H+H Polska
Dla H+H Polska stworzyliśmy nowoczesny system, który usprawnił i uprościł codzienną obsługę kierowców oraz procesy logistyczne. Aplikacja została zaprojektowana z myślą o ekranach dotykowych.

Aplikacja została zaprojektowana z myślą o ekranach dotykowych i integracji z systemem Business Central.
Firma H+H Polska to duże przedsiębiorstwo działające w branży materiałów budowlanych, będące częścią międzynarodowej grupy. Siedziba firmy znajduje się w Polsce, a działalność prowadzona jest zarówno na rynku krajowym, jak i międzynarodowym. H+H oferuje rozwiązania w zakresie nowoczesnych materiałów budowlanych, koncentrując się na produkcji sprzedaży betonu komórkowego. Model działania opiera się na sprzedaży B2B, współpracy z dystrybutorami oraz firmami wykonawczymi.
Jednym z obszarów wymagających pilnej modernizacji była obsługa kierowców realizujących transporty przy zakładach H+H.
Dotychczasowe rozwiązanie nie było przystosowane do ekranów dotykowych w trybie kiosku – interfejs był nieczytelny, czcionka zbyt mała, a możliwość personalizacji ograniczona. System często wylogowywał użytkowników, a brak tłumaczeń interfejsu powodował trudności w obsłudze przez kierowców zagranicznych. Zespół operacyjny oraz IT w H+H wielokrotnie zgłaszał niską funkcjonalność narzędzia, które utrudniało sprawną realizację codziennych procesów logistycznych. W efekcie, pojawiła się potrzeba wdrożenia narzędzia nowoczesnego, intuicyjnego i w pełni zintegrowanego z wykorzystywanym już systemem ERP.
Tryb Kiosku
Poprzedni interfejs był nieczytelny na ekranach dotykowych, z małą czcionką, bez tłumaczeń i personalizacji, często się wylogowywał
Nowe narzędzie dla sprawnej logistyki
Zespół H+H zgłaszał niską funkcjonalność narzędzia, co utrudniało logistykę. Potrzebne było nowoczesne i zintegrowane rozwiązanie
Szybszy obieg dokumentów w logistyce
Nowa aplikacja przyspieszyła druk dokumentów, poprawiła efektywność pracy, dostępność danych i zaoszczędziła czas kierowców
Nowy standard obsługi kierowców
Stare narzędzie było nieczytelne i nieintuicyjne. H+H potrzebowało nowego, dotykowego, zintegrowanego systemu do obsługi kierowców
Za sukcesem projektu stało kilka czynników
Rzetelna analiza przedwdrożeniowa, pełne zaangażowanie zespołów znających procesy biznesowe oraz elastyczność wykorzystanej technologii. Kluczowe było również partnerskie podejście Intersys – szybkie reagowanie, otwarta komunikacja i dostosowanie się do realnych potrzeb użytkowników. Projekt był prowadzony z myślą o długofalowej wartości, a nie jedynie krótkoterminowym rozwiązaniu problemu. Dla H+H wdrożenie dedykowanego narzędzia przyniosło więcej korzyści niż próby adaptacji gotowych, niedopasowanych rozwiązań.

Opinie o projekcie

Damian Bartkowski

Adam Sobczyk
Pozostałe realizacje

GM System

Compendium Centrum Edukacyjne
.jpg)
Uniscale
Napisz do nas
Skontaktuj się z ekspertami Intersys, którzy doradzą w Twojej cyfrowej transformacji.