
Przepisywanie wpisów nieaktywnych pracowników w Dynamics 365 CRM
Zwolnienia. Długotrwałe urlopy. Przesunięcia wewnątrz struktury firmy. Mobilność na rynku pracy naszych użytkowników bywa wyzwaniem, również z perspektywy systemu. Dyn...

Funkcjonalności systemu Business Central wspierające tworzenie dokumentów i kartotek
W dzisiejszym wpisie przedstawiamy funkcjonalności systemu Business Central, które pomagają w tworzeniu dokumentów i kartotek, takich jak kopiowanie dokumentów i kopi...

Zarządzanie dostępem do aplikacji przy użyciu ról zabezpieczeń
Microsoft Dynamics 365 posiada wiele funkcji i miejsc, gdzie możemy przydzielać oraz określać role zabezpieczeń. Jedną z funkcjonalności, która dostępna jest bezpośred...

Rozliczenia międzyokresowe kosztów/przychodów, a możliwości systemu Business Central
Efektywne zarządzanie finansami przedsiębiorstwa to klucz do osiągnięcia sukcesu. Istotnymi elementami tego procesu są rozliczenia międzyokresowe kosztów i przychodów...

Widok potoku w Microsoft Dynamics 365
Szybkie generowanie widoków związanych ze sprzedażą jest jednym z narzędzi codziennej pracy zespołów ds. sprzedaży. Przy wielu umowach, transakcjach biznesowych i szan...

Wsparcie faktury proformy i faktury zaliczkowej w systemie Business Central
Faktury pro-forma to dokument wystawiany przed ostatecznym zafakturowaniem sprzedaży. Służy do dwóch celów: Nabywca może na ich podstawie dokonać przedpłaty za zamówi...

Połączenie MS Teams z osią czasu rekordu w Dynamics 365
Rekordy w tabelach „Kontakty”, „Konta” lub „Potencjalni Klienci” posiadają oś czasu, która pozwala użytkownikom przejrzeć historię aktywności. Można w niej zobaczyć uł...

Zamówienia zbiorcze – najlepsza opcja na zarządzanie długoterminowymi kontraktami
W dzisiejszym wpisie poznamy w jaki sposób możemy znacząco ułatwić zarządzanie oraz konfigurowanie procesu sprzedaży jak i zakupu, opartych o długoterminowe umowy, uży...

Współpraca kluczem do sukcesu Microsoft - Podsumowanie Microsoft Inspire 18.07.2023
Microsoft Inspire to wyjątkowe wydarzenie, które podkreśliło znaczenie współpracy w osiąganiu sukcesu firmy Microsoft. Z ponad 400 000 partnerów na całym świecie - eko...

Nowe możliwości osi czasu w modułach CRM Dynamics 365
Oś czasu jest centralnym obiektem każdej aplikacji CRM-owej z rodziny Dynamics'a 365. Jej funkcje pozwalają na szybkie, sprawne i skuteczne zarządzanie działaniami i r...

Rozszerzony tryb analizy danych
W dzisiejszym wpisie poznamy kolejną interesującą funkcjonalność systemu Microsoft Dynamics 365 Business Central, która umożliwia zaawansowaną analizę, grupowanie i p...

Wykorzystanie kodu QR w aplikacji Dynamics 365 Marketing do zameldowania uczestników na wydarzenie
Zameldowanie uczestników na wydarzenia typu targi czy konferencje często może być czasochłonnym procesem, wymagającym wielu ręcznych czynności i zbieraniu informacji z...







.png)


.png)


.png)

%20(1080%C3%971500%20px)%20(1000%C3%971400%20px)%20(600%C3%97600%20px).png)

.png)
%20(1080%C3%971500%20px)%20(1000%C3%971400%20px)%20(600%C3%97600%20px)%20(3).png)
%20(1080%C3%971500%20px)%20(1000%C3%971400%20px)%20(600%C3%97600%20px)%20(4).png)
%20(1080%C3%971500%20px)%20(1000%C3%971400%20px)%20(600%C3%97600%20px)%20(8).png)