Wdrożenie dla

APCOA PARKING

APCOA Parking Polska powstała w 1998 roku i jest największą w Polsce firmą działającą w branży parkingowej. Zarządza infrastrukturą parkingową w miastach, parkingami i strefami płatnego parkowania.

Ułatwienie obiegu dokumentów w firmie

APCOA Parking potrzebowała systemu, który uprości ich obieg faktur po firmie (szczególnie w dobie pracy zdalnej większości pracowników spółki) i umożliwi dokładne księgowanie faktur z dowolnego „terminalu” podłączonego do centrali.

Wdrożenie Microsoft Dynamics i Continia Document Capture

Jako że APCOA nie posiada zapasów, jedynie „aktywa”, wszystkie dokumenty wystawiane są dla kont Księgi Głównej oraz Środków Trwałych. W procesach zakupu i sprzedaży APCOA wykorzystuje dokumenty faktur oraz faktur korygujących - nie generując dokumentów ofert, czy zamówień. Fakturowanie zakupu odbywa się z wykorzystaniem Continia Document Capture. Obecnie tylko część dokumentów przygotowywana i wystawiana jest bezpośrednio w Dynamics. Reszta wystawiana jest przez dyrektorów poszczególnych obiektów rozmieszczonych na terenie całego kraju, w programie zewnętrznym (Subiekt), a następnie importowane (z wykorzystaniem dedykowanego do tego mechanizmu) i księgowane w Dynamics.

Microsoft Dynamics ERP

W Dynamics APCOA wykorzystuje moduł Zarządzania finansami z elementami modułów Sprzedaży i Marketingu oraz Zakupu.

Continia Document Capture 5.50.04

Fakturowanie zakupu odbywa się z wykorzystaniem Continia Document Capture.

Wdrożenie procesu akceptacji dokumentów znacznie usprawniło dotychczasowy obieg dokumentów

W całym procesie użytkownicy mają możliwość obejrzenia oryginalnego dokumentu, jak i załączania dodatkowych plików i komentarzy. Dodatkowo dodatek Document Capture daje możliwość przeglądania całej szczegółowej historii procesu akceptacji. Ponadto na wielu etapach system kontroluje poprawność rozpoznanych lub przypisanych danych, a dodatkowo przed księgowaniem pozwala na korekty wymiarów i konta księgi głównej przez uprawnionych użytkowników.

Opinie o projekcie

APCOA PARKING
Bardzo dobra komunikacja z klientem oraz zrozumienie na wysokim poziomie potrzeby biznesowej, jaką chcieliśmy uzyskać wdrażając rozwiązania pozwoliła na uniknięcie wielu problemów podczas wdrożenia. Na etapie analizy i przygotowywania rozwiązania na bieżąco komunikowaliśmy się z klientem i uzgadnialiśmy dalsze kroki, co pozwoliło na przebrnięcie przez zawirowania spowodowane zmianą wersji silnika ABBY, która pojawiła się w trakcie zamówienia. Dzięki temu udało nam się wdrożyć najnowszą wersję, co przyniosło dodatkowe korzyści. Zaskoczył nas bardzo pozytywnie również krótki czas, w jakim klient przyswoił rozwiązanie i już po 2 dniach szkoleń rozpoczął pracę na środowisku produkcyjnym.
Szymon Pociask

Szymon Pociask

Head of Dynamics ERP Department Intersys

Pozostałe realizacje

Kontakt

Napisz do nas

Skontaktuj się z ekspertami Intersys, którzy doradzą w Twojej cyfrowej transformacji.

Dziękujemy!
Twoja wiadomość została wysłana prawidłowo. W krótce się z Tobą skontaktujemy.
Uups! Coś poszło nie tak. Spróbuj jeszcze raz.