Dynamics Blog

biznesowe systemy IT - business realIT

Eksperci Intersys
Tworzenie przypomnień w To Do na podstawie działań z Microsoft Dynamics 365

Tworzenie przypomnień w To Do na podstawie działań z Microsoft Dynamics 365

Planowanie, planowanie i jeszcze raz planowanie. Często nasz CRM służy nam, jako narzędzie do planowania przyszłych kontaktów, spotkań, rozmów telefonicznych, czy zada...
Modern UI – Korygowanie błędów na zaksięgowanych WZ i PZ w Microsoft Dynamics 365 Business Central

Modern UI – Korygowanie błędów na zaksięgowanych WZ i PZ w Microsoft Dynamics 365 Business Central

Podczas pracy w systemie użytkownikowi może niejednokrotnie zdarzyć się popełnić błąd, który następnie trzeba skorygować. W przypadku dokumentów wydania sprzedaży (WZ)...
Adresy URL przekierowania w Microsoft Dynamics 365

Adresy URL przekierowania w Microsoft Dynamics 365

Wiedzieć jak najwięcej o swoim (potencjalnym) Kliencie to jedno z podstawowych wyzwań marketingu. Skąd do nas przyszedł, kiedy odpowiedział na naszego maila, kiedy kli...
Modern UI – Śledzenie przesyłki w Microsoft Dynamics 365 Business Central

Modern UI – Śledzenie przesyłki w Microsoft Dynamics 365 Business Central

W codziennej pracy wszyscy szukamy sposobów, aby ułatwić sobie wykonywanie poszczególnych czynności. Microsoft Dynamics 365 Business Central oferuje użytkownikowi szer...
Reguły wykrywania duplikatów w Microsoft Dynamics 365 CRM

Reguły wykrywania duplikatów w Microsoft Dynamics 365 CRM

Duplikaty, czy kopie to dokładnie te same informacje, które zaśmiecają naszego CRM-a, wprowadzają istotne zamieszanie w pracy naszych handlowców, a przede wszystkim po...
Modern UI – Możliwości edycji zaksięgowanych dokumentów w Microsoft Dynamics 365 Business Central

Modern UI – Możliwości edycji zaksięgowanych dokumentów w Microsoft Dynamics 365 Business Central

Nierzadko zdarza się tak, że konieczne jest wykonanie pewnych zmian na dokumentach, które są już zaksięgowane. W Business Central w modelu SaaS tak swobodna zmiana war...
Lead scoring, czyli modele oceniania potencjalnych Klientów w Dynamics 365 Marketing

Lead scoring, czyli modele oceniania potencjalnych Klientów w Dynamics 365 Marketing

Jak najmniej pracy, jak najwięcej wartości. To założenie przyświecające wszystkim systemom, które wdrażamy w naszych firmach. Automatyzacja ma nam przynieść maksymaliz...
Dynamics 365 Business Central wersja 18 – czym rozpoczniemy ten rok?

Dynamics 365 Business Central wersja 18 – czym rozpoczniemy ten rok?

Wave 1 w ramach roku 2021 dla systemu MS Dynamics 365 Business Central to nic innego, jak pierwsza z dwóch zapowiedzianych, dużych aktualizacji oprogramowania, które z...
Modern UI – Tworzenie przepływów pracy za pomocą usługi Power Automate i Business Central

Modern UI – Tworzenie przepływów pracy za pomocą usługi Power Automate i Business Central

Czas, zasoby i środki finansowe – te trzy czynniki, a raczej ich zużycie podczas zarządzania przedsiębiorstwem, bardzo często mogą decydować o kondycji i konkurencyjno...
Segmenty w Microsoft Dynamics 365 Marketing

Segmenty w Microsoft Dynamics 365 Marketing

Rozpoznanie segmentu rynku to podstawowe wyzwanie w pracy marketingu oraz sprzedaży. Właściwe określenie grup docelowych, trafne zidentyfikowanie do kogo tak naprawdę...
Modern UI – Polityka przechowywania danych i audyt systemowych pól w Microsoft Dynamics 365 Business Central

Modern UI – Polityka przechowywania danych i audyt systemowych pól w Microsoft Dynamics 365 Business Central

W ostatnim wydaniu OOTB pokazaliśmy w jaki sposób skonfigurować Business Central aby powiadamiał użytkownika o kluczowych zmianach w systemie. Jest to jedna z kilku mo...
Microsoft Customer Voice – ankiety w Twoim systemie CRM

Microsoft Customer Voice – ankiety w Twoim systemie CRM

Feedback. Magiczne słowo we współpracy z naszymi Klientami. Często realizując działania dla naszego Kontrahenta, wysyłając mu ofertę, rozwiązując jego zgłoszenie – ocz...