Wdrożenie dla

WOLF Technika Grzewcza

Firma Wolf od 25 lat w Polsce oferuje zrównoważone rozwiązania ogrzewania, klimatyzacji i techniki solarnej, gwarantując klientom klimat temperatury, wilgotności i czystości higienicznej powietrza.

WOLF zdecydował się na rozwiązanie Microsoft Dynamics, które wspiera przedsiębiorstwo w zarządzaniu relacjami

Proces wdrożenia rozpoczął się od wewnętrznego audytu i opisu procesów biznesowych, co w sumie trwało ok. 6 miesięcy. Materiał ten posłużył za podstawę poszukiwań rozwiązań, które odpowiadałyby potrzebom firmy. Samo wdrożenie trwało niespełna rok, przy czym prowadzone było w okresie, w którym następowały po sobie trzy kolejne fale pandemii.

Wdrożenie Microsoft Dynamics w firmie Wolf

Kontakt z klientami, zamówienia, sprzedaż a także reklamacje oraz efektywne wykorzystanie informacji rynkowych – te wszystkie elementy w firmie Wolf Technika Grzewcza, jednej z czołowych organizacji dostarczających systemy grzewcze, wentylacyjne i klimatyzacyjne, wspierane są rozwiązaniami CRM. Apetyt spółki na jeszcze lepsze wyniki zadecydował o wdrożeniu systemu Microsoft Dynamics, usprawniającego pracę handlowców i zwiększającego skuteczność relacji z klientami.

Planowania działań

CRM daje możliwość planowania działań, takich jak rozmowy telefoniczne lub spotkania z klientami z funkcją kalendarza i przypomnień.

CRM odgrywa istotną rolę w sprzedaży

Pomaga ułożyć i usystematyzować sieć powiązań pomiędzy podmiotami.

Opcja prowadzenia bazy klientów

Możliwość wglądu w historię klienta, mając dostęp do tych danych, pracownik działu sprzedaży jest w stanie efektywniej pracować.

Wdrożenie Microsoft Dynamics w firmie Wolf dało wymierne efekty nie tylko w obszarze komunikacji pracowników

„Wzrosła efektywność wykorzystania informacji rynkowych, które dziś stanowią podstawowy zasób każdej organizacji. Wolf wykorzystuje technologię do monitorowania statystyk dotyczących zamówień, sprzedaży i procesów reklamacji” mówi Hanna Kurek, Dynamics 365 Business Group Lead w polskim oddziale Microsoft.

Opinie o projekcie

„Dynamiczny rozwój firmy, szczególnie w ostatnich 5 latach, był impulsem do podniesienia jakości obsługi naszych klientów na kolejny poziom, dlatego zdecydowaliśmy się na rozwiązanie Microsoft Dynamics, które wspiera nas w zarządzaniu relacjami z klientami. CRM daje mi możliwość wglądu w historię klienta - wiem, kiedy ostatni raz się z nim kontaktowałem, na jaką kwotę dokonał zakupów w ostatnim czasie i jakie są jego plany na przyszłość. Mając dostęp do tych danych jestem w stanie efektywnie obsłużyć klienta i zwiększyć swoje szanse sprzedażowe. Dalszy rozwój, który planujemy, będzie pociągał za sobą konieczność zastosowania kolejnych rozwiązań IT, również opartych o rozwiązania Microsoft Business Central, które pozwolą nam bardziej efektywnie zarządzać firmą w przyszłości.”
Grzegorz Taisner

Grzegorz Taisner

CEO
WOLF Technika Grzewcza
„Efektywność organizacyjna jest holistyczną układanką składającą się z trzech ściśle powiązanych oraz zależnych od siebie elementów. Procesów – które definiują jak realizujemy biznes, ludzi – którzy budują wartość i realizują te procesy oraz technologii – która pomaga ludziom efektywnie, a zarazem harmonijnie realizować zamodelowane procesy. Zrozumienie tego łańcucha zależności i powiązań jest kluczowe, aby zrozumieć jak niezwykle istotna jest rola partnera wdrożeniowego, który pełni rolę nie tylko integratora, ale również doradcy, który na bazie doświadczeń z innych projektów może pomóc klientowi przejść przez cyfrową transformację. Jako Intersys bardzo cieszymy się, mogąc zaliczyć firmę Wolf Technika Grzewcza oraz jej przedstawicieli do grona zadowolonych klientów, którzy mogą budować unikalną przewagę konkurencyjną dzięki wdrożonej przez nas aplikacji CRM oraz już niedługo ERP, a w kolejnych etapach być może kolejnych rozwiązań."
Adam Sobczyk

Adam Sobczyk

Chief Commercial Officer Intersys

Pozostałe realizacje

Kontakt

Napisz do nas

Skontaktuj się z ekspertami Intersys, którzy doradzą w Twojej cyfrowej transformacji.

Dziękujemy!
Twoja wiadomość została wysłana prawidłowo. W krótce się z Tobą skontaktujemy.
Uups! Coś poszło nie tak. Spróbuj jeszcze raz.