.png)
Microsoft Build 2024 – podsumowanie głównych założeń Microsoftu w ewolucji i rozwoju narzędzi AI
W tym roku konferencja Microsoft Build miała miejsce w dniach 21-23 maja i skupiała się na rozwoju sztucznej inteligencji, praktycznym zastosowaniu AI, nowościach w Co...

Nowości w ramach WAVE 1 2024 Business Central cz. 2
W dzisiejszym wpisie z serii OutOfTheBox chciałbym skupić się na kilku wprowadzonych zmianach w module projektów w ramach Wave 1 2024. Zmiany te mocno ułatwią pracę u...

Copilot: asystent tworzenia segmentów w Microsoft Dynamics 365 Customer Insights Journeys
Podróży przez oszczędność czasu ciąg dalszy. Dziś jedna z podstawowych funkcji narzędzi klasy Marketing Automation, czyli tworzenie grup docelowych. Częsta udręka i zm...

Nowości w ramach WAVE 1 2024 Business Central cz. 1
Najnowsza wersja Business Central posiada szereg nowych funkcjonalności w obszarze aplikacji, czy UX. W jednym z poprzednich wpisów o Business Central Wave 1 2024...

Asystent budowania kampanii Copilot w Microsoft Dynamics 365 Customer Insight Journeys
To zaczyna brzmieć coraz bardziej trywialnie, ale mówimy o faktach. Biznesowa sztuczna inteligencja powinna pomóc oszczędzać cenny czas pracowników. Marketing to dział...

Zarządzanie cennikami i rabatami w Business Central
Rozwiązanie BC pozwala na skuteczne zarządzanie cennikami i rabatami, co jest bardzo istotne na dynamicznie zmieniającym się rynku. Dzięki cennikom możemy ustalić indy...
.png)
Business Central Wave 1 2024
Jak co roku, zgodnie z planem Microsoft zapowiada szereg nowości w systemie Dynamics 365 Business Central w ramach Wave 1 2024, które udostępniane będą w okresie od kw...

Inteligentne podsumowania spraw w Microsoft Dynamics 365 Customer Service
W obsłudze Klienta liczy się szybkość. Szybkość odpowiedzi, dostarczenia rozwiązania, idąca oczywiście w parze z jakością. Nie da się osiągnąć szybkości i jakości bez...
.png)
AI DEV DAY – podsumowanie konferencji
W dniu 25.03 w siedzibie Microsoftu w Warszawie odbyła się konferencja dotycząca sztucznej inteligencji i jej zastosowania, czyli AI DEV DAY. Nie była to wyłącznie sur...

Uporządkowanie wiedzy w obszarze korekty faktur sprzedaży w aplikacji MS Dynamics Business Central
Temat korygowania dokumentów handlowych jest jednym z częściej pojawiających się pytań w obszarze funkcjonalności systemów ERP. Pomimo dołożonych starań – znajomości p...

Copilot for Sales w Microsoft Outlook i Dynamics 365 Sales
Maile. Codzienność pracy praktycznie każdego współczesnego pracownika. Badania twierdzą, że średnio w pracy spędzamy od 2 do 3 godzin dziennie czytając i odpowiadając...

Pojęcie kompletacji zestawów w systemie Business Central cz. II
W poprzednim wydaniu OOTB #88 udało nam się omówić pierwszy rodzaj kompletacji w systemie Business Central, jaką była kompletacja na magazyn. Wiemy już, że dotyczyła...