Wdrożenie dla

Compendium Centrum Edukacyjne

Compendium Centrum Edukacyjne od 2000 roku dostarcza autoryzowane oraz autorskie szkolenia dla branży IT w Polsce oraz Europie Środkowo-Wschodniej.

Głównym celem wdrożenia systemów MS Dynamics 365 Marketing oraz Sales było usprawnienie i zautomatyzowanie procesów

Wdrożenie nowoczesnego rozwiązania opartego na chmurze przyczyniło się do szybszego i łatwiejszego dostępu do wszystkich informacji, które są niezbędne do realizacji zaimplementowanych procesów biznesowych, a dzięki ich zautomatyzowaniu usprawni i ułatwi ich obsługę.

Na etapie analizy procesów zdefiniowano następujące cele dla wdrożenia nowych systemów CRM oraz Marketing Automation

Widok klienta 360 stopni, jakie szkolenia klient i jego pracownicy odbyli i jakimi produktami są jeszcze potencjalnie zainteresowani. Skoncentrowanie działań marketingowych i handlowych na konkretnych grupach odbiorców. Usprawnienie komunikacji wewnętrznej i zewnętrznej podczas obsługi terminów szkoleń.

Marketing Automation

Pracownicy są w stanie właściwie dostosować swój przekaz do odbiorcy, angażując go, umacniając relacje i zwrócić uwagę na nowości w firmie.

Planowanie terminów szkoleń

Usprawnienie komunikacji wewnętrznej i zewnętrznej podczas obsługi terminów szkoleń.

E-mail marketing

Personalizowanie i odpowiednie targetowanie komunikacji do Klientów.

Raportowanie

Firma może łatwiej śledzić historię zaangażowania Klientów oraz rozwiązywać problemy i świadczyć bardziej wydajnie usługi.

CCE jest w stanie zrobić więcej w krótszym czasie - firma korzysta z modułu Marketing, aby docierać do tysięcy Klientów

Opinie o projekcie

„Gdy nasza firma stanęła przed wyzwaniem zmiany używanego rozwiązania CRM & Training Management System (TMS) na bardziej nowoczesne, nasz wybór padł na firmę Intersys, która od samego początku procesu – zbierania ofert wywarła na nas najlepsze wrażenie pod kątem znajomości tematu i profesjonalizmu. Dzięki współpracy ze specjalistami firmy Intersys udało nam się bezproblemowo wdrożyć w naszej firmie nowoczesne rozwiązanie CRM & TMS bazujące na platformie Microsoft Dynamics 365. Warto również wspomnieć, że wdrożenie to wymagało od zespołu Intersys sporo kreatywności i pracy, ze względu na specyfikę działalności naszej firmy zespół Intersys musiał stworzyć dla nas dedykowany moduł TMS, który odpowiadałby na wszystkie nasze potrzeby. Ukoronowaniem współpracy z firmą Intersys było uruchomienie modułu Marketing, jednego z najnowocześniejszych dostępnych rozwiązań do automatyzacji działań marketingowych. Dzięki czemu całe spektrum naszej komunikacji z klientem i jego obsługą możemy wykonywać w oknie przeglądarki czy urządzenia mobilnego z dowolnego miejsca na świecie.”
Bartosz Niepsuj

Bartosz Niepsuj

Dyrektor Generalny
Compendium Centrum Edukacyjne

Pozostałe realizacje

Kontakt

Napisz do nas

Skontaktuj się z ekspertami Intersys, którzy doradzą w Twojej cyfrowej transformacji.

Dziękujemy!
Twoja wiadomość została wysłana prawidłowo. W krótce się z Tobą skontaktujemy.
Uups! Coś poszło nie tak. Spróbuj jeszcze raz.