
BC v22 przegląd nowych funkcjonalności cz. 2 – usprawnienia w zakresie User Experience
W ostatnim wpisie z serii #OutOfTheBoxBusinessCentral Agnieszka Rec omówiła usprawnienia w zakresie gospodarki magazynowej, natomiast w dzisiejszym wpisie Adrianna Zio...
Opublikowany
12.4.2023

Szablony zadań w Dynamics 365 Marketing – łatwy sposób na follow up!
Follow up. Słowo klucz w codziennej pracy handlowców czy marketerów. Wykonaliśmy jakieś zadanie? Sprzedaliśmy? Wysłaliśmy mailing? Kolejnym krokiem powinna być kolejna...
Opublikowany
5.4.2023

BC v22 przegląd nowych funkcjonalności cz. 1 - usprawnienia w zakresie gospodarki magazynowej
W dzisiejszym wpisie poznamy kilka ciekawych funkcjonalności, które zostaną wprowadzone do Business Central wraz z nadejściem aktualizacji do wersji BCv22. Nowe funkc...
Opublikowany
29.3.2023

Skrócone formularze w Microsoft Dynamics 365
W przypadku praktycznie każdej aplikacji biznesowej szybki dostęp do informacji jest rzeczą kluczową. Jak najmniej kliknięć, jak najefektywniejsze wykorzystanie przest...
Opublikowany
22.3.2023

Przepływy pracy – idealny sposób na łączenie zadań procesów biznesowych
Co raz częściej oraz w większym zakresie Microsoft stawia na umożliwienie prowadzenia działań administracyjnych przez administratorów systemów. W ramach ostatnich wpis...
Opublikowany
15.3.2023

Segmentacja za pomocą dodatkowych i niestandardowych tabel w Microsoft Dynamics 365 Marketing
W najnowszej odsłonie #OutOfTheBoxCRM razem z Pawłem Krulikowskim przyjrzymy się segmentacji za pomocą dodatkowych i niestandardowych tabel w Microsoft Dynamics 365 Mar..
Opublikowany
9.3.2023

Możliwość śledzenia zmian w systemie za pomocą Dziennika zmian oraz Arkusza monitorowanych pól
W dzisiejszym wydaniu OutOfTheBox zaprezentujemy Państwu możliwość śledzenia zmian zachodzących w systemie Business Central za pomocą Dziennika zmian oraz Arkusza mo...
Opublikowany
1.3.2023

Filtry w szybkim wyszukiwaniu w aplikacjach CRM Dynamics 365
Jedną z podstawowych funkcjonalności każdej bazy danych jest wyszukiwanie. Proste, przejrzyste i zrozumiałe wpisywanie kryteriów, które powinny zwrócić oczekiwane przez..
Opublikowany
22.2.2023

Uprawnienia w systemie Business Central – ich istota oraz struktura
Każdy z nas wie i ma świadomość, jak ważna jest kwestia zabezpieczeń systemu, przy pomocy którego codziennie pracujemy oraz prowadzimy nasze przedsiębiorstwo. Nie inac...
Opublikowany
15.2.2023

Scalanie rekordów w Dynamics 365 CRM
Podstawową funkcją systemu CRM powinno być dbanie o spójność, przejrzystość i jednolitość bazy danych. Duplikaty, niejednoznaczne rekordy, powtórzone wpisy – wszystkie...
Opublikowany
8.2.2023
.png)
WAVE 1 2023
Nadchodzi nowa, duża, pierwsza w tym roku fala wydań aktualizacji systemu Business Central – WAVE 1 2023, a wraz z nią wiele ciekawych nowości.
Opublikowany
8.2.2023

Wykorzystanie numerów partii w procesie zakupu i sprzedaży towarów
W dzisiejszym wydaniu OutOfTheBox Business Central zaprezentujemy Państwu podstawowy proces zakupu i sprzedaży z wykorzystaniem numerów partii. Numery partii identyfikują
Opublikowany
1.2.2023