Dynamics Blog

biznesowe systemy IT - business realIT

Eksperci Intersys
 Możliwość realizacji przesunięć zapasów pomiędzy pojemnikami za pomocą Dziennika przesunięć zapasów

Możliwość realizacji przesunięć zapasów pomiędzy pojemnikami za pomocą Dziennika przesunięć zapasów

W dzisiejszym wydaniu OutOfTheBox Business Central zaprezentujemy Państwu możliwość realizacji przesunięć zapasów między pojemnikami magazynowymi za pomocą Dziennika...
Preferencja dotycząca zgód kontaktowych

Preferencja dotycząca zgód kontaktowych

Preferencja dotycząca zgód kontaktowych jest rodzajem zgody opartej na punktach kontaktu. W tym modelu klienci wyrażają zgodę na określone punkty kontaktu, na przykład...
Możliwość realizacji korekty in-minus oraz in-plus za pomocą dziennika zapasów

Możliwość realizacji korekty in-minus oraz in-plus za pomocą dziennika zapasów

W dzisiejszym wydaniu Out Of The Box zaprezentujemy Państwu alternatywny sposób dla tworzenia dokumentów przychodu oraz rozchodu wewnętrznego, które służą do rejestrow...
Edytowalne listy na głównych widokach w CRM

Edytowalne listy na głównych widokach w CRM

Presja czasu, rekord za rekordem, zmiana za zmianą. W pracy z systemem CRM liczy się szybkość i efektywność, jak najmniej kliknięć, jak najmniej operacji, jak najwięcej..
Tworzenie cyklicznych wierszy zakupu i sprzedaży

Tworzenie cyklicznych wierszy zakupu i sprzedaży

Funkcja Tworzenie cyklicznych wierszy sprzedaży i zakupu przybywa nam z pomocą, aby usprawnić i ułatwić naszą pracę w Microsoft Dynamics 365 Business Central. Często zd..
Segmenty behawioralne w Microsoft Dynamics 365 Marketing

Segmenty behawioralne w Microsoft Dynamics 365 Marketing

Aplikacja Dynamics 365 Marketing pozwala na selekcję naszych kontaktów i wysłanie do nich odpowiednich treści marketingowych w zależności od działań, jakie te rekordy...
Wiekowanie należności i zobowiązań w Business Central

Wiekowanie należności i zobowiązań w Business Central

Mam przyjemność zaprezentować kolejny wpis z serii #OutOfTheBox dla Microsoft Dynamics 365 Business Central dotyczący analizy stanu zobowiązań i należności na podstawie..
Materiały sprzedażowe w Microsoft Dynamics 365 Sales

Materiały sprzedażowe w Microsoft Dynamics 365 Sales

Załączniki, ulotki, playbooki często są istotnym narzędziem w pracy handlowca. Oprócz drukowanych materiałów, wręczanych na spotkaniach, targach czy eventach chcemy mie..
Największa i najbardziej wszechstronna konferencja Microsoft Inspire 2022 już za nami!

Największa i najbardziej wszechstronna konferencja Microsoft Inspire 2022 już za nami!

W dniach 19-20.07.2022 r. odbyło się Microsoft Inspire – najbardziej wyczekiwane wydarzenie, które pomaga partnerom z całego świata nawiązać interakcję oraz wspólnie...
Czego możemy się spodziewać w Dynamics 365 Business Central Wave 2? – przedsmak informacji

Czego możemy się spodziewać w Dynamics 365 Business Central Wave 2? – przedsmak informacji

Wave 2 w ramach roku 2022 dla systemu MS Dynamics 365 Business Central to druga z dwóch zapowiedzianych aktualizacji oprogramowania, które zostały zaplanowane przez Mi...
Zestawienie obrotów i sald nabywców/dostawców w Microsoft Dynamics 365 Business Central

Zestawienie obrotów i sald nabywców/dostawców w Microsoft Dynamics 365 Business Central

Rozszerzeniem ostatniego wpisu dla Microsoft Dynamics 365 Business Central dotyczącego sposobów weryfikacji zapisów księgowych jest kolejne Zestawienie obrotów i sald...
Szablony pozyskiwania klientów w Microsoft Dynamics 365 Marketing

Szablony pozyskiwania klientów w Microsoft Dynamics 365 Marketing

Wykorzystując zautomatyzowane kampanie w marketingu, zarówno do cyklicznego kontaktu z klientami, jak i jednorazowych wystąpień, warto korzystać z szablonów. Używanie...