Dynamics Blog

biznesowe systemy IT - business realIT

Eksperci Intersys
Microsoft Flow – zautomatyzuj swoją pracę

Microsoft Flow – zautomatyzuj swoją pracę

Współcześnie pracownicy każdej firmy realizują bardzo dużo różnych działań. Zdarzają się takie, które każdego dnia trzeba powtarzać z tą samą jakością, na tym samym po...
Rewolucja chmurowa w rodzinie Dynamics 365 wciąż trwa

Rewolucja chmurowa w rodzinie Dynamics 365 wciąż trwa

Intersys, jak co roku, uczestniczy w największej konferencji partnerskiej w obszarze EMEA poświęconej tematyce systemów biznesowych z rodziny Microsoft Dynamics 365. W...
Funkcjonalności Power BI

Funkcjonalności Power BI

Power BI nie jest już tylko narzędziem umożliwiającym błyskawiczną wizualizację danych i raportowanie. To zintegrowane, interaktywne środowisko w wersji desktopowej i ...
Automatyzacja procesów biznesowych w Dynamics 365 CRM – Business Process Flow

Automatyzacja procesów biznesowych w Dynamics 365 CRM – Business Process Flow

Wykorzystanie Business Process Flow, czyli przepływu procesów biznesowych, to jeden ze sposobów na automatyzację działań w firmie. Warto jednak na samym początku odpow...
Sprawny przepływ procesu biznesowego – BPF w Dynamics

Sprawny przepływ procesu biznesowego – BPF w Dynamics

Wprowadzanie nowych procesów biznesowych w firmie jest zmorą dla wielu przedsiębiorców. Zaczynając od tego, że trudno jest na początku stworzyć dobrze zoptymalizowany...
Łatwość aktualizacji ERP w chmurze

Łatwość aktualizacji ERP w chmurze

System bez regularnych aktualizacji można porównać do zmieniających się krzyków mody – zmiany są częste, a ci, którzy nie podejmują świadomych starań, aby pozostać na....
Spoglądając w przyszłość Power BI

Spoglądając w przyszłość Power BI

Power BI jest usługą do analizy biznesowej umożliwiającą uzyskanie wartościowych informacji i podejmowanie świadomych decyzji na rzecz rozwoju przedsiębiorstwa. Power....
Nowe ceny dla Dynamics 365 Customer Engagement i Unified Operations od 1 października 2019 roku

Nowe ceny dla Dynamics 365 Customer Engagement i Unified Operations od 1 października 2019 roku

Na dwa tygodnie przed Inspire, Microsoft poinformował, że wszystkie subskrypcje Dynamics 365 Customer Engagement i Unified Operations zostaną usunięte z cennika z dnie...
CRM oczami początkującego. Zarządzanie kontami klientów, kampaniami reklamowymi oraz panele nawigacyjne.

CRM oczami początkującego. Zarządzanie kontami klientów, kampaniami reklamowymi oraz panele nawigacyjne.

W obecnych warunkach społeczno-ekonomicznych rozwój przedsiębiorstwa zależy już nie tylko od oferty produktowej bądź usługowej, ale również od właściwego budowania i z...
CRM oczami początkującego. Przyjazny interfejs, czyli pierwsze wrażenia z obsługi systemu.

CRM oczami początkującego. Przyjazny interfejs, czyli pierwsze wrażenia z obsługi systemu.

Przygodę z systemem Microsoft Dynamics 365 (narzędzie klasy CRM) rozpoczęłam około miesiąc temu, gdy zaczynałam mój staż w Intersys. Pamiętam, że dostałam parę zadań d...
Korzyści z analizy – poznaj swój system jeszcze przed wdrożeniem

Korzyści z analizy – poznaj swój system jeszcze przed wdrożeniem

Zastanawiając się nad doborem odpowiedniego dla przedsiębiorstwa systemu informatycznego powinniśmy najpierw sprecyzować nasze oczekiwania. Przeanalizować, co chcemy os..
Czy warto rozliczać projekt IT w modelu Time & Material, a może jednak Fixed Price?

Czy warto rozliczać projekt IT w modelu Time & Material, a może jednak Fixed Price?

Różnorodność modeli współpracy przy wdrożeniach systemów IT pozwala nam lepiej dopasować się do projektu, który aktualnie znajduje się na etapie planowania. Jedną z is...