Dynamics Blog

biznesowe systemy IT - business realIT

Eksperci Intersys
Komunikacja w projekcie – bez rozmowy się nie obejdzie

Komunikacja w projekcie – bez rozmowy się nie obejdzie

Komunikacja to jeden z najważniejszych czynników (nie)powodzenia w projekcie. Badania The Standish Group wskazują na to, że zdaniem menadżerów IT brak zaangażowania ko...
Integrować czy nie integrować? Natywna integracja CRM i NAV

Integrować czy nie integrować? Natywna integracja CRM i NAV

Kiedy podejmujemy decyzję o wdrożeniu nowego sytemu informatycznego, niezależnie od tego czy jest to system klasy CRM, ERP, czy nowy system do marketing automation, je...
Komponenty Dynamics 365 – Część 6

Komponenty Dynamics 365 – Część 6

Proces poszukiwania naszego wymarzonego systemu informatycznego może być mozolny i męczący. Czytanie o funkcjach oferowanych przez liczne narzędz...
Komponenty Dynamics 365 – Część 5

Komponenty Dynamics 365 – Część 5

Dynamics 365 for Project Service Automation. Jeśli nasza praca na co dzień polega na realizacji różnych projektów, to moduł Project Service Automation jest skierowany...
Komponenty Dynamics 365 – Część 4

Komponenty Dynamics 365 – Część 4

Relacji z klientem nie zbudujemy bazując jedynie na gromadzeniu danych. Wszystko, co się dzieje wokół spraw naszych klientów i to w jaki s...
Komponenty Dynamics 365 – Część 3

Komponenty Dynamics 365 – Część 3

Co prawda jest to blog o CRM (i mimo zmiany produktu na Dynamics 365 będzie bardziej skupiony na funkcjach typowo CRMowych), wypada wspomnieć o komponentach klasy ERP...
Dodatkowe serwery w starszych wersjach Dynamics CRM

Dodatkowe serwery w starszych wersjach Dynamics CRM

Jak zacząć korzystać z dodatkowych serwerów w starszych wersjach Dynamics CRM? Wiele firm korzystających ze starszych wersji Dynamics CRM (2016 i poprzednie) zastanawia..
Dynamics 365: Online czy On-Premises?

Dynamics 365: Online czy On-Premises?

Na początku listopada Microsoft wywołał rewolucję wprowadzając na rynek Dynamics 365 Online. Na pojawienie się wersji On-Premises trzeba było poczekać do grudnia. Pode...
Komponenty Dynamics 365 – Część 2

Komponenty Dynamics 365 – Część 2

Dynamics 365 for Customer Service – jak dbać o relację z klientem po sprzedaży. Moduł Customer Service tak jak moduł Sales był znany dotychczasowym użytkownikom Dynami...
Komponenty Dynamics 365 – Część 1

Komponenty Dynamics 365 – Część 1

Dynamics for Sales czyli stary Dynamics CRM. O Dynamics CRM pisaliśmy na początku istnienia bloga. Dynamics for Sales jest w znaczącej mierze tym samym, czym był Dynam...
Dynamics 365 – rzecz o systemach modułowych

Dynamics 365 – rzecz o systemach modułowych

Tym razem będzie szerzej o Dynamics 365 i tym, co nam oferuje. A przede wszystkim o tym, że system informatyczny można budować jak dom modułowy – z gotowego szkieletu...
Dynamics 365 – Zmiany, zmiany, zmiany

Dynamics 365 – Zmiany, zmiany, zmiany

1 listopada Microsoft wprowadził na rynek nowy system Dynamics 365, który zajął miejsce CRM Online. Wspominaliśmy o tym w poprzednim wpisie. Zmieniło się wszystko – zm...