Połączenie MS Teams z osią czasu rekordu w Dynamics 365

Opublikowany
2.8.2023
Połączenie MS Teams z osią czasu rekordu w Dynamics 365
Rekordy w tabelach „Kontakty”, „Konta” lub „Potencjalni Klienci” posiadają oś czasu, która pozwala użytkownikom przejrzeć historię aktywności. Można w niej zobaczyć ułożone chronologicznie działania takie jak wiadomości e-mail, rozmowy telefoniczne oraz zadania.

Prócz tego jest możliwość zapisania czatów połączonych zdanym rekordem. Czat odbywa się przez połączenie z aplikacją MS Teams.

Aby czat był widoczny, należy wejść w „Centrum administracyjne rozwiązania Customer Service” przez Power Apps. W "Mapie Witryny" znajdującej się po lewej stronie należy kliknąć w opcję „Współpraca”. Następnym krokiem jest kliknięcie w „Zarządzaj” w opcji „Osadzony czat z użyciem aplikacji Teams” i zaznaczyć opcje, jak na poniższej grafice.

W celu przetestowania działania funkcji należy wykonać kolejne kroki:

  • Klikamy w jedną z encji „Kontakty” - „Konta” lub „Potencjalni Klienci” i wybieramy pojedynczy rekord. W tym został wybrany wiersz z tabeli „Potencjalni Klienci”.   
  • W prawym górnym rogu znajduje się ikona oznaczająca integrację czatu MS Teams z Dynamics 365. Klikając w nią, będziemy mogli rozpocząć czas z dowolnym użytkownikiem lub grupą oznaczająca integrację czatu MS Teams z Dynamics 365. Klikając w nią, będziemy mogli rozpocząć czat z dowolnym użytkownikiem lub grupą

Utworzona wiadomość jest też widoczna w aplikacji MS Teams.

Poprzedni
Następny
Następny