WOLF Technika Grzewcza
Firma Wolf od 25 lat w Polsce oferuje zrównoważone rozwiązania ogrzewania, klimatyzacji i techniki solarnej, gwarantując klientom klimat temperatury, wilgotności i czystości higienicznej powietrza.
![WOLF Technika Grzewcza](https://cdn.prod.website-files.com/6386127b313c19ec555df02a/63d3f5f95ae04919e6dcc6b3_Wolf%20logo.webp)
WOLF zdecydował się na rozwiązanie Microsoft Dynamics, które wspiera przedsiębiorstwo w zarządzaniu relacjami
Proces wdrożenia rozpoczął się od wewnętrznego audytu i opisu procesów biznesowych, co w sumie trwało ok. 6 miesięcy. Materiał ten posłużył za podstawę poszukiwań rozwiązań, które odpowiadałyby potrzebom firmy. Samo wdrożenie trwało niespełna rok, przy czym prowadzone było w okresie, w którym następowały po sobie trzy kolejne fale pandemii.
Wdrożenie Microsoft Dynamics w firmie Wolf
Kontakt z klientami, zamówienia, sprzedaż a także reklamacje oraz efektywne wykorzystanie informacji rynkowych – te wszystkie elementy w firmie Wolf Technika Grzewcza, jednej z czołowych organizacji dostarczających systemy grzewcze, wentylacyjne i klimatyzacyjne, wspierane są rozwiązaniami CRM. Apetyt spółki na jeszcze lepsze wyniki zadecydował o wdrożeniu systemu Microsoft Dynamics, usprawniającego pracę handlowców i zwiększającego skuteczność relacji z klientami.
Planowania działań
CRM daje możliwość planowania działań, takich jak rozmowy telefoniczne lub spotkania z klientami z funkcją kalendarza i przypomnień.
CRM odgrywa istotną rolę w sprzedaży
Pomaga ułożyć i usystematyzować sieć powiązań pomiędzy podmiotami.
Opcja prowadzenia bazy klientów
Możliwość wglądu w historię klienta, mając dostęp do tych danych, pracownik działu sprzedaży jest w stanie efektywniej pracować.
Wdrożenie Microsoft Dynamics w firmie Wolf dało wymierne efekty nie tylko w obszarze komunikacji pracowników
„Wzrosła efektywność wykorzystania informacji rynkowych, które dziś stanowią podstawowy zasób każdej organizacji. Wolf wykorzystuje technologię do monitorowania statystyk dotyczących zamówień, sprzedaży i procesów reklamacji” mówi Hanna Kurek, Dynamics 365 Business Group Lead w polskim oddziale Microsoft.
![](https://cdn.prod.website-files.com/6386127b313c19ec555df02a/63d3f88e35c012c48a334e70_wolf%20(1).png)
Opinie o projekcie
![Grzegorz Taisner](https://cdn.prod.website-files.com/6386127b313c19ec555df02a/63d3f97172095b608236f8a2_1670317363836%20(1).png)
Grzegorz Taisner
![Adam Sobczyk](https://cdn.prod.website-files.com/6386127b313c19ec555df02a/63d3f3fd31425e7a20315571_Adam.png)
Adam Sobczyk
Pozostałe realizacje
![CAS Polska](https://cdn.prod.website-files.com/6386127b313c19ec555df02a/6386250efbcd8741ab4c015e_Sales%20-%20TopFeature_Slide1.png)
CAS Polska
![Q4Net](https://cdn.prod.website-files.com/6386127b313c19ec555df02a/63d42cb72ea9c2725a8bca9d_1a62f8d2cc5aa404aad1efabf4bedca1df009810.jpg)
Q4Net
![Linde Material Handling](https://cdn.prod.website-files.com/6386127b313c19ec555df02a/63d40bb9cd622bed13bbb4d3_Linde-4-Forklifts_landingpage-hero-1600x800.jpg)
Linde Material Handling
Napisz do nas
Skontaktuj się z ekspertami Intersys, którzy doradzą w Twojej cyfrowej transformacji.