
Szablony stron marketingowych w Dynamics 365 Marketing
Strona marketingowa to strona internetowa, która działa jako punkt kontaktowy z klientem w ramach jednego z działań marketingowych. Na przykład, możemy wysłać e-mail z...
.png)
Microsoft Ignite 2022 – Podsumowanie
W dniach 12-14 października odbyła się popularna konferencja Microsoft Ignite przeznaczona dla partnerów Microsoft, dla informatyków, developerów, konsultantów oraz dl...

Microsoft Dynamics 365 Business Central 21 – przegląd wybranych funkcjonalności
Nadeszła nowa aktualizacja systemu – Wave 2 2022 Business Central 21, a wraz z nią wiele nowych, ciekawych funkcjonalności, usprawniających pracę użytkownikom.

Synchronizacja konwersacji Microsoft Teams do Microsoft Dynamics 365
Komunikacja, setki tysięcy wysłanych wiadomości, rozmów, a od niedawna również konwersacji w Microsoft Teams. A w tych konwersacjach i wiadomościach bezcenna biznesowa...

Integracja usługi OneDrive z systemem Microsoft Dynamics 365 Business Central
Pierwsze wzmianki o możliwości wymiany danych między usługami pojawiły się już podczas aktualizacji Wave 2 2021. Aktualnie przygotowujemy się do aktualizacji Wave 2...

Nowe wyszukiwanie zaawansowane w aplikacjach Microsoft Dynamics 365 CRM
Wyszukiwanie zaawansowane, precyzyjne i rozszerzone kryteria, pomagające odnaleźć dowolny rekord, czy wpis do bazy danych to jedna z najważniejszych funkcji każdej apl...

Korygowanie numeru seryjnego zapasu za pomocą dziennika zapasów
W dzisiejszym wydaniu OutOfTheBox Business Central zaprezentujemy Państwu możliwość realizacji korekty numeru seryjnego dla wybranego zapasu na magazynie za pomocą dzi...

Zarządzanie słowami kluczowymi w aplikacji Dynamics 365 Marketing
Przy działaniach marketingowych użytkownicy korzystają z wielu obrazów, aby lepiej zarządzać biblioteką plików i móc szybko wyszukiwać niezbędne dla nas obrazy. W apli...

Możliwość realizacji przesunięć zapasów pomiędzy pojemnikami za pomocą Dziennika przesunięć zapasów
W dzisiejszym wydaniu OutOfTheBox Business Central zaprezentujemy Państwu możliwość realizacji przesunięć zapasów między pojemnikami magazynowymi za pomocą Dziennika...

Preferencja dotycząca zgód kontaktowych
Preferencja dotycząca zgód kontaktowych jest rodzajem zgody opartej na punktach kontaktu. W tym modelu klienci wyrażają zgodę na określone punkty kontaktu, na przykład...

Możliwość realizacji korekty in-minus oraz in-plus za pomocą dziennika zapasów
W dzisiejszym wydaniu Out Of The Box zaprezentujemy Państwu alternatywny sposób dla tworzenia dokumentów przychodu oraz rozchodu wewnętrznego, które służą do rejestrow...

Edytowalne listy na głównych widokach w CRM
Presja czasu, rekord za rekordem, zmiana za zmianą. W pracy z systemem CRM liczy się szybkość i efektywność, jak najmniej kliknięć, jak najmniej operacji, jak najwięcej..