Wdrożenie dla
Mazars Audyt
Mazars jest międzynarodową, zintegrowaną i niezależną organizacją specjalizującą się w audycie, usługach księgowych, doradztwie podatkowym i usługach doradczych.

Mazars zależało na usprawnieniu codziennego funkcjonowania i realizowania bieżącej obsługi klientów
Firma potrzebowała również silnego wsparcia pracy działów HR i Marketingu.
Wprowadzone rozwiązanie zostało oparte na systemie Microsoft Dynamics CRM
Firma zyskała takie funkcjonalności jak m.in. koordynacja realizacji zadań, wysyłki korespondencji seryjnej i ankietowania klientów, usprawnienie rekrutacji a także ewidencji, ewaluacji i bieżącej obsługi pracowników.
Usprawnienie rekrutacji
Wsparcie realizacji kampanii reklamowych
Automatyzacja ofertowania
Generowanie raportów
System został wyposażony w dedykowany interfejs przygotowany zgodnie z potrzebami Mazars
Zintegrowany został z wykorzystywanym już w firmie systemem ERP.

Opinie o projekcie
"Wzrost konkurencyjności na rynku wymaga od nas stosowania nowoczesnych metod pracy i narzędzi informatycznych, które pozwolą nam szybko reagować na rosnące potrzeby i oczekiwania Klientów. Do tych celów ma nam służyć Microsoft Dynamics NAV."

Artur Gierczak
IT Manager
Mazars Audyt

Pozostałe realizacje

Business Central (ERP)
Continia
APCOA PARKING
APCOA Parking Polska powstała w 1998
roku i jest największą w Polsce firmą
działającą w branży parkingowej.
Zarządza infrastrukturą parkingową w
miastach, parkingami i strefami
płatnego parkowania.
Usługi
.jpg)
Sales (CRM)
Uniscale
Dostawca wyselekcjonowanego sprzętu i materiałów eksploatacyjnych dla profesjonalnej gastronomii. Klientami Uniscale są największe firmy z branży przetwórstwa żywności.
Retail

Sales (CRM)
Q4Net
Q4Net Sp. z o.o. to firma specjalizująca się w zakresie usług informatycznych związanych z projektowaniem i budową sieci LAN/WAN, a także sieci bezprzewodowych WiFi czy systemów pamięci masowych.
IT
Kontakt
Napisz do nas
Skontaktuj się z ekspertami Intersys, którzy doradzą w Twojej cyfrowej transformacji.