Dynamics Blog

biznesowe systemy IT - business realIT

Eksperci Intersys
Customer Voice – kluczowe dane

Customer Voice – kluczowe dane

Dynamics 365 Customer Voice to aplikacja do zarządzania opiniami klientów, którą można wykorzystać do śledzenia metryk klientów, które mają największe znaczenie dla fi...
Koszty dodatkowe – nieodzowny element poprawnej wyceny zapasów w Microsoft Dynamics 365 Business Central

Koszty dodatkowe – nieodzowny element poprawnej wyceny zapasów w Microsoft Dynamics 365 Business Central

Jeszcze nie tak dawno byliśmy świadkami drugiej, corocznej dużej aktualizacji systemu Microsoft Dynamics 365 Business Central. To idealny czas, aby ponownie nieco bliż...
Szablony stron marketingowych w Dynamics 365 Marketing

Szablony stron marketingowych w Dynamics 365 Marketing

Strona marketingowa to strona internetowa, która działa jako punkt kontaktowy z klientem w ramach jednego z działań marketingowych. Na przykład, możemy wysłać e-mail z...
Microsoft Ignite 2022 – Podsumowanie

Microsoft Ignite 2022 – Podsumowanie

W dniach 12-14 października odbyła się popularna konferencja Microsoft Ignite przeznaczona dla partnerów Microsoft, dla informatyków, developerów, konsultantów oraz dl...
Microsoft Dynamics 365 Business Central 21 – przegląd wybranych funkcjonalności

Microsoft Dynamics 365 Business Central 21 – przegląd wybranych funkcjonalności

Nadeszła nowa aktualizacja systemu – Wave 2 2022 Business Central 21, a wraz z nią wiele nowych, ciekawych funkcjonalności, usprawniających pracę użytkownikom.
Synchronizacja konwersacji Microsoft Teams do Microsoft Dynamics 365

Synchronizacja konwersacji Microsoft Teams do Microsoft Dynamics 365

Komunikacja, setki tysięcy wysłanych wiadomości, rozmów, a od niedawna również konwersacji w Microsoft Teams. A w tych konwersacjach i wiadomościach bezcenna biznesowa...
Integracja usługi OneDrive z systemem Microsoft Dynamics 365 Business Central

Integracja usługi OneDrive z systemem Microsoft Dynamics 365 Business Central

Pierwsze wzmianki o możliwości wymiany danych między usługami pojawiły się już podczas aktualizacji Wave 2 2021. Aktualnie przygotowujemy się do aktualizacji Wave 2...
Nowe wyszukiwanie zaawansowane w aplikacjach Microsoft Dynamics 365 CRM

Nowe wyszukiwanie zaawansowane w aplikacjach Microsoft Dynamics 365 CRM

Wyszukiwanie zaawansowane, precyzyjne i rozszerzone kryteria, pomagające odnaleźć dowolny rekord, czy wpis do bazy danych to jedna z najważniejszych funkcji każdej apl...
Korygowanie numeru seryjnego zapasu za pomocą dziennika zapasów

Korygowanie numeru seryjnego zapasu za pomocą dziennika zapasów

W dzisiejszym wydaniu OutOfTheBox Business Central zaprezentujemy Państwu możliwość realizacji korekty numeru seryjnego dla wybranego zapasu na magazynie za pomocą dzi...
Zarządzanie słowami kluczowymi w aplikacji Dynamics 365 Marketing

Zarządzanie słowami kluczowymi w aplikacji Dynamics 365 Marketing

Przy działaniach marketingowych użytkownicy korzystają z wielu obrazów, aby lepiej zarządzać biblioteką plików i móc szybko wyszukiwać niezbędne dla nas obrazy. W apli...
 Możliwość realizacji przesunięć zapasów pomiędzy pojemnikami za pomocą Dziennika przesunięć zapasów

Możliwość realizacji przesunięć zapasów pomiędzy pojemnikami za pomocą Dziennika przesunięć zapasów

W dzisiejszym wydaniu OutOfTheBox Business Central zaprezentujemy Państwu możliwość realizacji przesunięć zapasów między pojemnikami magazynowymi za pomocą Dziennika...
Preferencja dotycząca zgód kontaktowych

Preferencja dotycząca zgód kontaktowych

Preferencja dotycząca zgód kontaktowych jest rodzajem zgody opartej na punktach kontaktu. W tym modelu klienci wyrażają zgodę na określone punkty kontaktu, na przykład...