Sprawna komunikacja jest podstawą każdej dobrze prosperującej firmy. Funkcja Współpracy dostępna w aplikacjach Power Apps opartych na modelu ułatwia komunikację z innymi użytkownikami:
- pokazując kto aktualnie pracuje na danym rekordzie,
 - jaki jest status online użytkowników,
 - dając możliwość udostępniania linków innym użytkownikom.
 
Współobecność pokazuje, kto ogląda bieżący rekord, wyświetlając awatar tej osoby w prawym górnym rogu paska poleceń podobnie, jak robią to aplikacje pakietu Office. Kliknięcie awatara umożliwia sprawdzenie statusu użytkownika, a także nawiązanie z nim kontaktu e-mailowego lub za pomocą czatu Teams.

Użytkownicy aplikacji, tacy jak właściciel rekordu, są wyświetlani ze swoim zdjęciem i statusem online.
Udostępnianie
Linki do rekordów można łatwo udostępniać za pomocą przycisku “Udostępnij” w prawym górnym rogu paska poleceń. Skopiowanie łącza umożliwia łatwe wklejenie go do dowolnej aplikacji. Do zakładki Udostępnij została przeniesiona standardowa funkcja udostępniania rekordów użytkownikom/zespołom oraz zarządzania uprawnieniami.

W celu włączenia funkcji Współpraca należy otworzyć centrum administracyjne Power Platform.
Środowiska -> Ustawienia

Rozwinięcie sekcji Produkt -> Cechy i funkcje



Współpraca – włączenie funkcji „Zacznij korzystać z wersji zapoznawczej nowoczesnego interfejsu użytkownika udostępniania linków, funkcji współobecności i statusu online w aplikacjach opartych na modelu” i zapisanie zmian.

%20(1080%C3%971500%20px)%20(1000%C3%971400%20px)%20(600%C3%97600%20px)%20(7).png)






.png)


.png)

