
Tworzenie przypomnień w To Do na podstawie działań z Microsoft Dynamics 365
Planowanie, planowanie i jeszcze raz planowanie. Często nasz CRM służy nam, jako narzędzie do planowania przyszłych kontaktów, spotkań, rozmów telefonicznych, czy zada...

Modern UI – Korygowanie błędów na zaksięgowanych WZ i PZ w Microsoft Dynamics 365 Business Central
Podczas pracy w systemie użytkownikowi może niejednokrotnie zdarzyć się popełnić błąd, który następnie trzeba skorygować. W przypadku dokumentów wydania sprzedaży (WZ)...

Adresy URL przekierowania w Microsoft Dynamics 365
Wiedzieć jak najwięcej o swoim (potencjalnym) Kliencie to jedno z podstawowych wyzwań marketingu. Skąd do nas przyszedł, kiedy odpowiedział na naszego maila, kiedy kli...

Modern UI – Śledzenie przesyłki w Microsoft Dynamics 365 Business Central
W codziennej pracy wszyscy szukamy sposobów, aby ułatwić sobie wykonywanie poszczególnych czynności. Microsoft Dynamics 365 Business Central oferuje użytkownikowi szer...

Reguły wykrywania duplikatów w Microsoft Dynamics 365 CRM
Duplikaty, czy kopie to dokładnie te same informacje, które zaśmiecają naszego CRM-a, wprowadzają istotne zamieszanie w pracy naszych handlowców, a przede wszystkim po...

Modern UI – Możliwości edycji zaksięgowanych dokumentów w Microsoft Dynamics 365 Business Central
Nierzadko zdarza się tak, że konieczne jest wykonanie pewnych zmian na dokumentach, które są już zaksięgowane. W Business Central w modelu SaaS tak swobodna zmiana war...

Lead scoring, czyli modele oceniania potencjalnych Klientów w Dynamics 365 Marketing
Jak najmniej pracy, jak najwięcej wartości. To założenie przyświecające wszystkim systemom, które wdrażamy w naszych firmach. Automatyzacja ma nam przynieść maksymaliz...
.png)
Dynamics 365 Business Central wersja 18 – czym rozpoczniemy ten rok?
Wave 1 w ramach roku 2021 dla systemu MS Dynamics 365 Business Central to nic innego, jak pierwsza z dwóch zapowiedzianych, dużych aktualizacji oprogramowania, które z...

Modern UI – Tworzenie przepływów pracy za pomocą usługi Power Automate i Business Central
Czas, zasoby i środki finansowe – te trzy czynniki, a raczej ich zużycie podczas zarządzania przedsiębiorstwem, bardzo często mogą decydować o kondycji i konkurencyjno...

Segmenty w Microsoft Dynamics 365 Marketing
Rozpoznanie segmentu rynku to podstawowe wyzwanie w pracy marketingu oraz sprzedaży. Właściwe określenie grup docelowych, trafne zidentyfikowanie do kogo tak naprawdę...

Modern UI – Polityka przechowywania danych i audyt systemowych pól w Microsoft Dynamics 365 Business Central
W ostatnim wydaniu OOTB pokazaliśmy w jaki sposób skonfigurować Business Central aby powiadamiał użytkownika o kluczowych zmianach w systemie. Jest to jedna z kilku mo...

Microsoft Customer Voice – ankiety w Twoim systemie CRM
Feedback. Magiczne słowo we współpracy z naszymi Klientami. Często realizując działania dla naszego Kontrahenta, wysyłając mu ofertę, rozwiązując jego zgłoszenie – ocz...