
Kategoryzacja artykułów merytorycznych w Dynamics 365 Customer Service
Druga fala wydania dla Dynamics 365 zapewniła użytkownikom nową funkcję kategoryzowania artykułów merytorycznych w aplikacji Customer Service. Dzięki klasyfikacji utwo...

Raport - Moc sztucznej inteligencji w usłudze Microsoft 365 Business Central
📈 Odkryj potencjał sztucznej inteligencji w systemie ERP Microsoft 365 Business Central!

BC v23 przegląd nowych funkcjonalności cz. 1 – usprawnienia w zakresie User Experience
Temat związany z nowymi funkcjonalnościami wprowadzonymi w ramach aktualizacji systemu do wersji Business Central v23 został już poruszony w ostatnim wpisie na naszym...
.png)
Nadeszła kolejna wielka fala aktualizacji MS Business Central - WAVE 2 2023
Nadeszła duża, druga w tym roku fala wydań aktualizacji systemu Business Central – WAVE 2 2023, a wraz z nią wiele nowych, interesujących funkcjonalnośc...

Nowy wygląd w aplikacjach opartych na modelu
Microsoft wprowadził funkcję Wypróbuj nowy wygląd, która pozwala użytkownikom zobaczyć jak zmieni się interfejs aplikacji zgodnie z najnowszym systemem projektowania...

Samodzielne naprawianie błędów za pomocą komunikatów, które dają możliwość natychmiastowych działań
Komunikaty o błędach, które są częścią pracy z systemem ERP zwłaszcza w pierwszych jej etapach, często mogą przeszkadzać w finalizacji danego zadania — na przykład jeś...

Przepisywanie wpisów nieaktywnych pracowników w Dynamics 365 CRM
Zwolnienia. Długotrwałe urlopy. Przesunięcia wewnątrz struktury firmy. Mobilność na rynku pracy naszych użytkowników bywa wyzwaniem, również z perspektywy systemu. Dyn...

Funkcjonalności systemu Business Central wspierające tworzenie dokumentów i kartotek
W dzisiejszym wpisie przedstawiamy funkcjonalności systemu Business Central, które pomagają w tworzeniu dokumentów i kartotek, takich jak kopiowanie dokumentów i kopi...

Zarządzanie dostępem do aplikacji przy użyciu ról zabezpieczeń
Microsoft Dynamics 365 posiada wiele funkcji i miejsc, gdzie możemy przydzielać oraz określać role zabezpieczeń. Jedną z funkcjonalności, która dostępna jest bezpośred...

Rozliczenia międzyokresowe kosztów/przychodów, a możliwości systemu Business Central
Efektywne zarządzanie finansami przedsiębiorstwa to klucz do osiągnięcia sukcesu. Istotnymi elementami tego procesu są rozliczenia międzyokresowe kosztów i przychodów...

Widok potoku w Microsoft Dynamics 365
Szybkie generowanie widoków związanych ze sprzedażą jest jednym z narzędzi codziennej pracy zespołów ds. sprzedaży. Przy wielu umowach, transakcjach biznesowych i szan...

Wsparcie faktury proformy i faktury zaliczkowej w systemie Business Central
Faktury pro-forma to dokument wystawiany przed ostatecznym zafakturowaniem sprzedaży. Służy do dwóch celów: Nabywca może na ich podstawie dokonać przedpłaty za zamówi...