Dynamics Blog

biznesowe systemy IT - business realIT

Eksperci Intersys
BC v22 przegląd nowych funkcjonalności cz. 2 – usprawnienia w zakresie User Experience

BC v22 przegląd nowych funkcjonalności cz. 2 – usprawnienia w zakresie User Experience

W ostatnim wpisie z serii #OutOfTheBoxBusinessCentral Agnieszka Rec omówiła usprawnienia w zakresie gospodarki magazynowej, natomiast w dzisiejszym wpisie Adrianna Zio...
Opublikowany
12.4.2023
Szablony zadań w Dynamics 365 Marketing – łatwy sposób na follow up!

Szablony zadań w Dynamics 365 Marketing – łatwy sposób na follow up!

Follow up. Słowo klucz w codziennej pracy handlowców czy marketerów. Wykonaliśmy jakieś zadanie? Sprzedaliśmy? Wysłaliśmy mailing? Kolejnym krokiem powinna być kolejna...
Opublikowany
5.4.2023
BC v22 przegląd nowych funkcjonalności cz. 1 - usprawnienia w zakresie gospodarki magazynowej

BC v22 przegląd nowych funkcjonalności cz. 1 - usprawnienia w zakresie gospodarki magazynowej

W dzisiejszym wpisie poznamy kilka ciekawych funkcjonalności, które zostaną wprowadzone do Business Central wraz z nadejściem aktualizacji do wersji BCv22. Nowe funkc...
Opublikowany
29.3.2023
Skrócone formularze w Microsoft Dynamics 365

Skrócone formularze w Microsoft Dynamics 365

W przypadku praktycznie każdej aplikacji biznesowej szybki dostęp do informacji jest rzeczą kluczową. Jak najmniej kliknięć, jak najefektywniejsze wykorzystanie przest...
Opublikowany
22.3.2023
Przepływy pracy – idealny sposób na łączenie zadań procesów biznesowych

Przepływy pracy – idealny sposób na łączenie zadań procesów biznesowych

Co raz częściej oraz w większym zakresie Microsoft stawia na umożliwienie prowadzenia działań administracyjnych przez administratorów systemów. W ramach ostatnich wpis...
Opublikowany
15.3.2023
Segmentacja za pomocą dodatkowych i niestandardowych tabel w Microsoft Dynamics 365 Marketing

Segmentacja za pomocą dodatkowych i niestandardowych tabel w Microsoft Dynamics 365 Marketing

W najnowszej odsłonie #OutOfTheBoxCRM razem z Pawłem Krulikowskim przyjrzymy się segmentacji za pomocą dodatkowych i niestandardowych tabel w Microsoft Dynamics 365 Mar..
Opublikowany
9.3.2023
Możliwość śledzenia zmian w systemie za pomocą Dziennika zmian oraz Arkusza monitorowanych pól

Możliwość śledzenia zmian w systemie za pomocą Dziennika zmian oraz Arkusza monitorowanych pól

W dzisiejszym wydaniu OutOfTheBox zaprezentujemy Państwu możliwość śledzenia zmian zachodzących w systemie Business Central za pomocą Dziennika zmian oraz Arkusza mo...
Opublikowany
1.3.2023
Filtry w szybkim wyszukiwaniu w aplikacjach CRM Dynamics 365

Filtry w szybkim wyszukiwaniu w aplikacjach CRM Dynamics 365

Jedną z podstawowych funkcjonalności każdej bazy danych jest wyszukiwanie. Proste, przejrzyste i zrozumiałe wpisywanie kryteriów, które powinny zwrócić oczekiwane przez..
Opublikowany
22.2.2023
Uprawnienia w systemie Business Central – ich istota oraz struktura

Uprawnienia w systemie Business Central – ich istota oraz struktura

Każdy z nas wie i ma świadomość, jak ważna jest kwestia zabezpieczeń systemu, przy pomocy którego codziennie pracujemy oraz prowadzimy nasze przedsiębiorstwo. Nie inac...
Opublikowany
15.2.2023
Scalanie rekordów w Dynamics 365 CRM

Scalanie rekordów w Dynamics 365 CRM

Podstawową funkcją systemu CRM powinno być dbanie o spójność, przejrzystość i jednolitość bazy danych. Duplikaty, niejednoznaczne rekordy, powtórzone wpisy – wszystkie...
Opublikowany
8.2.2023
WAVE 1 2023

WAVE 1 2023

Nadchodzi nowa, duża, pierwsza w tym roku fala wydań aktualizacji systemu Business Central – WAVE 1 2023, a wraz z nią wiele ciekawych nowości.
Opublikowany
8.2.2023
Wykorzystanie numerów partii w procesie zakupu i sprzedaży towarów

Wykorzystanie numerów partii w procesie zakupu i sprzedaży towarów

W dzisiejszym wydaniu OutOfTheBox Business Central zaprezentujemy Państwu podstawowy proces zakupu i sprzedaży z wykorzystaniem numerów partii. Numery partii identyfikują
Opublikowany
1.2.2023