekstu był powszechną bolączką zgłaszaną przez użytkowników chcących wysyłać e-maile bezpośrednio z systemu CRM. Dziś ten problem jest już przeszłością. Możemy edytować czcionkę, wstawiać linki, obrazki, elementy interaktywne, dostosowywać położenie tekstu, dokładnie tak, jak w przypadku naszych maili wysyłanych z Outlooka.

Praca z e-mailami, ich odbieranie, wysyłanie, przeglądanie w kontekście zdarzeń w historii relacji z danym Klientem, to codzienność pracowników działów sprzedaży. Przez wiele lat działania Microsoft Dynamics CRM, handlowcy byli skazani na pracę w Outlooku, aby wykorzystać w pełni kontekstowe możliwości wiadomości e-mail. Od kwietnia 2020 uległo to zasadniczej zmianie. E-mail to podstawa pracy każdego handlowca. Integralny element kontaktu z Klientem, rzecz, bez której nie istnieje codzienność funkcjonowania w sprzedaży. Tworzenie e-maili jest więc chlebem powszednim i wszystkim, którzy wykonują tę czynność po kilkadziesiąt czy kilkaset razy dziennie zależy, aby była ona jak najprostsza, a przy okazji ułatwiała orientację - do kogo piszemy, dlaczego piszemy, w jakim celu piszemy. Naprzeciwko tym oczekiwaniom wychodzi całkowicie nowy, rozbudowany, kontekstowy edytor wiadomości e-mail w Microsoft Dynamics 365 Sales, który pozwala na sprawne i szybkie wysyłanie e-maili bez wykorzystywania Microsoft Outlook. Handlowiec wreszcie może rozpocząć pracę z e-mailem z poziomu systemu CRM i w tym samym systemie ją skończyć. W tym celu użytkownicy dostali do ręki szereg narzędzi i usprawnień, które przybliżają funkcjonalność wysyłania maili do sposobu znanego nam z wysłużonego Outlooka. Nowy e-mail w oknie typu "popup” W obserwacjach użytkowników systemu Dynamics CRM, dotyczących e-maili, przewijało się jak mantra jedno pytanie: “dlaczego e-maile nie otwierają się w nowym, małym okienku, tak jak w Outlooku? Dlaczego nie mogę spojrzeć na kontekst innych e-maili, innych informacji na Kliencie, tylko muszę tego szukać w kolejnych oknach przeglądarki?”. Microsoft postanowił wreszcie zaadresować i rozwiązać ten problem. Teraz, po kliknięciu na osi czasu naszego Klienta polecenia utworzenia nowego maila, wyświetla się nam funkcjonalny popup, dzięki któremu możemy łatwo sprawdzić informacje o tym Kliencie, wcześniejsze zdarzenia na jego osi czasu, pisząc dzięki temu maila w kontekście wcześniejszych zdarzeń.

Dodawanie załączników do wiadomości

Po raz kolejny Microsoft wyszedł naprzeciw potrzebom użytkowników i poszedł nawet dalej, niż w przypadku Outlooka. Do nowej wersji wiadomości otwieranych w popupie, mamy bowiem możliwość przeciągnięcia plików z dowolnej lokalizacji i tym samym automatycznego dodania ich do przygotowywanej wiadomości e-mail.

Praca z e-mailami, ich odbieranie, wysyłanie, przeglądanie w kontekście zdarzeń w historii relacji z danym Klientem, to codzienność pracowników działów sprzedaży. Przez wiele lat działania Microsoft Dynamics CRM, handlowcy byli skazani na pracę w Outlooku, aby wykorzystać w pełni kontekstowe możliwości wiadomości e-mail. Od kwietnia 2020 uległo to zasadniczej zmianie. E-mail to podstawa pracy każdego handlowca. Integralny element kontaktu z Klientem, rzecz, bez której nie istnieje codzienność funkcjonowania w sprzedaży. Tworzenie e-maili jest więc chlebem powszednim i wszystkim, którzy wykonują tę czynność po kilkadziesiąt czy kilkaset razy dziennie zależy, aby była ona jak najprostsza, a przy okazji ułatwiała orientację - do kogo piszemy, dlaczego piszemy, w jakim celu piszemy. Naprzeciwko tym oczekiwaniom wychodzi całkowicie nowy, rozbudowany, kontekstowy edytor wiadomości e-mail w Microsoft Dynamics 365 Sales, który pozwala na sprawne i szybkie wysyłanie e-maili bez wykorzystywania Microsoft Outlook. Handlowiec wreszcie może rozpocząć pracę z e-mailem z poziomu systemu CRM i w tym samym systemie ją skończyć. W tym celu użytkownicy dostali do ręki szereg narzędzi i usprawnień, które przybliżają funkcjonalność wysyłania maili do sposobu znanego nam z wysłużonego Outlooka. Nowy e-mail w oknie typu "popup” W obserwacjach użytkowników systemu Dynamics CRM, dotyczących e-maili, przewijało się jak mantra jedno pytanie: “dlaczego e-maile nie otwierają się w nowym, małym okienku, tak jak w Outlooku? Dlaczego nie mogę spojrzeć na kontekst innych e-maili, innych informacji na Kliencie, tylko muszę tego szukać w kolejnych oknach przeglądarki?”. Microsoft postanowił wreszcie zaadresować i rozwiązać ten problem. Teraz, po kliknięciu na osi czasu naszego Klienta polecenia utworzenia nowego maila, wyświetla się nam funkcjonalny popup, dzięki któremu możemy łatwo sprawdzić informacje o tym Kliencie, wcześniejsze zdarzenia na jego osi czasu, pisząc dzięki temu maila w kontekście wcześniejszych zdarzeń.

Efekt? Kontekstowe śledzenie konwersacji!

Sumą wszystkich tych nowych funkcjonalności w systemie Microsoft Dynamics 365 Sales jest jedna, istotna, podstawowa korzyść – oszczędność cennego czasu handlowca. Możemy śledzić i prowadzić nasze e-mailowe konwersacje z poziomu jednego systemu, bez uporczywego przełączania się pomiędzy Microsoft Outlook,a naszym narzędziem CRM. Przy porównywalnej jakości w tworzeniu wiadomości e-mail, w obu tych aplikacjach handlowiec nie musi już nieustannie wracać do Outlooka.  Kontekstowe zarządzanie e-mailami z poziomu Dynamics 365 na pierwszy rzut oka nie wygląda jak rewolucyjna zmiana, w istocie jednak może wpłynąć znacząco na jakość pracy i uczynić życie użytkowników naszego CRM zdecydowanie lepszym.

Poprzedni
Następny
Następny