
Czas obsługi sprawy w D365 Customer Service
Aplikacja D365 Customer Service proponuje nową funkcję - czas obsługi sprawy (wersja zapoznawcza). Pod tym pojęciem kryje się czas, w którym użytkownicy aktywnie praco...
Opublikowany
12.2.2025

Dynamics 365 Sales – Podsumowanie dokumentów za pomocą Copilot’a
Czy zdarzyło Ci się kiedyś, że musiałeś przeanalizować dokument umowy czy kontraktu z klientem w odniesieniu do najważniejszych kwestii i straciłeś na to mnóstwo czasu...
Opublikowany
29.1.2025

Microsoft Copilot for Sales - uwolnij cenny czas i potencjał swoich zespołów sprzedażowych
W dzisiejszym dynamicznym środowisku sprzedaży, zespoły często borykają się z kilkoma kluczowymi wyzwaniami. Sprzedawcy spędzają znaczną część swojego czasu na wykonyw...
Opublikowany
20.1.2025

Kontekstowe drafty maili z Copilot for Sales w Dynamics 365
Rewolucja AI trwa. Przystosowanie Copilota do bycia inteligentnym asystentem każdego z użytkowników obejmuje kolejne funkcje systemu CRM. Jednym z tych elementów jest...
Opublikowany
11.12.2024

Nowości w ramach Business Central Wave 2 2024 cz. 3 – wsparcie Copilot
Aktualizacja Microsoft Dynamics 365 Business Central 2024 Wave 2 (BC25) wprowadza wiele przydatnych zmian z różnych obszarów w systemie. Część z nich została zebrana i...
Opublikowany
4.12.2024

Podsumowania 360° w Copilot for Sales
Widok „360°” to magiczne sformułowanie dla systemów CRM. Pełna, szczegółowa wiedza o Kliencie z jednego miejsca jest często kluczem do realizacji wielu procesów...
Opublikowany
27.11.2024

Nowości w ramach Business Central Wave 2 2024 cz. 2
Aktualizacja Microsoft Dynamics 365 Business Central 2024 Wave 2 (BC25) wprowadza wiele przydatnych zmian z różnych obszarów w systemie. Część z nich została zebrana i...
Opublikowany
20.11.2024

Zarządzanie elementami kolejki bezpośrednio z poziomu formularza sprawy w D365 Customer Service
Po raz kolejny Microsoft wyciąga do użytkowników rękę i stara się zoptymalizować naszą pracę, ceniąc czas i uschematyzowanie obszarów roboczych. Z dostępnej funkcji po...
Opublikowany
13.11.2024

Tworzenie kilku szans sprzedaży z jednego potencjalnego klienta
Microsoft w Dynamics 365 Sales funduje nam kolejne nowości, które przysłużą się do łatwości obsługi i zarządzania rekordami w zakresie potencjalnych klientów i szans s...
Opublikowany
16.10.2024
.png)
Webinar Intersys: Świętuj z Nami 100 odcinków Out of The Box na DynamicsBlog by Intersys!
💡 Nie mogłeś wziąć udziału w naszym jubileuszowym webinarze, który zorganizowaliśmy z okazji 100 odcinków Out of The Box na DynamicsBlog by Intersys? Nic straconego!...
Opublikowany
19.9.2024

Kolejka zleceń w Business Central
W dzisiejszym wpisie skupimy się na funkcjonalności jaką jest kolejka zleceń w Business Central - to potężne narzędzie, które umożliwia automatyzację kluczowych proces...
Opublikowany
10.9.2024

Przesunięcie, podział lub połączenie środków trwałych - funkcjonalność Dziennika podziału w Microsoft 365 Dynamics Business Central
W kolejnym artykule na temat modułu środków trwałych, omówimy funkcje dziennika podziału środków trwałych. Skoncentrujemy się na trzech głównych operacjach: przesunięc...
Opublikowany
28.8.2024

Wsparcie procesów zwiększenia/zmniejszenia wartości i sprzedaży/likwidacji ŚT w systemie Business Central
W ramach kolejnego wpisu dotyczącego modułu środków trwałych skupimy się na dwóch funkcjonalnościach: zwiększenie/zmniejszenie oraz sprzedaż/likwidacja środka trwałego...
Opublikowany
7.8.2024
.png)
Microsoft Build 2024 – podsumowanie głównych założeń Microsoftu w ewolucji i rozwoju narzędzi AI
W tym roku konferencja Microsoft Build miała miejsce w dniach 21-23 maja i skupiała się na rozwoju sztucznej inteligencji, praktycznym zastosowaniu AI, nowościach w Co...
Opublikowany
3.6.2024

Nowości w ramach WAVE 1 2024 Business Central cz. 2
W dzisiejszym wpisie z serii OutOfTheBox chciałbym skupić się na kilku wprowadzonych zmianach w module projektów w ramach Wave 1 2024. Zmiany te mocno ułatwią pracę u...
Opublikowany
29.5.2024
.png)
Business Central Wave 1 2024
Jak co roku, zgodnie z planem Microsoft zapowiada szereg nowości w systemie Dynamics 365 Business Central w ramach Wave 1 2024, które udostępniane będą w okresie od kw...
Opublikowany
19.4.2024

Pojęcie kompletacji zestawów w systemie Business Central cz. I
W systemie Business Central kompletacja jest procesem łączenia zapasów, które są częścią oferowanego asortymentu, tworząc z nich zestawy. Wyróżniamy dwa typy procesu k...
Opublikowany
6.3.2024

Edycja danych za pomocą pakietów konfiguracji oraz funkcjonalności Excela dwukierunkowego
System Microsoft Dynamics 365 Business Central umożliwia nam sprawną edycję zgromadzonych przez nas danych w postaci list rekordów, takich jak Zapasy, Nabywcy czy Fakt...
Opublikowany
7.2.2024

Zarządzanie „Sprawami” w systemie Dynamics 365 Customer Service
Kontakt z konsumentami jest jednym z najważniejszych elementów funkcjonowania firm. Rozwiązywanie problemów jakie pojawiają się w stosunku do oferowanych produktów lu...
Opublikowany
17.1.2024

Szybkie formularze pozyskiwania danych w Microsoft Dynamics Customer Insights Journeys
Pozyskanie kontaktu, szybki formularz do zebrania informacji. Standardowe scenariusze, w których chcemy uzupełnić naszą bazę danych o niezbędne jej części. Z pomocą pr...
Opublikowany
6.12.2023

Wykorzystanie funkcjonalności Pobrania zapasów i Pobrania magazynowego w BC Cloud
W zarządzaniu magazynem przy użyciu systemów ERP istnieje wiele terminów, które czasami mogą być mylące. W przypadku Microsoft Dynamics 365 Business Central dwa z nich...
Opublikowany
29.11.2023

Dostosowanie treści za pomocą Copilot w edytorze tekstu e-mail w Dynamics 365
W ostatnim czasie w systemie CRM Microsoft Dynamics 365 powstało wiele funkcji i udogodnień dla użytkowników, za sprawą zintegrowania systemu D365 z Copilotem. Sztuczn...
Opublikowany
22.11.2023

BC v23 przegląd nowych funkcjonalności cz. 2 – nowości w obszarze finansów i księgowości
Kolejny wpis z serii OOTB i kontynuujemy przegląd nowości w systemie Business Central, które niesie ze sobą druga, duża fala wydań Microsoft w tym roku, a mianowicie...
Opublikowany
18.10.2023

BC v23 przegląd nowych funkcjonalności cz. 1 – usprawnienia w zakresie User Experience
Temat związany z nowymi funkcjonalnościami wprowadzonymi w ramach aktualizacji systemu do wersji Business Central v23 został już poruszony w ostatnim wpisie na naszym...
Opublikowany
4.10.2023

Funkcjonalności systemu Business Central wspierające tworzenie dokumentów i kartotek
W dzisiejszym wpisie przedstawiamy funkcjonalności systemu Business Central, które pomagają w tworzeniu dokumentów i kartotek, takich jak kopiowanie dokumentów i kopi...
Opublikowany
6.9.2023

Wsparcie faktury proformy i faktury zaliczkowej w systemie Business Central
Faktury pro-forma to dokument wystawiany przed ostatecznym zafakturowaniem sprzedaży. Służy do dwóch celów: Nabywca może na ich podstawie dokonać przedpłaty za zamówi...
Opublikowany
9.8.2023

Połączenie MS Teams z osią czasu rekordu w Dynamics 365
Rekordy w tabelach „Kontakty”, „Konta” lub „Potencjalni Klienci” posiadają oś czasu, która pozwala użytkownikom przejrzeć historię aktywności. Można w niej zobaczyć uł...
Opublikowany
2.8.2023

Współpraca kluczem do sukcesu Microsoft - Podsumowanie Microsoft Inspire 18.07.2023
Microsoft Inspire to wyjątkowe wydarzenie, które podkreśliło znaczenie współpracy w osiąganiu sukcesu firmy Microsoft. Z ponad 400 000 partnerów na całym świecie - eko...
Opublikowany
25.7.2023

Nowe możliwości osi czasu w modułach CRM Dynamics 365
Oś czasu jest centralnym obiektem każdej aplikacji CRM-owej z rodziny Dynamics'a 365. Jej funkcje pozwalają na szybkie, sprawne i skuteczne zarządzanie działaniami i r...
Opublikowany
20.7.2023

Możliwość szybszej weryfikacji zapisów K/G
Microsoft Dynamics 365 Business Central oferuje wiele możliwości zarządzania finansami i księgowością. Jednym z kluczowych aspektów w tym systemie jest przeglądanie ko...
Opublikowany
28.6.2023

Konfiguracja podpisu e-mail w Dynamics 365 Sales
Dynamics 365, podobnie jak Outlook i inne narzędzia mailingowe, umożliwia wysyłanie maili. Wysłany mail powinien być sprofilowany tak samo jak w przypadku Outlooka, za...
Opublikowany
22.6.2023

Automatyczne formularze na wydarzenie w systemie Dynamics 365 Marketing
System Dynamics 365 posiada wiele możliwości i funkcji, które ułatwiają zarządzanie marketingu w czasie rzeczywistym oraz wychodzącym. Jedną z funkcjonalności, jaka wy...
Opublikowany
7.6.2023

Interesariusze i członkowie zespołu na Szansach Sprzedaży w systemie D365 Sales
Podczas pracy na systemie Dynamics 365 Sales należy monitorować kim są interesariusze, a także członkowie zespołu. Aby móc wykonywać tę czynność, użytkownik może skor...
Opublikowany
24.5.2023

Produkty na Szansie Sprzedaży w systemie D365 Sales
Praca na Szansach Sprzedaży jest jedną z podstawowych możliwości w systemie CRM Dynamics 365 Sales. Jest to miejsce, które ułatwia użytkownikowi zarządzanie swoimi otw...
Opublikowany
11.5.2023

Segmentacja za pomocą dodatkowych i niestandardowych tabel w Microsoft Dynamics 365 Marketing
W najnowszej odsłonie #OutOfTheBoxCRM razem z Pawłem Krulikowskim przyjrzymy się segmentacji za pomocą dodatkowych i niestandardowych tabel w Microsoft Dynamics 365 Mar..
Opublikowany
9.3.2023

Scalanie rekordów w Dynamics 365 CRM
Podstawową funkcją systemu CRM powinno być dbanie o spójność, przejrzystość i jednolitość bazy danych. Duplikaty, niejednoznaczne rekordy, powtórzone wpisy – wszystkie...
Opublikowany
8.2.2023

Powiadomienia push do aplikacji mobilnych Dynamics 365 i Power Apps
Być na bieżąco. To podstawowy cel wszystkich użytkowników systemów CRM oraz Power Apps. Jedną z najważniejszych funkcji tego typu rozwiązań ma być szybkość dostarczani...
Opublikowany
27.1.2023

Emoji w Twoim systemie Microsoft Dynamics 365
Istnieje wiele dróg jak ożywić system CRM. Jedną z możliwości, jaką daje Microsoft Dynamics 365 jest wykorzystanie ikonek emoji aby zwiększyć frajdę Twoich użytkownikó...
Opublikowany
11.1.2023

Automatyczne wybieranie najlepszego czasu na wysłanie wiadomości e-mail
Wysyłając newslettery do klientów, kluczowe jest oszacowanie najlepszego czasu wysyłki. Odpowiednia pora zdecydowanie podnosi współczynnik otwarcia wiadomości. W apli...
Opublikowany
11.12.2022

Synchronizacja konwersacji Microsoft Teams do Microsoft Dynamics 365
Komunikacja, setki tysięcy wysłanych wiadomości, rozmów, a od niedawna również konwersacji w Microsoft Teams. A w tych konwersacjach i wiadomościach bezcenna biznesowa...
Opublikowany
19.10.2022

Zarządzanie słowami kluczowymi w aplikacji Dynamics 365 Marketing
Przy działaniach marketingowych użytkownicy korzystają z wielu obrazów, aby lepiej zarządzać biblioteką plików i móc szybko wyszukiwać niezbędne dla nas obrazy. W apli...
Opublikowany
21.9.2022

DynamicsCon 2021
W dniach 16-18 marca miało miejsce wirtualne wydarzenie pod nazwą DynamicsCon 2021. Każdego dnia organizowana była nauka w formie webinaru dla użytkowników i profesjon...
Opublikowany
10.5.2021
.png)
Microsoft Ignite 2021
W dniach 2-4 marca odbyła się globalna konferencja Microsoft Ignite – przeznaczona dla informatyków, architektów, deweloperów, konsultantów, osób decyzyjnych i zarządz...
Opublikowany
26.4.2021

BC TechTalk – Relacja z drugiego dnia konferencji
4.12 to drugi, a zarazem ostatni dzień bezpłatnego wydarzenia online, skierowanego do miłośników Dynamics 365 Business Central, które odbywało się pod szyldem BC TechT...
Opublikowany
7.12.2020

BC Tech Talk – Relacja z pierwszego dnia
BC TechTalk to 2-dniowe (3.12 – 4.12), bezpłatne wydarzenie online dla osób technicznych, związanych z Business Central: programistów, kierowników projektów, menedżeró...
Opublikowany
4.12.2020

Microsoft Inspire 2020 – Dynamics 365 Business Central
W dniach 21-22 lipca bieżącego roku odbywa się globalna konferencja Microsoft Inspire 2020, która w związku z obecną sytuacja z COVID-19 prowadzona jest w trybie onlin...
Opublikowany
21.7.2020

Microsoft Tech Talks Summit 2020 – Poland
23 czerwca bieżącego roku odbyła się dedykowany na region polski konferencja Microsoft Tech Talks Summit 2020, która w związku z obecną sytuacja z COVID-19 ponownie od...
Opublikowany
24.6.2020
.png)
Business Central Wave 1 2020 – rozszerzenia licencyjne
Microsoft zgodnie z założonym planem na rok 2020 utrzymał wypuszczenie pierwszej fali aktualizacji aplikacji rodziny Dynamics 365 bez dodatkowych opóźnień. Na szczęści...
Opublikowany
21.4.2020

Wiosenny powiew nowości w Microsoft Dynamics 365
W ostatnich dniach marca Microsoft ogłosił planowane nowości w popularnym systemie CRM, Microsoft Dynamics 365. Dotyczą one zarówno uzupełnień w dotychczas istniejącyc...
Opublikowany
7.5.2018

Zintegruj Dynamics 365 z IoT
Kolejny krok transformacji cyfrowej, integracja 365 z IoT, otwiera następne drzwi do świata nieograniczonych możliwości. Na początek przybliżę pojęcie IoT...
Opublikowany
28.8.2017

Dynamics 365 for Talent – nowość dla łowców talentów
Nowy moduł Microsoft Dynamics 365 został stworzony po to, aby zoptymalizować proces poszukiwania talentów, wspomóc nas jako pracodawcę w profesjonalnym i wizerunkowym....
Opublikowany
3.7.2017