Closing Deals Faster: CRM, Automatyzacja Marketingu i Copilot w służbie sprzedaży
.png)
Sprzedaż to nie tylko liczba leadów, ale przede wszystkim tempo i skuteczność domykania transakcji.
Zapraszamy na bezpłatne spotkanie biznesowe, podczas którego eksperci pokażą, jak zautomatyzować działania marketingowe oraz zwiększyć efektywność generowania leadów z wykorzystaniem wspólnej platformy produktów Microsoft.
Na spotkaniu pokażemy:
⚡ Sales (CRM) - przedstawimy, jak narzędzia takie jak VIVA Sales i Copilot mogą usprawnić codzienne zadania sprzedawców, w tym:
- Komponowanie e-maili za pomocą ChatGPT
- Inteligentne rekomendacje następnych kroków
- Automatyczne rejestrowanie podsumowań ze spotkań
- Wskazówki w procesie sprzedaży
⚡ Customer Insights (Marketing Automation - omówimy, jak Dynamics 365 Customer Insights pozwala na lepsze zrozumienie klientów i personalizację ich doświadczeń.
- Zaawansowane analizy danych umożliwiające szybkie podejmowanie decyzji i reagowanie na potrzeby klientów w czasie rzeczywistym.
- Personalizowane rekomendacje na podstawie analizy całej ścieżki klienta, co pozwala na eliminację nietrafionych interakcji.
- Integracja z narzędziami marketingowymi i sprzedażowymi, aby zapewnić spójne i efektywne kampanie.
- Nowe kanały komunikacji wspierane przez Copilot, które umożliwiają innowacyjne zaangażowanie klientów.
⚡ Copilot (asystent AI) - omówimy, jak Copilot może wspierać różne dziedziny działalności firmy, oferując:
- Szybkie odpowiedzi na pytania dzięki zaawansowanej analizie języka naturalnego.
- Wsparcie w tworzeniu dokumentów i prezentacji, automatyzując procesy i oszczędzając czas.
- Personalizowane rekomendacje na podstawie analizy danych i kontekstu.
- Integracja z narzędziami Microsoft 365, aby zapewnić spójność i efektywność pracy.
⚡ Copilot Studio - zaprezentujemy, jak Copilot Studio umożliwia tworzenie i dostosowywanie rozwiązań AI do specyficznych potrzeb biznesowych. Pokażemy funkcje takie jak:
- Tworzenie niestandardowych modeli AI dostosowanych do unikalnych procesów i danych firmy.
- Integracja z istniejącymi systemami i narzędziami, aby zapewnić płynne wdrożenie.
- Analiza i optymalizacja procesów biznesowych za pomocą zaawansowanych algorytmów.
Wsparcie w automatyzacji zadań i procesów, co pozwala na zwiększenie efektywności i redukcję kosztów.
📅 25 września 2025
⏰ 9:00 - 12:30 Sesja dla firm usługowych
⏰ 13:30 - 17:00 Sesja dla firm produkcyjnych/dystrybucyjnych
📌 Siedziba TD Synnex - Batory Office Building Wejście A
Dla kogo jest to spotkanie?
Dyrektorów sprzedaży i marketingu w kadrze menedżerskiej
Kadry menedżerskiej związanej z rozwojem biznesu
Działów IT
Prezesów, członków zarządu
PRELEGENCI:

Alicja Czerwińska - Dynamics CRM Consultant @Intersys
Alicja jest absolwentką Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu. Dzięki pracy przy projekcie największej inwestycji przemysłowej w Polsce, miała okazję pracować przy wprowadzaniu modułu SAP SD i CRM. Implementacja tych systemów pozwoliła jej na zdobycie doświadczenia w zakresie IT zarówno od strony technicznej, jak i biznesowej. Obecnie dla Alicji niezwykle istotna jest komunikacja między klientem a konsultantem oraz wnikliwa analiza systemu CRM dla klienta.

Dorota Wróblewska - Cloud Product Manager @TD SYNNEX Poland
Doświadczenie z aplikacjami biznesowymi zdobywała od 2014 roku pracując w Microsoft Polska, gdzie wspierała kanał partnerski Partnerów Dynamics w rozwijaniu ich umiejętności i kompetencji. Obecnie pełni rolę menedżera ds. rozwiązań chmurowych i opiekuje się Partnerami Dynamicsowymi w imieniu dystrybucji TD SYNNEX Polska (wcześniej znana jako Tech Data Polska). Koncentruje się na dogłębnym zrozumieniu potrzeb licencyjnych Klientów i umożliwieniu im maksymalnego wykorzystania potencjału produktów Dynamics i programów Microsoft wspierających transformację do chmury.
.jpeg)
Paweł Krulikowski – Head of Dynamics 365 CRM Department @Intersys
Paweł związany jest z Microsoft Dynamics od 2014 roku. Wdrażał systemy klasy CRM w Polsce i za granicą (Austria, Holandia, Wielka Brytania) dla branży medialnej, sportów elektronicznych czy bankowości. W projektach pracował w rolach Konsultanta, Analityka oraz Project Managera. Z wykształcenia jest ekonomistą i politologiem. Uwielbia bezpośredni kontakt z Klientem i nowe wyzwania.
.png)
Adam Sobczyk – Chief Commercial Officer @Intersys
Z branżą nowych technologii konsumenckich oraz biznesowych związany od ponad 10 lat. Na co dzień odpowiada za doradztwo w zakresie cyfrowej transformacji dla firm z obszaru EMEA oraz APAC. Posiada szeroką wiedzę o marketingu oraz sprzedaży B2B zdobytą w wielu przedsiębiorstwach. Ewangelista dobrych praktyk związanych z adopcją podczas wdrażania aplikacji biznesowych, posiada doświadczenie w prowadzeniu projektów CRM, Marketing Automation oraz Business Intelligence.
O Intersys: Firma Intersys Group Sp. z o.o. została założona w czerwcu 2004 roku. Specjalizujemy się w dostarczaniu najwyższej jakości informatycznych produktów biznesowych oraz usług związanych z ich skutecznym uruchomieniem. Posiadamy prestiżowy status Partnera Microsoft!
Jesteśmy partnerem Microsoft z największym stażem wdrożeniowym w zakresie Microsoft Dynamics CRM w kraju. Swoje doświadczenie budujemy od 20 lat.