Wdrożenie dla

Mazars Audyt

Mazars jest międzynarodową, zintegrowaną i niezależną organizacją specjalizującą się w audycie, usługach księgowych, doradztwie podatkowym i usługach doradczych.

Mazars zależało na usprawnieniu codziennego funkcjonowania i realizowania bieżącej obsługi klientów

Firma potrzebowała również silnego wsparcia pracy działów HR i Marketingu.

Wprowadzone rozwiązanie zostało oparte na systemie Microsoft Dynamics CRM

Firma zyskała takie funkcjonalności jak m.in. koordynacja realizacji zadań, wysyłki korespondencji seryjnej i ankietowania klientów, usprawnienie rekrutacji a także ewidencji, ewaluacji i bieżącej obsługi pracowników.

Usprawnienie rekrutacji

Wsparcie realizacji kampanii reklamowych

Automatyzacja ofertowania

Generowanie raportów

System został wyposażony w dedykowany interfejs przygotowany zgodnie z potrzebami Mazars

Zintegrowany został z wykorzystywanym już w firmie systemem ERP.

Opinie o projekcie

"Wzrost konkurencyjności na rynku wymaga od nas stosowania nowoczesnych metod pracy i narzędzi informatycznych, które pozwolą nam szybko reagować na rosnące potrzeby i oczekiwania Klientów. Do tych celów ma nam służyć Microsoft Dynamics NAV."
Artur Gierczak

Artur Gierczak

IT Manager
Mazars Audyt

Pozostałe realizacje

Kontakt

Napisz do nas

Skontaktuj się z ekspertami Intersys, którzy doradzą w Twojej cyfrowej transformacji.

Dziękujemy!
Twoja wiadomość została wysłana prawidłowo. W krótce się z Tobą skontaktujemy.
Uups! Coś poszło nie tak. Spróbuj jeszcze raz.