
Zewnętrzne informacje o Klientach w Microsoft Dynamics 365 Sales Copilot
Informacja przede wszystkim. Będąc sprzedawcą każdy szczegół, detal, news o potencjalnym czy istniejącym Kliencie może przekształcić się w znaczący krok do ostatecznej...

Pojęcie kompletacji zestawów w systemie Business Central cz. I
W systemie Business Central kompletacja jest procesem łączenia zapasów, które są częścią oferowanego asortymentu, tworząc z nich zestawy. Wyróżniamy dwa typy procesu k...

Podsumowania Copilot w aplikacji Microsoft Dynamics 365 Sales
Rewolucja sztucznej inteligencji dociera wszędzie. Systemy CRM w tym zakresie nie są wyjątkiem. Jednym z podstawowych narzędzi, jakie wprowadził od niedawna do systemó...

Usprawnienia konfiguracji interfejsu użytkownika w Business Central
System Microsoft Dynamics 365 Business Central umożliwia nam dostosowania interfejsu użytkowników, dzięki czemu ich praca z systemem może być bardziej wydajna. W firma...

Łączenie działań z wieloma rekordami w Dynamics 365
Firma Microsoft stale stara się rozwijać i daje swoim użytkownikom coraz więcej funkcjonalności, które mają za zadanie ułatwiać pracę w swoim środowisku. Jedną z nowyc...

Edycja danych za pomocą pakietów konfiguracji oraz funkcjonalności Excela dwukierunkowego
System Microsoft Dynamics 365 Business Central umożliwia nam sprawną edycję zgromadzonych przez nas danych w postaci list rekordów, takich jak Zapasy, Nabywcy czy Fakt...

Włączanie śledzenia historii inspekcji w aplikacji Microsoft Dynamics 365
Na platformie Dynamics 365 śledzenie historii inspekcji w tabelach i kolumnach stanowi kluczowy element zarządzania danymi i monitorowania zmian. W przypadku przestrz...

Wykorzystanie nowej funkcjonalności Running Balance - Bieżące saldo - wersja 23.3
W dzisiejszym świecie, w którym dynamiczne rozwiązania są kluczowe dla skutecznego zarządzania finansami, z radością informujemy o najnowszej aktualizacji systemu Mic...

Zarządzanie „Sprawami” w systemie Dynamics 365 Customer Service
Kontakt z konsumentami jest jednym z najważniejszych elementów funkcjonowania firm. Rozwiązywanie problemów jakie pojawiają się w stosunku do oferowanych produktów lu...

Funkcjonalności identyfikacji zapasów - warianty, atrybuty, oznaczenia i substytuty
W celu usprawnienia identyfikacji naszych produktów oraz optymalizacji procesu sprzedaży i zakupu, system Microsoft Dynamics 365 Business Central umożliwia nam przypis...

Tworzenie reguły przypisania w Dynamics 365
W Dynamics 365 reguły przypisania są mechanizmem, który pozwala automatycznie kierować nowych potencjalnych klientów, szanse sprzedaży i szczegółowe informacje do...

Korzystanie z funkcji dostaw bezpośrednich w Business Central
Zaczynając od tego czym właściwie są dostawy bezpośrednie, szerzej znane jako „drop shipments”, to najprościej mówiąc są to dostawy zapasów dostarczane bezpośrednio...