Dynamics Blog

biznesowe systemy IT - business realIT

Eksperci Intersys
Kolejna porcja nowości dla systemu Business Central w ramach zbliżającego się Wave 1 BC 2022!

Kolejna porcja nowości dla systemu Business Central w ramach zbliżającego się Wave 1 BC 2022!

Coś niebywałego! Jeszcze nie tak dawno mogliśmy cieszyć się możliwościami wprowadzonych w ramach wydania Wave 2 2021, a kilka dni temu naszym oczom ukazała się inform...
Opublikowany
4.2.2022
Wykorzystanie szablonów serii numeracji na przykładzie dokumentów noty obciążeniowej i noty uznaniowej

Wykorzystanie szablonów serii numeracji na przykładzie dokumentów noty obciążeniowej i noty uznaniowej

Szablony serii numeracji to jedna z nowszych funkcjonalności, dostępnych w ramach aplikacji Polish Functionality – Starter Pack, która służy do definiowania zestawów s...
Opublikowany
2.2.2022
Wpisy w sieci społecznościowej w Microsoft Dynamics 365 Marketing

Wpisy w sieci społecznościowej w Microsoft Dynamics 365 Marketing

Media społecznościowe to jeden z najważniejszych kanałów komunikacji, którym posługują się firmy w dzisiejszym świecie. Komentarze, polubienia, subskrypcje – to często...
Opublikowany
26.1.2022
Zmiany w strukturze JPK, a istota aktualizacji systemu Business Central do najnowszej wersji

Zmiany w strukturze JPK, a istota aktualizacji systemu Business Central do najnowszej wersji

Od rozliczenia za styczeń 2022 r. obowiązuje nowa wersja JPK_V7(2). W związku z tym Ministerstwo Finansów zmieniło rozporządzenie w sprawie szczegółowego zakresu danyc...
Opublikowany
19.1.2022
Wielojęzyczność w Microsoft Dynamics 365 Sales, Marketing oraz Customer Service

Wielojęzyczność w Microsoft Dynamics 365 Sales, Marketing oraz Customer Service

Globalizacja w biznesie to w dzisiejszych czasach standard. Niemalże każda firma posiada w swoich szeregach pracowników posługujących się innym językiem, niż język głó...
Opublikowany
15.12.2021
Kategorie kont K/G, jako narzędzie do tworzenia bilansu oraz rachunku zysków i strat w Microsoft Dynamics 365 Business Central

Kategorie kont K/G, jako narzędzie do tworzenia bilansu oraz rachunku zysków i strat w Microsoft Dynamics 365 Business Central

Microsoft Dynamics 365 Business Central posiada standardową funkcjonalność, jaką są Kategorie kont K/G dające możliwość budowania raportów finansowych...
Opublikowany
8.12.2021
Weryfikacja ryzyka spamu treści wiadomości e-mail w Microsoft Dynamics 365 Marketing

Weryfikacja ryzyka spamu treści wiadomości e-mail w Microsoft Dynamics 365 Marketing

Dotrze, czy nie dotrze? Wpadnie do spamu, czy do skrzynki odbiorczej? Te dwa podstawowe pytania zadają sobie często marketerzy, wysyłający w ramach swojej pracy setki...
Opublikowany
1.12.2021
Bilans i rachunek zysków i strat za pomocą arkuszy kont – funkcjonalność Business Central

Bilans i rachunek zysków i strat za pomocą arkuszy kont – funkcjonalność Business Central

Niewątpliwie najważniejszym raportem jednostki gospodarczej, będącym źródłem informacji o działalności przedsiębiorstwa i jej skutkach jest sprawozdanie finansowe. Na j..
Opublikowany
24.11.2021
PowerBI – Listopadowa aktualizacja 2021

PowerBI – Listopadowa aktualizacja 2021

W tym roku listopadowy Update dotyczący Power BI wprowadza dużo zmian w tym narzędziu. Prace nad nowościami z tego miesiąca trwały kilka miesięcy. Microsoft bardzo uwa...
Opublikowany
22.11.2021
Czat Microsoft Teams w Dynamics 365

Czat Microsoft Teams w Dynamics 365

Wewnętrzna komunikacja to podstawa skutecznego działania każdego zespołu. Niezależnie, czy mówimy o sprzedaży, obsłudze Klienta czy marketingu w każdym z tych obszaró...
Opublikowany
17.11.2021
Intercompany III – Międzyfirmowy Dziennik Główny

Intercompany III – Międzyfirmowy Dziennik Główny

Międzyfirmowy Dziennik Główny to kolejne standardowe narzędzie funkcjonalności Intercompany. Jest specjalnym typem dziennika, który pozwala na dokonanie transakcji mię...
Opublikowany
10.11.2021
Projektowanie zautomatyzowanych kampanii w Microsoft Dynamics 365 Marketing

Projektowanie zautomatyzowanych kampanii w Microsoft Dynamics 365 Marketing

Oczekiwania w stosunku do firm z perspektywy klienta w ostatnim czasie mocno wzrosły. Jako klient chcemy być traktowani jak indywidualna jednostka. Firmy, które są w s...
Opublikowany
3.11.2021