Dynamics Blog

biznesowe systemy IT - business realIT

Eksperci Intersys
Giną mi maile!

Giną mi maile!

Chyba każdy z nas miał kiedyś problem z odnalezieniem maila sprzed dwóch lat, w którym wysłane było super tajne hasło do jakiegoś systemu, z którego nie korzysta od da...
Analiza – dlaczego warto zapłacić za nią więcej

Analiza – dlaczego warto zapłacić za nią więcej

Kiedy planujemy wdrożenie nowego systemu informatycznego w naszej firmie określamy nasze wymagania i budżet. Przygotowujemy długa listę naszych wymagań, życzeń i oczek...
Go Live – dramat użytkownika

Go Live – dramat użytkownika

Każde wdrożenie kiedyś się kończy. Optymistycznie załóżmy, że sukcesem (mamy w końcu jakieś 30% szansy na to). A sukces to uruchomienie produkcyjne. A to już jest dram...
Komunikacja w projekcie – bez rozmowy się nie obejdzie

Komunikacja w projekcie – bez rozmowy się nie obejdzie

Komunikacja to jeden z najważniejszych czynników (nie)powodzenia w projekcie. Badania The Standish Group wskazują na to, że zdaniem menadżerów IT brak zaangażowania ko...
Integrować czy nie integrować? Natywna integracja CRM i NAV

Integrować czy nie integrować? Natywna integracja CRM i NAV

Kiedy podejmujemy decyzję o wdrożeniu nowego sytemu informatycznego, niezależnie od tego czy jest to system klasy CRM, ERP, czy nowy system do marketing automation, je...
Komponenty Dynamics 365 – Część 6

Komponenty Dynamics 365 – Część 6

Proces poszukiwania naszego wymarzonego systemu informatycznego może być mozolny i męczący. Czytanie o funkcjach oferowanych przez liczne narzędz...
Komponenty Dynamics 365 – Część 5

Komponenty Dynamics 365 – Część 5

Dynamics 365 for Project Service Automation. Jeśli nasza praca na co dzień polega na realizacji różnych projektów, to moduł Project Service Automation jest skierowany...
Komponenty Dynamics 365 – Część 4

Komponenty Dynamics 365 – Część 4

Relacji z klientem nie zbudujemy bazując jedynie na gromadzeniu danych. Wszystko, co się dzieje wokół spraw naszych klientów i to w jaki s...
Komponenty Dynamics 365 – Część 3

Komponenty Dynamics 365 – Część 3

Co prawda jest to blog o CRM (i mimo zmiany produktu na Dynamics 365 będzie bardziej skupiony na funkcjach typowo CRMowych), wypada wspomnieć o komponentach klasy ERP...
Dodatkowe serwery w starszych wersjach Dynamics CRM

Dodatkowe serwery w starszych wersjach Dynamics CRM

Jak zacząć korzystać z dodatkowych serwerów w starszych wersjach Dynamics CRM? Wiele firm korzystających ze starszych wersji Dynamics CRM (2016 i poprzednie) zastanawia..
Dynamics 365: Online czy On-Premises?

Dynamics 365: Online czy On-Premises?

Na początku listopada Microsoft wywołał rewolucję wprowadzając na rynek Dynamics 365 Online. Na pojawienie się wersji On-Premises trzeba było poczekać do grudnia. Pode...
Komponenty Dynamics 365 – Część 2

Komponenty Dynamics 365 – Część 2

Dynamics 365 for Customer Service – jak dbać o relację z klientem po sprzedaży. Moduł Customer Service tak jak moduł Sales był znany dotychczasowym użytkownikom Dynami...