Wdrożenie dla

WOLF Technika Grzewcza

Firma Wolf od 25 lat w Polsce oferuje zrównoważone rozwiązania ogrzewania, klimatyzacji i techniki solarnej, gwarantując klientom klimat temperatury, wilgotności i czystości higienicznej powietrza.

WOLF zdecydował się na rozwiązanie Microsoft Dynamics, które wspiera przedsiębiorstwo w zarządzaniu relacjami

Proces wdrożenia rozpoczął się od wewnętrznego audytu i opisu procesów biznesowych, co w sumie trwało ok. 6 miesięcy. Materiał ten posłużył za podstawę poszukiwań rozwiązań, które odpowiadałyby potrzebom firmy. Samo wdrożenie trwało niespełna rok, przy czym prowadzone było w okresie, w którym następowały po sobie trzy kolejne fale pandemii.

Wdrożenie Microsoft Dynamics w firmie Wolf

Kontakt z klientami, zamówienia, sprzedaż a także reklamacje oraz efektywne wykorzystanie informacji rynkowych – te wszystkie elementy w firmie Wolf Technika Grzewcza, jednej z czołowych organizacji dostarczających systemy grzewcze, wentylacyjne i klimatyzacyjne, wspierane są rozwiązaniami CRM. Apetyt spółki na jeszcze lepsze wyniki zadecydował o wdrożeniu systemu Microsoft Dynamics, usprawniającego pracę handlowców i zwiększającego skuteczność relacji z klientami.

Planowania działań

CRM daje możliwość planowania działań, takich jak rozmowy telefoniczne lub spotkania z klientami z funkcją kalendarza i przypomnień.

CRM odgrywa istotną rolę w sprzedaży

Pomaga ułożyć i usystematyzować sieć powiązań pomiędzy podmiotami.

Opcja prowadzenia bazy klientów

Możliwość wglądu w historię klienta, mając dostęp do tych danych, pracownik działu sprzedaży jest w stanie efektywniej pracować.

Wdrożenie Microsoft Dynamics w firmie Wolf dało wymierne efekty nie tylko w obszarze komunikacji pracowników

„Wzrosła efektywność wykorzystania informacji rynkowych, które dziś stanowią podstawowy zasób każdej organizacji. Wolf wykorzystuje technologię do monitorowania statystyk dotyczących zamówień, sprzedaży i procesów reklamacji” mówi Hanna Kurek, Dynamics 365 Business Group Lead w polskim oddziale Microsoft.

Opinie o projekcie

„Dynamiczny rozwój firmy, szczególnie w ostatnich 5 latach, był impulsem do podniesienia jakości obsługi naszych klientów na kolejny poziom, dlatego zdecydowaliśmy się na rozwiązanie Microsoft Dynamics, które wspiera nas w zarządzaniu relacjami z klientami. CRM daje mi możliwość wglądu w historię klienta - wiem, kiedy ostatni raz się z nim kontaktowałem, na jaką kwotę dokonał zakupów w ostatnim czasie i jakie są jego plany na przyszłość. Mając dostęp do tych danych jestem w stanie efektywnie obsłużyć klienta i zwiększyć swoje szanse sprzedażowe. Dalszy rozwój, który planujemy, będzie pociągał za sobą konieczność zastosowania kolejnych rozwiązań IT, również opartych o rozwiązania Microsoft Business Central, które pozwolą nam bardziej efektywnie zarządzać firmą w przyszłości.”
Grzegorz Taisner

Grzegorz Taisner

CEO
WOLF Technika Grzewcza

Pozostałe realizacje

Kontakt

Napisz do nas

Skontaktuj się z ekspertami Intersys, którzy doradzą w Twojej cyfrowej transformacji.

Dziękujemy!
Twoja wiadomość została wysłana prawidłowo. W krótce się z Tobą skontaktujemy.
Uups! Coś poszło nie tak. Spróbuj jeszcze raz.