Dynamics Blog

biznesowe systemy IT - business realIT

Eksperci Intersys
Integracja usługi OneDrive z systemem Microsoft Dynamics 365 Business Central

Integracja usługi OneDrive z systemem Microsoft Dynamics 365 Business Central

Pierwsze wzmianki o możliwości wymiany danych między usługami pojawiły się już podczas aktualizacji Wave 2 2021. Aktualnie przygotowujemy się do aktualizacji Wave 2...
Nowe wyszukiwanie zaawansowane w aplikacjach Microsoft Dynamics 365 CRM

Nowe wyszukiwanie zaawansowane w aplikacjach Microsoft Dynamics 365 CRM

Wyszukiwanie zaawansowane, precyzyjne i rozszerzone kryteria, pomagające odnaleźć dowolny rekord, czy wpis do bazy danych to jedna z najważniejszych funkcji każdej apl...
Korygowanie numeru seryjnego zapasu za pomocą dziennika zapasów

Korygowanie numeru seryjnego zapasu za pomocą dziennika zapasów

W dzisiejszym wydaniu OutOfTheBox Business Central zaprezentujemy Państwu możliwość realizacji korekty numeru seryjnego dla wybranego zapasu na magazynie za pomocą dzi...
Zarządzanie słowami kluczowymi w aplikacji Dynamics 365 Marketing

Zarządzanie słowami kluczowymi w aplikacji Dynamics 365 Marketing

Przy działaniach marketingowych użytkownicy korzystają z wielu obrazów, aby lepiej zarządzać biblioteką plików i móc szybko wyszukiwać niezbędne dla nas obrazy. W apli...
 Możliwość realizacji przesunięć zapasów pomiędzy pojemnikami za pomocą Dziennika przesunięć zapasów

Możliwość realizacji przesunięć zapasów pomiędzy pojemnikami za pomocą Dziennika przesunięć zapasów

W dzisiejszym wydaniu OutOfTheBox Business Central zaprezentujemy Państwu możliwość realizacji przesunięć zapasów między pojemnikami magazynowymi za pomocą Dziennika...
Preferencja dotycząca zgód kontaktowych

Preferencja dotycząca zgód kontaktowych

Preferencja dotycząca zgód kontaktowych jest rodzajem zgody opartej na punktach kontaktu. W tym modelu klienci wyrażają zgodę na określone punkty kontaktu, na przykład...
Możliwość realizacji korekty in-minus oraz in-plus za pomocą dziennika zapasów

Możliwość realizacji korekty in-minus oraz in-plus za pomocą dziennika zapasów

W dzisiejszym wydaniu Out Of The Box zaprezentujemy Państwu alternatywny sposób dla tworzenia dokumentów przychodu oraz rozchodu wewnętrznego, które służą do rejestrow...
Edytowalne listy na głównych widokach w CRM

Edytowalne listy na głównych widokach w CRM

Presja czasu, rekord za rekordem, zmiana za zmianą. W pracy z systemem CRM liczy się szybkość i efektywność, jak najmniej kliknięć, jak najmniej operacji, jak najwięcej..
Tworzenie cyklicznych wierszy zakupu i sprzedaży

Tworzenie cyklicznych wierszy zakupu i sprzedaży

Funkcja Tworzenie cyklicznych wierszy sprzedaży i zakupu przybywa nam z pomocą, aby usprawnić i ułatwić naszą pracę w Microsoft Dynamics 365 Business Central. Często zd..
Segmenty behawioralne w Microsoft Dynamics 365 Marketing

Segmenty behawioralne w Microsoft Dynamics 365 Marketing

Aplikacja Dynamics 365 Marketing pozwala na selekcję naszych kontaktów i wysłanie do nich odpowiednich treści marketingowych w zależności od działań, jakie te rekordy...
Wiekowanie należności i zobowiązań w Business Central

Wiekowanie należności i zobowiązań w Business Central

Mam przyjemność zaprezentować kolejny wpis z serii #OutOfTheBox dla Microsoft Dynamics 365 Business Central dotyczący analizy stanu zobowiązań i należności na podstawie..
Materiały sprzedażowe w Microsoft Dynamics 365 Sales

Materiały sprzedażowe w Microsoft Dynamics 365 Sales

Załączniki, ulotki, playbooki często są istotnym narzędziem w pracy handlowca. Oprócz drukowanych materiałów, wręczanych na spotkaniach, targach czy eventach chcemy mie..