Dynamics Blog

biznesowe systemy IT - business realIT

Eksperci Intersys
Funkcjonalność kompensaty należności i zobowiązań dostawców oraz nabywców w systemie Microsoft Dynamics 365 Business Central

Funkcjonalność kompensaty należności i zobowiązań dostawców oraz nabywców w systemie Microsoft Dynamics 365 Business Central

W trakcie prowadzenia biznesu często zdarza się, że klient/nabywca jest jednocześnie naszym dostawcą. Aby uprościć rozliczenia i uniknąć zbędnych płatności, system Mic...
Webinar Intersys: Świętuj z Nami 100 odcinków Out of The Box na DynamicsBlog by Intersys!

Webinar Intersys: Świętuj z Nami 100 odcinków Out of The Box na DynamicsBlog by Intersys!

💡 Nie mogłeś wziąć udziału w naszym jubileuszowym webinarze, który zorganizowaliśmy z okazji 100 odcinków Out of The Box na DynamicsBlog by Intersys? Nic straconego!...
Szybkie dodawanie pól do wielu widoków i formularzy

Szybkie dodawanie pól do wielu widoków i formularzy

Użytkownik prosi o dodanie nowego pola do formularza i siedemnastu widoków, czyli zmora administratora. Jeżeli jesteś super użytkownikiem lub administratorem biznesowy...
Kolejka zleceń w Business Central

Kolejka zleceń w Business Central

W dzisiejszym wpisie skupimy się na funkcjonalności jaką jest kolejka zleceń w Business Central - to potężne narzędzie, które umożliwia automatyzację kluczowych proces...
Grupowanie i Agregacja rekordów na widokach i subgrid’ach

Grupowanie i Agregacja rekordów na widokach i subgrid’ach

Microsoft Dynamics 365 stale wprowadza funkcje usprawniające procesy biznesowe. Jedną z nowych funkcji dostępnych w Wave 2 są ulepszone możliwości grupowania i agregac...
Przesunięcie, podział lub połączenie środków trwałych - funkcjonalność Dziennika podziału w Microsoft 365 Dynamics Business Central

Przesunięcie, podział lub połączenie środków trwałych - funkcjonalność Dziennika podziału w Microsoft 365 Dynamics Business Central

W kolejnym artykule na temat modułu środków trwałych, omówimy funkcje dziennika podziału środków trwałych. Skoncentrujemy się na trzech głównych operacjach: przesunięc...
Podsumowanie konwersacji z Osi czasu na formularzu Kontaktu

Podsumowanie konwersacji z Osi czasu na formularzu Kontaktu

Aplikacja Customer Insight Journey ciągle się rozwija i Microsoft dołącza kolejne nowości oraz funkcjonalności, które opierają się na Copilocie. Sztuczna inteligencja...
Wsparcie procesów zwiększenia/zmniejszenia wartości i sprzedaży/likwidacji ŚT w systemie Business Central

Wsparcie procesów zwiększenia/zmniejszenia wartości i sprzedaży/likwidacji ŚT w systemie Business Central

W ramach kolejnego wpisu dotyczącego modułu środków trwałych skupimy się na dwóch funkcjonalnościach: zwiększenie/zmniejszenie oraz sprzedaż/likwidacja środka trwałego...
Zunifikowana skrzynka odbiorcza w Customer Service

Zunifikowana skrzynka odbiorcza w Customer Service

Jednym z podstawowych wyzwań w zakresie obsługi klienta jest czas. Od usatysfakcjonowanego odpowiedzią do sfrustrowanego braku naszej reakcji klienta często dzielą nas...
Wsparcie procesu amortyzacji środków trwałych w Microsoft Dynamics 365 Business Central

Wsparcie procesu amortyzacji środków trwałych w Microsoft Dynamics 365 Business Central

W ramach nowej serii wpisów dotyczących modułu środków trwałych, przyjrzymy się tym razem funkcjonalności jaką jest amortyzacja ŚT. Amortyzacja jest wykorzystywana do...
Wstęp do modułu środków trwałych w systemie Microsoft Dynamics 365 Business Central

Wstęp do modułu środków trwałych w systemie Microsoft Dynamics 365 Business Central

W ramach już #95 wpisu Out Of The Box przyjrzymy się bliżej modułowi środków trwałych w Business Central. Moduł daje możliwość tworzenia kartotek ŚT ze szczegółowymi i...
Nowości w ramach WAVE 1 2024 Business Central cz. 4

Nowości w ramach WAVE 1 2024 Business Central cz. 4

W dzisiejszym wpisie z serii OutOfTheBox chciałbym przedstawić ostatnią zmianę w module projektów w ramach najnowszego wydania wersji Business Central 24 – Wave 1 2024...