Dynamics Blog

biznesowe systemy IT - business realIT

Eksperci Intersys
Continia Document Capture – rozszerzenie automatyzujące przetwarzanie dokumentów

Continia Document Capture – rozszerzenie automatyzujące przetwarzanie dokumentów

Masz dość stosów dokumentów na swoim biurku, segregatorów i długiego czasu oczekiwania na akceptację faktury przez współpracownika? A może masz dość wpisywania 20 wier...
Szkice wiadomości e-mail za pomocą funkcji Copilot w Dynamics 365 Customer Service

Szkice wiadomości e-mail za pomocą funkcji Copilot w Dynamics 365 Customer Service

Szybkie i dokładne odpowiadanie na zapytania klientów jest niezbędne do utrzymania ich zadowolenia. Proces ten może być jednak czasochłonny, zwłaszcza w przypadku rozw...
Konta alokacji – narzędzie do podziału kosztów i przychodów

Konta alokacji – narzędzie do podziału kosztów i przychodów

Alokacja kosztów i przychodów to kluczowy element zarządzania finansami w każdej organizacji, która dąży do lepszego zrozumienia, kontroli i optymalizacji swoich wydat...
Zarządzanie plikami w Dynamics 365 Customer Service – Attachment Control

Zarządzanie plikami w Dynamics 365 Customer Service – Attachment Control

Zarządzanie plikami w Customer Service staje się coraz prostsze i bardziej intuicyjne. Microsoft przychodzi z kolejnym rozwiązaniem, które ma ułatwić pracę użytkownikom.
Automatyzacja procesów sprzedażowych: Grupowa wysyłka zaksięgowanych faktur w Business Central

Automatyzacja procesów sprzedażowych: Grupowa wysyłka zaksięgowanych faktur w Business Central

W dobie rosnących oczekiwań klientów i coraz większej presji na efektywność operacyjną, firmy coraz częściej sięgają po narzędzia wspomagające automatyzację codziennyc...
Funkcja kosza w Dynamics 365 CRM

Funkcja kosza w Dynamics 365 CRM

Wszyscy popełniamy błędy. Nikt nie jest doskonały. Kamieniem niech rzuci ten, który nigdy nie skasował niczego przypadkiem. Lub zbyt pochopnie. Ale spokojnie. Microsof...
Microsoft Build 2025 – podsumowanie

Microsoft Build 2025 – podsumowanie

Microsoft Build to cykliczne wydarzenie, które w tym roku odbyło się w dniach 19 – 22 maja w Seattle. Większość konferencji dotyczyła zagadnień związanych z AI i jej z...
Master Data Management System (MDMS) - rozszerzenie pozwalające na zaawansowane zarządzanie danymi

Master Data Management System (MDMS) - rozszerzenie pozwalające na zaawansowane zarządzanie danymi

W organizacjach wielofirmowych jednym z większych wyzwań jest utrzymanie spójnych i aktualnych danych podstawowych w różnych spółkach pracujących na tym samym systemie...
Niezmapowane pola w systemie Microsoft Dynamics 365 Customer Insights Journeys (Marketing Automation)

Niezmapowane pola w systemie Microsoft Dynamics 365 Customer Insights Journeys (Marketing Automation)

Praca marketera wymaga od nas zbierania różnego rodzaju informacji, które wykorzystujemy okazjonalnie, incydentalnie, w niektórych sytuacjach. Często potrzebujemy dowi...
Zarządzanie projektami – kompleksowa obsługa zamówień zakupu z poziomu kartoteki projektów

Zarządzanie projektami – kompleksowa obsługa zamówień zakupu z poziomu kartoteki projektów

Zarządzanie projektami to bez wątpienia jeden z filarów nowoczesnych organizacji. Microsoft Dynamics 365 wychodząc naprzeciw oczekiwaniom Użytkowników podąża za tym tr...
Automatyczne tagowanie obrazów AI w aplikacji Microsoft Dynamics 365 Customer Insights Journeys

Automatyczne tagowanie obrazów AI w aplikacji Microsoft Dynamics 365 Customer Insights Journeys

Podstawowym zadaniem pojawiającej się w coraz to kolejnych aspektach systemów biznesowych sztucznej inteligencji jest oszczędzanie czasu i dawanie sugestywnych podpowi...
Zarządzanie przeterminowanymi należnościami - Monity

Zarządzanie przeterminowanymi należnościami - Monity

W każdej firmie, niezależnie od jej wielkości czy branży, terminowe regulowanie należności przez klientów ma kluczowe znaczenie dla utrzymania płynności finansowej. Ni...