Konfiguracja podpisu e-mail w Dynamics 365 Sales

Opublikowany
22.6.2023
Konfiguracja podpisu e-mail w Dynamics 365 Sales

Dynamics 365, podobnie jak Outlook i inne narzędzia mailingowe, umożliwia wysyłanie maili. Wysłany mail powinien być sprofilowany tak samo jak w przypadku Outlooka, zawierając podpis nadawcy.

Podpis często zawiera różne elementy, takie jak adresy URL czy obrazy. Sam tekst może być różnorodnie sformatowany, na przykład wyrazy mogą być napisane różnymi czcionkami, wielkościami lub kolorami liter.

Dzięki funkcjom Dynamics 365 możemy tworzyć i wysyłać maile z profesjonalnie zaprojektowanymi podpisami, które mogą zawierać dodatkowe elementy graficzne, linki i formatowanie tekstu. Dzięki temu możemy dostosować wygląd i styl naszych maili do indywidualnych preferencji i potrzeb.

Aby dodać taki podpis, należy w „Ustawieniach” wybrać „Ustawienia personalizacji”. Znajduje się tam zakładka o nazwie „Podpisy wiadomości e-mail”. W tym miejscu możemy dodać swój spersonalizowany podpis.

Po dodaniu zaktualizuje się nam lista ze wszystkimi dodanymi przez nas podpisami. Z tego poziomu możemy też nimi zarządzać.

Gdy już mamy skonfigurowany podpis, możemy wysyłać maile. Sam proces jest bardzo prosty, a dzięki temu nasze maile wyglądają profesjonalnie i przyczyniają się do budowania dobrych relacji.

Poprzedni
Następny
Następny