Dynamics Blog

biznesowe systemy IT - business realIT

Eksperci Intersys
Zmiany w strukturze JPK, a istota aktualizacji systemu Business Central do najnowszej wersji

Zmiany w strukturze JPK, a istota aktualizacji systemu Business Central do najnowszej wersji

Od rozliczenia za styczeń 2022 r. obowiązuje nowa wersja JPK_V7(2). W związku z tym Ministerstwo Finansów zmieniło rozporządzenie w sprawie szczegółowego zakresu danyc...
Wielojęzyczność w Microsoft Dynamics 365 Sales, Marketing oraz Customer Service

Wielojęzyczność w Microsoft Dynamics 365 Sales, Marketing oraz Customer Service

Globalizacja w biznesie to w dzisiejszych czasach standard. Niemalże każda firma posiada w swoich szeregach pracowników posługujących się innym językiem, niż język głó...
Kategorie kont K/G, jako narzędzie do tworzenia bilansu oraz rachunku zysków i strat w Microsoft Dynamics 365 Business Central

Kategorie kont K/G, jako narzędzie do tworzenia bilansu oraz rachunku zysków i strat w Microsoft Dynamics 365 Business Central

Microsoft Dynamics 365 Business Central posiada standardową funkcjonalność, jaką są Kategorie kont K/G dające możliwość budowania raportów finansowych...
Weryfikacja ryzyka spamu treści wiadomości e-mail w Microsoft Dynamics 365 Marketing

Weryfikacja ryzyka spamu treści wiadomości e-mail w Microsoft Dynamics 365 Marketing

Dotrze, czy nie dotrze? Wpadnie do spamu, czy do skrzynki odbiorczej? Te dwa podstawowe pytania zadają sobie często marketerzy, wysyłający w ramach swojej pracy setki...
Bilans i rachunek zysków i strat za pomocą arkuszy kont – funkcjonalność Business Central

Bilans i rachunek zysków i strat za pomocą arkuszy kont – funkcjonalność Business Central

Niewątpliwie najważniejszym raportem jednostki gospodarczej, będącym źródłem informacji o działalności przedsiębiorstwa i jej skutkach jest sprawozdanie finansowe. Na j..
PowerBI – Listopadowa aktualizacja 2021

PowerBI – Listopadowa aktualizacja 2021

W tym roku listopadowy Update dotyczący Power BI wprowadza dużo zmian w tym narzędziu. Prace nad nowościami z tego miesiąca trwały kilka miesięcy. Microsoft bardzo uwa...
Czat Microsoft Teams w Dynamics 365

Czat Microsoft Teams w Dynamics 365

Wewnętrzna komunikacja to podstawa skutecznego działania każdego zespołu. Niezależnie, czy mówimy o sprzedaży, obsłudze Klienta czy marketingu w każdym z tych obszaró...
Intercompany III – Międzyfirmowy Dziennik Główny

Intercompany III – Międzyfirmowy Dziennik Główny

Międzyfirmowy Dziennik Główny to kolejne standardowe narzędzie funkcjonalności Intercompany. Jest specjalnym typem dziennika, który pozwala na dokonanie transakcji mię...
Projektowanie zautomatyzowanych kampanii w Microsoft Dynamics 365 Marketing

Projektowanie zautomatyzowanych kampanii w Microsoft Dynamics 365 Marketing

Oczekiwania w stosunku do firm z perspektywy klienta w ostatnim czasie mocno wzrosły. Jako klient chcemy być traktowani jak indywidualna jednostka. Firmy, które są w s...
Intercompany II – transakcje międzyfirmowe z wykorzystaniem kont K/G i wymiarów

Intercompany II – transakcje międzyfirmowe z wykorzystaniem kont K/G i wymiarów

Funkcjonalność Microsoft Dynamics 365 Business Central, jaką jest Intercompany pozwala nie tylko na przeprowadzenie transakcji z zapasami pomiędzy dwoma spółkami partn...
Modele licencyjne Microsoft Dynamics 365 Business Central – On-Premise vs SaaS vs PaaS vs IaaS

Modele licencyjne Microsoft Dynamics 365 Business Central – On-Premise vs SaaS vs PaaS vs IaaS

Wraz z postępującym rozwojem technologii oraz rosnącą popularnością chmur obliczeniowych, nie dziwi fakt, że producenci oprogramowania do zarządzania przedsiębiorstwe...
Mapy Bing w Microsoft Dynamics 365

Mapy Bing w Microsoft Dynamics 365

Relacje z Klientem są kluczowym czynnikiem w procesie sprzedaży. W dzisiejszych czasach mamy dostęp do wielu narzędzi ułatwiających budowanie relacji przez zautomatyzo...