Dynamics Blog

biznesowe systemy IT - business realIT

Eksperci Intersys
Wykorzystanie numerów partii w procesie zakupu i sprzedaży towarów

Wykorzystanie numerów partii w procesie zakupu i sprzedaży towarów

W dzisiejszym wydaniu OutOfTheBox Business Central zaprezentujemy Państwu podstawowy proces zakupu i sprzedaży z wykorzystaniem numerów partii. Numery partii identyfikują
Powiadomienia push do aplikacji mobilnych Dynamics 365 i Power Apps

Powiadomienia push do aplikacji mobilnych Dynamics 365 i Power Apps

Być na bieżąco. To podstawowy cel wszystkich użytkowników systemów CRM oraz Power Apps. Jedną z najważniejszych funkcji tego typu rozwiązań ma być szybkość dostarczani...
Dostęp do danych Business Central z licencją Microsoft 365

Dostęp do danych Business Central z licencją Microsoft 365

W ramach WAVE 2 2022 (BC21) Microsoft po raz kolejny wychodzi naprzeciw oczekiwaniom użytkowników i udostępnia nowe możliwości pozwalające na coraz to efektywniejszą...
Emoji w Twoim systemie Microsoft Dynamics 365

Emoji w Twoim systemie Microsoft Dynamics 365

Istnieje wiele dróg jak ożywić system CRM. Jedną z możliwości, jaką daje Microsoft Dynamics 365 jest wykorzystanie ikonek emoji aby zwiększyć frajdę Twoich użytkownikó...
Automatyczne wybieranie najlepszego czasu na wysłanie wiadomości e-mail

Automatyczne wybieranie najlepszego czasu na wysłanie wiadomości e-mail

Wysyłając newslettery do klientów, kluczowe jest oszacowanie najlepszego czasu wysyłki. Odpowiednia pora zdecydowanie podnosi współczynnik otwarcia wiadomości. W apli...
Polecenie zapłaty w Microsoft Dynamics 365 Business Central

Polecenie zapłaty w Microsoft Dynamics 365 Business Central

W dzisiejszym wydaniu OutOfTheBox Business Central zaprezentujemy Państwu możliwość obsługi Polecenia Zapłaty w standardzie SEPA (Single Euro Payments Area) dla konkre...
Customer Voice – kluczowe dane

Customer Voice – kluczowe dane

Dynamics 365 Customer Voice to aplikacja do zarządzania opiniami klientów, którą można wykorzystać do śledzenia metryk klientów, które mają największe znaczenie dla fi...
Koszty dodatkowe – nieodzowny element poprawnej wyceny zapasów w Microsoft Dynamics 365 Business Central

Koszty dodatkowe – nieodzowny element poprawnej wyceny zapasów w Microsoft Dynamics 365 Business Central

Jeszcze nie tak dawno byliśmy świadkami drugiej, corocznej dużej aktualizacji systemu Microsoft Dynamics 365 Business Central. To idealny czas, aby ponownie nieco bliż...
Szablony stron marketingowych w Dynamics 365 Marketing

Szablony stron marketingowych w Dynamics 365 Marketing

Strona marketingowa to strona internetowa, która działa jako punkt kontaktowy z klientem w ramach jednego z działań marketingowych. Na przykład, możemy wysłać e-mail z...
Microsoft Ignite 2022 – Podsumowanie

Microsoft Ignite 2022 – Podsumowanie

W dniach 12-14 października odbyła się popularna konferencja Microsoft Ignite przeznaczona dla partnerów Microsoft, dla informatyków, developerów, konsultantów oraz dl...
Microsoft Dynamics 365 Business Central 21 – przegląd wybranych funkcjonalności

Microsoft Dynamics 365 Business Central 21 – przegląd wybranych funkcjonalności

Nadeszła nowa aktualizacja systemu – Wave 2 2022 Business Central 21, a wraz z nią wiele nowych, ciekawych funkcjonalności, usprawniających pracę użytkownikom.
Synchronizacja konwersacji Microsoft Teams do Microsoft Dynamics 365

Synchronizacja konwersacji Microsoft Teams do Microsoft Dynamics 365

Komunikacja, setki tysięcy wysłanych wiadomości, rozmów, a od niedawna również konwersacji w Microsoft Teams. A w tych konwersacjach i wiadomościach bezcenna biznesowa...