Dynamics Blog

biznesowe systemy IT - business realIT

Eksperci Intersys
Modern UI – Wycofanie zaksięgowanego PK i transakcji księgowych w Microsoft Dynamics 365 Business Central

Modern UI – Wycofanie zaksięgowanego PK i transakcji księgowych w Microsoft Dynamics 365 Business Central

Dla ułatwienia korygowania błędnie zaksięgowanych transakcji księgowych, system Dynamics 365 Business Central udostępnia funkcję Wycofaj transakcję.
Opublikowany
7.4.2021
Baza wiedzy w Microsoft Dynamics 365 Customer Service

Baza wiedzy w Microsoft Dynamics 365 Customer Service

Tysiące ticketów do rozwiązania, spraw, zgłoszeń, czy pytań od Klienta i zawsze zbyt mało czasu. Codzienność w obsłudze Klienta (posprzedażowej czy serwisowej) to odpo...
Opublikowany
31.3.2021
Modern UI – Wycofanie zaksięgowanej faktury sprzedaży i faktury zakupu w Microsoft Dynamics 365 Business Central

Modern UI – Wycofanie zaksięgowanej faktury sprzedaży i faktury zakupu w Microsoft Dynamics 365 Business Central

Jednym z często popełnianych błędów podczas pracy z systemem jest zaksięgowanie faktury sprzedaży, bądź zakupu z niepoprawnymi danymi. Skorygowanie takiego błędu wymag...
Opublikowany
24.3.2021
Tworzenie przypomnień w To Do na podstawie działań z Microsoft Dynamics 365

Tworzenie przypomnień w To Do na podstawie działań z Microsoft Dynamics 365

Planowanie, planowanie i jeszcze raz planowanie. Często nasz CRM służy nam, jako narzędzie do planowania przyszłych kontaktów, spotkań, rozmów telefonicznych, czy zada...
Opublikowany
17.3.2021
Modern UI – Korygowanie błędów na zaksięgowanych WZ i PZ w Microsoft Dynamics 365 Business Central

Modern UI – Korygowanie błędów na zaksięgowanych WZ i PZ w Microsoft Dynamics 365 Business Central

Podczas pracy w systemie użytkownikowi może niejednokrotnie zdarzyć się popełnić błąd, który następnie trzeba skorygować. W przypadku dokumentów wydania sprzedaży (WZ)...
Opublikowany
10.3.2021
Adresy URL przekierowania w Microsoft Dynamics 365

Adresy URL przekierowania w Microsoft Dynamics 365

Wiedzieć jak najwięcej o swoim (potencjalnym) Kliencie to jedno z podstawowych wyzwań marketingu. Skąd do nas przyszedł, kiedy odpowiedział na naszego maila, kiedy kli...
Opublikowany
3.3.2021
Modern UI – Śledzenie przesyłki w Microsoft Dynamics 365 Business Central

Modern UI – Śledzenie przesyłki w Microsoft Dynamics 365 Business Central

W codziennej pracy wszyscy szukamy sposobów, aby ułatwić sobie wykonywanie poszczególnych czynności. Microsoft Dynamics 365 Business Central oferuje użytkownikowi szer...
Opublikowany
24.2.2021
Reguły wykrywania duplikatów w Microsoft Dynamics 365 CRM

Reguły wykrywania duplikatów w Microsoft Dynamics 365 CRM

Duplikaty, czy kopie to dokładnie te same informacje, które zaśmiecają naszego CRM-a, wprowadzają istotne zamieszanie w pracy naszych handlowców, a przede wszystkim po...
Opublikowany
17.2.2021
Modern UI – Możliwości edycji zaksięgowanych dokumentów w Microsoft Dynamics 365 Business Central

Modern UI – Możliwości edycji zaksięgowanych dokumentów w Microsoft Dynamics 365 Business Central

Nierzadko zdarza się tak, że konieczne jest wykonanie pewnych zmian na dokumentach, które są już zaksięgowane. W Business Central w modelu SaaS tak swobodna zmiana war...
Opublikowany
10.2.2021
Lead scoring, czyli modele oceniania potencjalnych Klientów w Dynamics 365 Marketing

Lead scoring, czyli modele oceniania potencjalnych Klientów w Dynamics 365 Marketing

Jak najmniej pracy, jak najwięcej wartości. To założenie przyświecające wszystkim systemom, które wdrażamy w naszych firmach. Automatyzacja ma nam przynieść maksymaliz...
Opublikowany
3.2.2021
Dynamics 365 Business Central wersja 18 – czym rozpoczniemy ten rok?

Dynamics 365 Business Central wersja 18 – czym rozpoczniemy ten rok?

Wave 1 w ramach roku 2021 dla systemu MS Dynamics 365 Business Central to nic innego, jak pierwsza z dwóch zapowiedzianych, dużych aktualizacji oprogramowania, które z...
Opublikowany
28.1.2021
Modern UI – Tworzenie przepływów pracy za pomocą usługi Power Automate i Business Central

Modern UI – Tworzenie przepływów pracy za pomocą usługi Power Automate i Business Central

Czas, zasoby i środki finansowe – te trzy czynniki, a raczej ich zużycie podczas zarządzania przedsiębiorstwem, bardzo często mogą decydować o kondycji i konkurencyjno...
Opublikowany
27.1.2021