Dynamics Blog

biznesowe systemy IT - business realIT

Eksperci Intersys
Uporządkowanie wiedzy w obszarze korekty faktur sprzedaży w aplikacji MS Dynamics Business Central

Uporządkowanie wiedzy w obszarze korekty faktur sprzedaży w aplikacji MS Dynamics Business Central

Temat korygowania dokumentów handlowych jest jednym z częściej pojawiających się pytań w obszarze funkcjonalności systemów ERP. Pomimo dołożonych starań – znajomości p...
Copilot for Sales w Microsoft Outlook i Dynamics 365 Sales

Copilot for Sales w Microsoft Outlook i Dynamics 365 Sales

Maile. Codzienność pracy praktycznie każdego współczesnego pracownika. Badania twierdzą, że średnio w pracy spędzamy od 2 do 3 godzin dziennie czytając i odpowiadając...
Pojęcie kompletacji zestawów w systemie Business Central cz. II

Pojęcie kompletacji zestawów w systemie Business Central cz. II

W poprzednim wydaniu OOTB #88 udało nam się omówić pierwszy rodzaj kompletacji w systemie Business Central, jaką była kompletacja na magazyn. Wiemy już, że dotyczyła...
Zewnętrzne informacje o Klientach w Microsoft Dynamics 365 Sales Copilot

Zewnętrzne informacje o Klientach w Microsoft Dynamics 365 Sales Copilot

Informacja przede wszystkim. Będąc sprzedawcą każdy szczegół, detal, news o potencjalnym czy istniejącym Kliencie może przekształcić się w znaczący krok do ostatecznej...
Pojęcie kompletacji zestawów w systemie Business Central cz. I

Pojęcie kompletacji zestawów w systemie Business Central cz. I

W systemie Business Central kompletacja jest procesem łączenia zapasów, które są częścią oferowanego asortymentu, tworząc z nich zestawy. Wyróżniamy dwa typy procesu k...
Podsumowania Copilot w aplikacji Microsoft Dynamics 365 Sales

Podsumowania Copilot w aplikacji Microsoft Dynamics 365 Sales

Rewolucja sztucznej inteligencji dociera wszędzie. Systemy CRM w tym zakresie nie są wyjątkiem. Jednym z podstawowych narzędzi, jakie wprowadził od niedawna do systemó...
Usprawnienia konfiguracji interfejsu użytkownika w Business Central

Usprawnienia konfiguracji interfejsu użytkownika w Business Central

System Microsoft Dynamics 365 Business Central umożliwia nam dostosowania interfejsu użytkowników, dzięki czemu ich praca z systemem może być bardziej wydajna. W firma...
Łączenie działań z wieloma rekordami w Dynamics 365

Łączenie działań z wieloma rekordami w Dynamics 365

Firma Microsoft stale stara się rozwijać i daje swoim użytkownikom coraz więcej funkcjonalności, które mają za zadanie ułatwiać pracę w swoim środowisku. Jedną z nowyc...
Edycja danych za pomocą pakietów konfiguracji oraz funkcjonalności Excela dwukierunkowego

Edycja danych za pomocą pakietów konfiguracji oraz funkcjonalności Excela dwukierunkowego

System Microsoft Dynamics 365 Business Central umożliwia nam sprawną edycję zgromadzonych przez nas danych w postaci list rekordów, takich jak Zapasy, Nabywcy czy Fakt...
Włączanie śledzenia historii inspekcji w aplikacji Microsoft Dynamics 365

Włączanie śledzenia historii inspekcji w aplikacji Microsoft Dynamics 365

Na platformie Dynamics 365 śledzenie historii inspekcji w tabelach i kolumnach stanowi kluczowy element zarządzania danymi i monitorowania zmian. W przypadku przestrz...
Wykorzystanie nowej funkcjonalności Running Balance - Bieżące saldo - wersja 23.3

Wykorzystanie nowej funkcjonalności Running Balance - Bieżące saldo - wersja 23.3

W dzisiejszym świecie, w którym dynamiczne rozwiązania są kluczowe dla skutecznego zarządzania finansami, z radością informujemy o najnowszej aktualizacji systemu Mic...
Zarządzanie „Sprawami” w systemie Dynamics 365 Customer Service

Zarządzanie „Sprawami” w systemie Dynamics 365 Customer Service

Kontakt z konsumentami jest jednym z najważniejszych elementów funkcjonowania firm. Rozwiązywanie problemów jakie pojawiają się w stosunku do oferowanych produktów lu...