
Continia Document Capture – rozszerzenie automatyzujące przetwarzanie dokumentów
Masz dość stosów dokumentów na swoim biurku, segregatorów i długiego czasu oczekiwania na akceptację faktury przez współpracownika? A może masz dość wpisywania 20 wier...

Szkice wiadomości e-mail za pomocą funkcji Copilot w Dynamics 365 Customer Service
Szybkie i dokładne odpowiadanie na zapytania klientów jest niezbędne do utrzymania ich zadowolenia. Proces ten może być jednak czasochłonny, zwłaszcza w przypadku rozw...

Konta alokacji – narzędzie do podziału kosztów i przychodów
Alokacja kosztów i przychodów to kluczowy element zarządzania finansami w każdej organizacji, która dąży do lepszego zrozumienia, kontroli i optymalizacji swoich wydat...

Zarządzanie plikami w Dynamics 365 Customer Service – Attachment Control
Zarządzanie plikami w Customer Service staje się coraz prostsze i bardziej intuicyjne. Microsoft przychodzi z kolejnym rozwiązaniem, które ma ułatwić pracę użytkownikom.

Automatyzacja procesów sprzedażowych: Grupowa wysyłka zaksięgowanych faktur w Business Central
W dobie rosnących oczekiwań klientów i coraz większej presji na efektywność operacyjną, firmy coraz częściej sięgają po narzędzia wspomagające automatyzację codziennyc...

Funkcja kosza w Dynamics 365 CRM
Wszyscy popełniamy błędy. Nikt nie jest doskonały. Kamieniem niech rzuci ten, który nigdy nie skasował niczego przypadkiem. Lub zbyt pochopnie. Ale spokojnie. Microsof...

Microsoft Build 2025 – podsumowanie
Microsoft Build to cykliczne wydarzenie, które w tym roku odbyło się w dniach 19 – 22 maja w Seattle. Większość konferencji dotyczyła zagadnień związanych z AI i jej z...

Master Data Management System (MDMS) - rozszerzenie pozwalające na zaawansowane zarządzanie danymi
W organizacjach wielofirmowych jednym z większych wyzwań jest utrzymanie spójnych i aktualnych danych podstawowych w różnych spółkach pracujących na tym samym systemie...

Niezmapowane pola w systemie Microsoft Dynamics 365 Customer Insights Journeys (Marketing Automation)
Praca marketera wymaga od nas zbierania różnego rodzaju informacji, które wykorzystujemy okazjonalnie, incydentalnie, w niektórych sytuacjach. Często potrzebujemy dowi...

Zarządzanie projektami – kompleksowa obsługa zamówień zakupu z poziomu kartoteki projektów
Zarządzanie projektami to bez wątpienia jeden z filarów nowoczesnych organizacji. Microsoft Dynamics 365 wychodząc naprzeciw oczekiwaniom Użytkowników podąża za tym tr...

Automatyczne tagowanie obrazów AI w aplikacji Microsoft Dynamics 365 Customer Insights Journeys
Podstawowym zadaniem pojawiającej się w coraz to kolejnych aspektach systemów biznesowych sztucznej inteligencji jest oszczędzanie czasu i dawanie sugestywnych podpowi...

Zarządzanie przeterminowanymi należnościami - Monity
W każdej firmie, niezależnie od jej wielkości czy branży, terminowe regulowanie należności przez klientów ma kluczowe znaczenie dla utrzymania płynności finansowej. Ni...