Microsoft AppSource – Czyli jak w prosty sposób rozszerzyć bazowe funkcjonalności Dynamics 365 Business Central

Opublikowany
1.9.2021
Microsoft AppSource – Czyli jak w prosty sposób rozszerzyć bazowe funkcjonalności Dynamics 365 Business Central

Microsoft AppSource to platforma udostępniająca tysiące aplikacji i usług biznesowych stworzonych przez wiodących w branży dostawców oprogramowania. Umożliwia znajdowanie, wypróbowanie, kupowanie oraz wdrażanie oprogramowania i usług biznesowych, które ułatwiają prowadzenie firmy.


Niezwykle prosta oraz przejrzysta opcja wyszukiwania i filtrowania pomoże Ci szybko odnaleźć to, czego szukasz. Pasek wyszukiwania znajdujący się u góry strony pozwoli Ci znaleźć rozwiązanie potrzebne w danym czasie według dostawcy, nazwy produktu lub słów kluczowych. Panel po lewej stronie pozwala filtrować wyniki na podstawie listy typów produktów, kategorii i branż. Typy produktów AppSource są oparte na takich produktach, jak Microsoft 365, Dynamics 365 oraz Power Platform.

Trzy zakładki znajdujące się u góry strony pozwalają filtrować wyniki na podstawie typu oferty, do których zalicza się:

  • Aplikacje – wyświetla wszystkie aplikacje dostosowane do szerokiego zakresu branż, kategorii oraz potrzeb biznesowych.
  • Usługi doradcze – zawiera pakiety usług zapewniające oceny, instrukcje, wdrożenia, testy koncepcji oraz warsztaty dotyczące rozwiązań firmy Microsoft.
  • Partnerzy – zawiera profile zaufanych partnerów firmy Microsoft, którzy mogą pomóc organizacji w cyfrowej transformacji i szybszym osiąganiu celów biznesowych, dzięki usługom opartym na rozwiązaniach firmy Microsoft.

Wybierz interesującą Cię aplikację z listy wyników, aby wyświetlić stronę z ofertą dla danej aplikacji. Następnie podejmij działanie w odniesieniu do oferty, wybierając jedną z  następujących opcji:

  • Pobierz teraz – wersja bezpłatna, wymaga podanie e-maila służbowego.
  • Bezpłatna wersja próbna – zainicjuj bezpłatną próbę, aby ocenić rozwiązanie w  środowisku produkcyjnym, wykorzystując rzeczywiste dane, użytkowników lub oba te elementy.
  • Wersja testowa – zapoznaj się z przygotowaną wersją demonstracyjną. Opcja ta nie wykorzystuje danych produkcyjnych ani środowiska, ale pozwala określić, czy rozwiązanie spełnia potrzeby biznesowe.
  • Skontaktuj się ze mną – poproś wydawcę o kontakt, abyś mógł zakupić rozwiązanie bezpośrednio od niego.

Bardzo często pojawiające się stwierdzenie, że AppSource to miejsce, w którym znajdziesz nowe aplikacje, które pomogą Ci zrobić więcej dotyczy także Business Central. Potwierdzenie tych słów kryje się w liczbie dostępnych aplikacji dostępnych dla BC – ponad 1700 aplikacji, przy czym liczba ta stale się powiększa. Aplikacje pozwalają usprawnić procesy biznesowe zachodzące w wielu, jak nie w każdym przedsiębiorstwie, a co za tym idzie – znacząco wpłynąć na wydajność pracy.

W ramach dzisiejszego wpisu, zaprezentowana zostanie aplikacja Created-by on Documents firmy Abakion. Jest to proste i bezpłatne rozszerzenie, które pomaga uzyskać wgląd w to, kto utworzył oryginalne dokumenty, takie jak np. zamówienie zakupu lub zamówienie sprzedaży. Umożliwia ono włączenie pola „Created by”, które jest wyświetlane na szybkiej karcie „Ogólne” na wspomnianych powyżej zamówieniach oraz innych.

Platformę AppSource, proces instalacji aplikacji oraz jej obsługę przedstawiono na filmie dołączonym do wpisu.

Poprzedni
Następny
Następny