Współpraca – współdzielenie rekordów oraz komunikacja z innymi użytkownikami w MS Dynamics 365

Opublikowany
23.3.2022
Współpraca – współdzielenie rekordów oraz komunikacja z innymi użytkownikami w MS Dynamics 365
Opublikuj
Chcesz wiedzieć więcej?
Napisz do nas

Sprawna komunikacja jest podstawą każdej dobrze prosperującej firmy. Funkcja Współpracy dostępna w aplikacjach Power Apps opartych na modelu ułatwia komunikację z innymi użytkownikami:

  • pokazując kto aktualnie pracuje na danym rekordzie,
  • jaki jest status online użytkowników,
  • dając możliwość udostępniania linków innym użytkownikom.

Współobecność pokazuje, kto ogląda bieżący rekord, wyświetlając awatar tej osoby w prawym górnym rogu paska poleceń podobnie, jak robią to aplikacje pakietu Office. Kliknięcie awatara umożliwia sprawdzenie statusu użytkownika, a także nawiązanie z nim kontaktu e-mailowego lub za pomocą czatu Teams.

Użytkownicy aplikacji, tacy jak właściciel rekordu, są wyświetlani ze swoim zdjęciem i statusem online.

Udostępnianie

Linki do rekordów można łatwo udostępniać za pomocą przycisku “Udostępnij” w prawym górnym rogu paska poleceń. Skopiowanie łącza umożliwia łatwe wklejenie go do dowolnej aplikacji. Do zakładki Udostępnij została przeniesiona standardowa funkcja udostępniania rekordów użytkownikom/zespołom oraz zarządzania uprawnieniami.

W celu włączenia funkcji Współpraca należy otworzyć centrum administracyjne Power Platform.

Środowiska -> Ustawienia

Rozwinięcie sekcji Produkt -> Cechy i funkcje

Współpraca – włączenie funkcji „Zacznij korzystać z wersji zapoznawczej nowoczesnego interfejsu użytkownika udostępniania linków, funkcji współobecności i statusu online w aplikacjach opartych na modelu” i zapisanie zmian.

Poprzedni
Następny
Następny