Wdrożenie dla

APCOA PARKING

APCOA Parking Polska powstała w 1998 roku i jest największą w Polsce firmą działającą w branży parkingowej. Zarządza infrastrukturą parkingową w miastach, parkingami i strefami płatnego parkowania.

Ułatwienie obiegu dokumentów w firmie

APCOA Parking potrzebowała systemu, który uprości ich obieg faktur po firmie (szczególnie w dobie pracy zdalnej większości pracowników spółki) i umożliwi dokładne księgowanie faktur z dowolnego „terminalu” podłączonego do centrali.

Wdrożenie Microsoft Dynamics i Continia Document Capture

Jako że APCOA nie posiada zapasów, jedynie „aktywa”, wszystkie dokumenty wystawiane są dla kont Księgi Głównej oraz Środków Trwałych. W procesach zakupu i sprzedaży APCOA wykorzystuje dokumenty faktur oraz faktur korygujących - nie generując dokumentów ofert, czy zamówień. Fakturowanie zakupu odbywa się z wykorzystaniem Continia Document Capture. Obecnie tylko część dokumentów przygotowywana i wystawiana jest bezpośrednio w Dynamics. Reszta wystawiana jest przez dyrektorów poszczególnych obiektów rozmieszczonych na terenie całego kraju, w programie zewnętrznym (Subiekt), a następnie importowane (z wykorzystaniem dedykowanego do tego mechanizmu) i księgowane w Dynamics.

Microsoft Dynamics ERP

W Dynamics APCOA wykorzystuje moduł Zarządzania finansami z elementami modułów Sprzedaży i Marketingu oraz Zakupu.

Continia Document Capture 5.50.04

Fakturowanie zakupu odbywa się z wykorzystaniem Continia Document Capture.

Wdrożenie procesu akceptacji dokumentów znacznie usprawniło dotychczasowy obieg dokumentów

W całym procesie użytkownicy mają możliwość obejrzenia oryginalnego dokumentu, jak i załączania dodatkowych plików i komentarzy. Dodatkowo dodatek Document Capture daje możliwość przeglądania całej szczegółowej historii procesu akceptacji. Ponadto na wielu etapach system kontroluje poprawność rozpoznanych lub przypisanych danych, a dodatkowo przed księgowaniem pozwala na korekty wymiarów i konta księgi głównej przez uprawnionych użytkowników.

Opinie o projekcie

„Efektywność organizacyjna zależy od trzech elementów: procesów, ludzi, którzy te procesy realizują oraz technologii, która wspiera ludzi w realizacji procesów. Rozwiązania do OCR takie jak Continia Document Capture nie tylko pozwalają zautomatyzować oraz scyfryzować część pracy, dotąd manualnej, ale również pozwalają uniknąć błędów ludzkich. Odpowiednie wsparcie technologiczne zapewnione przez Intersys dla firmy APCOA pozwoliło stworzyć bazę do dalszej optymalizacji kosztów oraz budowania większej sprawności organizacyjnej, będącej podstawą przewagi konkurencyjnej.”
Adam Sobczyk

Adam Sobczyk

Chief Commercial Officer w Intersys
APCOA PARKING
Bardzo dobra komunikacja z klientem oraz zrozumienie na wysokim poziomie potrzeby biznesowej, jaką chcieliśmy uzyskać wdrażając rozwiązania pozwoliła na uniknięcie wielu problemów podczas wdrożenia. Na etapie analizy i przygotowywania rozwiązania na bieżąco komunikowaliśmy się z klientem i uzgadnialiśmy dalsze kroki, co pozwoliło na przebrnięcie przez zawirowania spowodowane zmianą wersji silnika ABBY, która pojawiła się w trakcie zamówienia. Dzięki temu udało nam się wdrożyć najnowszą wersję, co przyniosło dodatkowe korzyści. Zaskoczył nas bardzo pozytywnie również krótki czas, w jakim klient przyswoił rozwiązanie i już po 2 dniach szkoleń rozpoczął pracę na środowisku produkcyjnym.
Szymon Pociask

Szymon Pociask

Head of Dynamics ERP Department Intersys

Pozostałe realizacje

Kontakt

Napisz do nas

Skontaktuj się z ekspertami Intersys, którzy doradzą w Twojej cyfrowej transformacji.

Dziękujemy!
Twoja wiadomość została wysłana prawidłowo. W krótce się z Tobą skontaktujemy.
Uups! Coś poszło nie tak. Spróbuj jeszcze raz.