
Segmentacja za pomocą dodatkowych i niestandardowych tabel w Microsoft Dynamics 365 Marketing
W najnowszej odsłonie #OutOfTheBoxCRM razem z Pawłem Krulikowskim przyjrzymy się segmentacji za pomocą dodatkowych i niestandardowych tabel w Microsoft Dynamics 365 Mar..

Możliwość śledzenia zmian w systemie za pomocą Dziennika zmian oraz Arkusza monitorowanych pól
W dzisiejszym wydaniu OutOfTheBox zaprezentujemy Państwu możliwość śledzenia zmian zachodzących w systemie Business Central za pomocą Dziennika zmian oraz Arkusza mo...

Filtry w szybkim wyszukiwaniu w aplikacjach CRM Dynamics 365
Jedną z podstawowych funkcjonalności każdej bazy danych jest wyszukiwanie. Proste, przejrzyste i zrozumiałe wpisywanie kryteriów, które powinny zwrócić oczekiwane przez..

Uprawnienia w systemie Business Central – ich istota oraz struktura
Każdy z nas wie i ma świadomość, jak ważna jest kwestia zabezpieczeń systemu, przy pomocy którego codziennie pracujemy oraz prowadzimy nasze przedsiębiorstwo. Nie inac...

Scalanie rekordów w Dynamics 365 CRM
Podstawową funkcją systemu CRM powinno być dbanie o spójność, przejrzystość i jednolitość bazy danych. Duplikaty, niejednoznaczne rekordy, powtórzone wpisy – wszystkie...
.png)
WAVE 1 2023
Nadchodzi nowa, duża, pierwsza w tym roku fala wydań aktualizacji systemu Business Central – WAVE 1 2023, a wraz z nią wiele ciekawych nowości.

Wykorzystanie numerów partii w procesie zakupu i sprzedaży towarów
W dzisiejszym wydaniu OutOfTheBox Business Central zaprezentujemy Państwu podstawowy proces zakupu i sprzedaży z wykorzystaniem numerów partii. Numery partii identyfikują

Powiadomienia push do aplikacji mobilnych Dynamics 365 i Power Apps
Być na bieżąco. To podstawowy cel wszystkich użytkowników systemów CRM oraz Power Apps. Jedną z najważniejszych funkcji tego typu rozwiązań ma być szybkość dostarczani...

Dostęp do danych Business Central z licencją Microsoft 365
W ramach WAVE 2 2022 (BC21) Microsoft po raz kolejny wychodzi naprzeciw oczekiwaniom użytkowników i udostępnia nowe możliwości pozwalające na coraz to efektywniejszą...

Emoji w Twoim systemie Microsoft Dynamics 365
Istnieje wiele dróg jak ożywić system CRM. Jedną z możliwości, jaką daje Microsoft Dynamics 365 jest wykorzystanie ikonek emoji aby zwiększyć frajdę Twoich użytkownikó...

Automatyczne wybieranie najlepszego czasu na wysłanie wiadomości e-mail
Wysyłając newslettery do klientów, kluczowe jest oszacowanie najlepszego czasu wysyłki. Odpowiednia pora zdecydowanie podnosi współczynnik otwarcia wiadomości. W apli...

Polecenie zapłaty w Microsoft Dynamics 365 Business Central
W dzisiejszym wydaniu OutOfTheBox Business Central zaprezentujemy Państwu możliwość obsługi Polecenia Zapłaty w standardzie SEPA (Single Euro Payments Area) dla konkre...