Zarządzanie relacjami z klientem dzięki Morpheus, rozszerzeniu Dynamics NAV 2018

Opublikowany
21.8.2018
Zarządzanie relacjami z klientem dzięki Morpheus, rozszerzeniu Dynamics NAV 2018
Opublikuj
Chcesz wiedzieć więcej?
Napisz do nas

W każdym przedsiębiorstwie przydatne jest oprogramowanie ERP do planowania, rozliczania, kadr czy controllingu. Takim rozwiązaniem jest Dynamics NAV 2018. Wartość tego narzędzia jest nieoceniona, wspomaga ono bowiem przedsiębiorstwo w codziennych czynnościach nadążając za ciągłymi zmianami ustawowymi bądź rynkowymi.

Niemniej jednak jest to system transakcyjny stawiający w pierwszym rzędzie rozliczenie z klientem. Look&Feel systemu nie pozostawia złudzeń, tutaj ważne są twarde dane.  Co w przypadku, gdy chcemy postawić na zarządzanie relacjami z klientem? Wówczas typowym podejściem jest zakup osobnego oprogramowania adekwatnego do tego typu zadań. Takim rozwiązaniem może być np. Dynamics 365 Customer Engagement.

Załóżmy, że posiadamy obydwa rozwiązania. Czy mogą istnieć obok siebie, bez żadnych powiązań? Ciężko to sobie wyobrazić, ponieważ w większości przypadków proces sprzedażowy zaczyna się w systemie CRM, a następnie rozliczenia realizowane są przy pomocy systemu ERP. Zatem prędzej czy później dojdziemy do momentu, w którym konieczna będzie integracja systemów, bo przecież w ERP musi powstać odpowiedni klient, którego rekord powstał w CRM, jak również w CRM musimy widzieć jaka jest sprzedaż klienta itp.

Współpraca dwóch wspomnianych systemów jest nieodzowna. Oczywiście dostępne są narzędzia wspomagające integrację “Out of The Box”, dzięki którym połączenie typowych elementów nie jest problemem. Jednak gdy mówimy o nietypowych dostosowaniach, konieczne jest zaprogramowanie odpowiednich integracji. A nietypowe rozwiązania w systemie CRM są na porządku dziennym, bo termin “zarządzanie relacjami z klientem” jest pojęciem względnym i dla każdego może znaczyć coś innego.

Podsumowując, chcąc pokryć potrzeby zarządzania firmą oraz relacjami, musimy poświęcić środki na zakup systemu ERP i CRM, jak również środki i czas na dostosowanie oraz integrację. A gdyby tak istniała możliwość rozszerzenia funkcjonalności systemu ERP o funkcjonalności zarządzania relacjami z klientem, dostarczając równocześnie bardziej przyjazny interfejs?

Takie rozwiązanie jest dostępne na rynku. Unikalny system Morpheus dostarcza mechanizmy współdziałania z dowolnym systemem udostępniającym API bądź umożliwiającym połączenie z bazą danych.

Mając do dyspozycji to dodatkowe rozwiązanie, Morpheus może zaoferować m.in. szereg dodatkowych kontrolek wizualnych, utworzenie funkcjonalności dedykowanych lub typowych dla systemów CRM oraz utworzenie portali zewnętrznych, sklepów internetowych, dopasowanie w zależności od potrzeb użytkownika ilości widocznych opcji do tych realnie wykorzystywanych, bądź zarządzanie wyglądem interfejsu w wygodny sposób.

Poniższe ilustracje pokazują kilka możliwości Morpheus’a. Więcej informacji na: Invetima.

Campaign_manager_using_morpheus
okno konkurencji
okno produktowe
Sales1
Sales2

Poprzedni
Następny
Następny