Projektowanie zautomatyzowanych kampanii w Microsoft Dynamics 365 Marketing

Opublikowany
3.11.2021
Projektowanie zautomatyzowanych kampanii w Microsoft Dynamics 365 Marketing
Opublikuj
Chcesz wiedzieć więcej?
Napisz do nas

Oczekiwania w stosunku do firm z perspektywy klienta w ostatnim czasie mocno wzrosły. Jako klient chcemy być traktowani jak indywidualna jednostka. Firmy, które są w stanie zapewnić te indywidualizowane doświadczenia klientów, będą tymi, którymi klienci obdarzą większym zaufaniem i lojalnością.

Jednak Microsoft Dynamics 365 Marketing to nie tylko trafienie do naszej grupy docelowej. Wielu marketerów czy sprzedawców codziennie wysyła te same powtarzające się emaile. W tym czasie marnują czas, który mogliby lepiej zainwestować w wykonanie pracy, która naprawdę ma znaczenie.

Microsoft Dynamics 365 Marketing może pomóc w zapewnieniu spójnego, wysoce spersonalizowanego przepływu komunikacji, dzięki czemu możesz pracować wydajniej.

Pozyskiwanie klientów to zautomatyzowana kampania marketingowa przeznaczona dla określonej grupy docelowej. Budowanie ścieżki pozyskiwania klientów rozpoczyna się od określenia naszych odbiorców. Najczęściej będzie to segment – być może będzie to lista osób spełniająca dane kryteria, np. osoby mieszkające w danym mieście, osoby z konkretnej firmy, czy też osoby, które wypełniły na naszej stronie formularz kontaktowy. Następnie określamy, w jaki sposób dotrzemy do grupy docelowej, aby ostatecznie osiągnąć określony z góry cel. System oferuje spektrum działań, począwszy od wiadomości mailowych, rozmów telefonicznych czy spotkań, skończywszy na uruchamianiu własnych przepływów pracy, czy użyciu kanałów niestandardowych. Dzięki tym blokom konstrukcyjnym, które są dostępne w Microsoft Dynamics 365 Marketing możemy łatwo zautomatyzować interakcje z klientami. Te interakcje można z kolei łatwo dostosować do konkretnych potrzeb biznesowych.

Projektowanie zautomatyzowanych kampanii w Microsoft Dynamics 365 Marketing

Gdy tylko Pozyskiwanie klientów lub emaile rozpoczną przetwarzać kontakty ze zdefasonowanego przez nas segmentu, zaczną one generować i zbierać informacje o interakcjach. Gdy stale przetwarzamy kontakty na potrzeby ścieżki klienta, możemy wykorzystać informacje z Microsoft Dynamics 365 Marketing, aby uzyskać dane na temat naszych działań marketingowych. Możemy spojrzeć na statystyki zarówno na poziomie wysłanych maili, jak i na poziomie samego pozyskiwania klientów.

Microsoft Dynamics 365 Marketing zapewnia bogactwo informacji, w tym analizy, wskaźniki KPI, wykresy i wiele innych, które pozwolą nam lepiej zrozumieć całokształt kampanii i jej wpływ oraz dowiedzieć się, jakie działania kierowane do naszych kontaktów są najskuteczniejsze.

Poprzedni
Następny
Następny